• Ja, ik vraag me dat echt af.
    Waarom zeggen mensen gelijk ''ik háát dat, als ze iets niet leuk vinden? Haten is echt een groot woord, en meestal haten mensen iemand die ze niet eens kennen. Dat je iemand niet mag is logisch, maar hoe kun je nou iemand haten zonder de persoon te kennen?
    Hitler is iemand die je kan haten, maar artiesten of acteurs..?
    Ben ik nu de enige die zo denkt..? ;p


    I chill back and I spread peace n love

    Haha, ik ben ook zo, maar eigenlijk denk ik er ook zo over.(krul)


    .

    Oh, ik zeg dat ook altijd. ;x Bij mij is het een soort gewoonte geworden, eigenlijk.


    Hope goes lost but never dies.

    heel stiekem ben ik het met je eens. (krul)
    ik heb eigelijk niet eens een artiest die ik haat/niet leuk vind. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Valerian schreef:
    Oh, ik zeg dat ook altijd. ;x Bij mij is het een soort gewoonte geworden, eigenlijk.

    Ken ik wel, maar ik haat nooit op een persoon. Eigenlijk meer over gedrag of eten of dingen ofzo, haha.


    I chill back and I spread peace n love

    Okeej :P
    Jaa ik zeg ook vaak ik haat!
    maar ik denk dat je hitler niet kan haten hoor, dat is denk ik hetzelfde als die artiesten. Je kent hem toch ook niet, misschien was hij wel heel lief maar deed hij zo wreed? xD ik zeg ook maar wat


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    BIERRI schreef:
    (...)
    Ken ik wel, maar ik haat nooit op een persoon. Eigenlijk meer over gedrag of eten of dingen ofzo, haha.


    Ik haat ze ook niet. Ik haat bijna niemand, haha (: Alleen is het een soort uitdrukking geworden.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik denk er ook zo over. Meestal zeg ik ' ik heb een hekel aan...' en niet 'Ik haat..'
    Mensen die je niet kent kan je gewoon niet haten. Tenzij het idd Hitler is ;D

    ik zeg ook VAAK ik haat die...


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    moTisHot schreef:
    Okeej :P
    Jaa ik zeg ook vaak ik haat!
    maar ik denk dat je hitler niet kan haten hoor, dat is denk ik hetzelfde als die artiesten. Je kent hem toch ook niet, misschien was hij wel heel lief maar deed hij zo wreed? xD ik zeg ook maar wat

    Hij heeft voor een lange tijd de hele wereld verknalt, en miljoenen mensen vermoord? No offence, haha.


    I chill back and I spread peace n love

    Ik zeg het ook, maar misschien zjin zre inderdaad erg aardig.


    Food.

    Valerian schreef:
    (...)

    Ik haat ze ook niet. Ik haat bijna niemand, haha (: Alleen is het een soort uitdrukking geworden.

    Heb je gelijk in, en dat is nou net waar ik me soms aan kan ergeren, terwijl ik het vast per ongeluk zelf ook zeg, ghehe.


    I chill back and I spread peace n love

    ik haat niks ik heb overal een hekel aan...


    #WWED - What Would Emma Do?

    BIERRI schreef:
    (...)
    Hij heeft voor een lange tijd de hele wereld verknalt, en miljoenen mensen vermoord? No offence, haha.


    ja so what..
    dat wilt toch niks zeggen over zijn innerlijk.
    zo dacht hij xD man gaan we het nou serieus over Hitler hebben?
    Ik kap


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    moTisHot schreef:
    (...)

    ja so what..
    dat wilt toch niks zeggen over zijn innerlijk.
    zo dacht hij xD man gaan we het nou serieus over Hitler hebben?
    Ik kap

    haha neehoor, je zal ooit nog wel begrijpen wat ik bedoel (:


    I chill back and I spread peace n love

    Valerian schreef:
    Oh, ik zeg dat ook altijd. ;x Bij mij is het een soort gewoonte geworden, eigenlijk.


    same here