• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

ø
    De kamergenoten:

Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

Kamer 8:
    -
    -

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:50 ]

Music can change the world because it can change people. - Bono.

Aimee Jade Tempeste
    Ik grinnik even om Vince' opmerking. 'Niemand, maar vaak doen mensen alsof meisjes ingewikkelder zijn'.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

-

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 22:44 ]

I only miss you when I'm breathing

Vince ~ Stemming Beheersen

'Vaak zijn ze dat toch ook?' grap ik.

Aimee Jade Tempeste
    Ik rol met mijn ogen, 'erg grappig Vince,'

[Zullen we hier verder gaan als somemusic weer online is? Dus morgen?]

[Oke, is goed.]

[Ik vind het goed, ik had toch al niks meer te doen ;P]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Ik zit nu op school en mocht even op de pc. (L)
    Ik maak wel even een samenvatting van alles wat julie gezegd hebben. Heb ik wat te doen. (:]

Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Weet ik veel, veelmvergeleken met de andere meisjes hier." Antwoordde Vince en ik knikte. "Je bent niet compleet anders, maar wel leuk." Gaf ik toe. "Zo anders dan de andere meisjes ben ik tegen niet?" Ik ging op de leuning van de stoel zitten."Inderdaad niet, voor de meeste jongens. ,maar voor sommigen wel!" Vince vond haar echt leuk.. "'En dan zeggen ze dat meisjes ingewikkeld zijn." Mompelde Aimee verward. Ik grinnikte. "Is toch ook zo?" Ik haalde een hand door mijn haar. "Niemand heeft ooit gezegd dat jongens dat niet zijn, toch?" Ik lachte. "Misschien.." Mijn blik ging naar Aimee. "'Niemand, maar vaak doen mensen alsof meisjes ingewikkelder zijn." Ik schudde mijn hoofd. "Puber zijn is gewoon ingewikkeld." Ik keek naar Vince. "Vaak zijn ze dat toch ook?" Grapte Vince. "Tuurlijk, volgens mijn houden ze van kleding en make-up. Meer niet. Best simpel." Concludeerde ik. "Erg grappig Vince." Mompelde Aimee. "Vanuit een ruzie gaan we naar een discussie, dus. Wat gaan we nu doen?" Vroeg ik en keek van Aimee naar Vince.

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 12:36 ]

[Blergh iemand ideetjes voor Luna?]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Aimee Jade Tempeste
    "Tuurlijk, volgens mijn houden ze van kleding en make-up. Meer niet. Best simpel." concludeert Steef. Ik draai me om en kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, 'Alsof meisjes alleen maar van kleding en make-up houden,' zeg ik zogenaamd beledigd, 'ze houden ook van jongens hoor, de meeste dan,' flirt ik er achteraan. 'Vanuit een ruzie gaan we naar een discussie, dus. Wat gaan we nu doen?" zegt Steef dan. 'Hmmm film kijken?'

Vince ~ Stemming Beheersen

'Hmmm film kijken?' stelt Aimee voor. 'Eh moesten we om zes uur niet verplicht in de eetkamer zijn voor het eten ofzo?' vraag ik als ik dat het op mijn mobiel net zes uur is.

Aimee Jade Tempeste
    'Eh moesten we om zes uur niet verplicht in de eetkamer zijn voor het eten ofzo?' zegt Vince. Ik kijk de ruimte even rond opzoek naar een klok en zie dan dat het inderdaad zes uur. Met een zucht kom ik overeind, 'naar de eetzaal dan maar'.

Luna Leroux

Terwijl ik tv keek hoorde ik mijn maag toch knorren. Ook al zei ik net nog tegen Alex dat ik geen zin had. Met tegenzin stond ik op en rekte ik mijn eigen uit. Ik ging met mijn ene hand door mijn haren en met de andere zette ik de tv uit. Sloffend liep ik naar de eetzaal.

Iral ~ Telekinese

'Omdat ik raar ben,' zeg ik, alsof dat een ontzettend logisch antwoord is.

Luel ~ Verleidingskracht

Dan ga ik naar beneden. Langzaam loop ik de trap af. In de deuropening blijf ik even onopgemerkt staan twijfelen, maar dan loop ik de kamer binnen.
    Ze zitten met hun rug naar me toe.
    'Aimee,' begin ik. 'Het spijt me. Ik snap dat je boos bent. Ik ben een klootzak, dat snap ik ook. Dus... doe me maar pijn. Elektrocuteer me maar.'
    Eventjes hef ik mijn armen in de lucht om aan te duiden dat ze met mijn lichaam mag doen wat ze wil. 'Ga je gang.'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Aimee Jade Tempeste
    'Aimee, Het spijt me. Ik snap dat je boos bent. Ik ben een klootzak, dat snap ik ook. Dus... doe me maar pijn. Elektrocuteer me maar.' Ik draai me om en zie Luel staan. Hij heeft eventjes zijn armen in de lucht, 'Ga je gang.' Ik schud mijn hoofd, 'laat maar zitten,' mompel ik.