• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Kamer 8:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:50 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Alex~transformatie
    Ik loop door de gang en hoor luide stemmen uit de woonkamer, ik loop erheen 'Wat is hier aan de hand?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:09 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    'Nee Chiya,' zei Luna. Ze pakte haar gum en liep de kamer uit. Ik had niet te ver door moeten drammen. Ik kon dat ook nooit hebben als ik moest huilen.
    Ik besloot in de kamer te blijven. Ik ging op de bank liggen en gooide mijn benen over de leuning. Ik legde mijn hoofd op de andere leuning. Ik had mijn iPod bij. Ik deed de oortjes in, zette Man Down op en dacht even nergens aan.

    Aimee Jade Tempeste
    'Ik voelde alleen opeens jullie stemming veranderen! Ik wilde de stemming normaal maken maar jij viel voor hem, tongde met hem en wordt je boos op mij!' 'Oh, dus nu is het míjn schuld dat die klootzak er voor zorgde dat ík verliefd werd op hém?!' Wat is hier aan de hand?' vraagt Alex. 'Luel heeft zijn gave gebruikt waardoor ik verliefd op hem werd en met hem zoende,' zeg ik geïrriteerd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Nee maar wel dat je boos wordt op degene die je weer normaal probeerde te maken!' zeg ik fel terug.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:15 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Luna Leroux

    Ik was weer wat rustiger geworden. Ik probeerde het nog een keer. Ik deed mijn ogen dicht en concentreerde me op een hb potlood. Een mooie hb potlood, nog nooit gebruikt. Na een tijdje kon ik vol trots kijken naar het verschenen hb potlood in mijn hand. 'Nu het moeilijkste,' mompelde ik. Ik deed mijn ogen weer dicht en concentreerde me op een tekenblok.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex~transformatie
    'Maar is het dan niet logischer dat je boos wordt op Luel en niet op Vince?' vraag ik simpel.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Aimee Jade Tempeste
    'Nee maar wel dat je boos wordt op degene die je weer normaal probeerde te maken!' Ik zucht even diep, 'oh en toen iedereen er net was en ik met Steef aan het praten was kwam er ook een ongemakkelijk gevoel en dat was jij zeker ook niet!' zeg ik sarcastisch. 'Maar is het dan niet logischer dat je boos wordt op Luel en niet op Vince?' zegt Alex simpel. Ik kijk hem even aan, 'Ik ga niet op zoek naar Luel, als hij sorry wil zeggen komt hij maar naar mij.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luna Leroux

    Verbazend deed ik mijn ogen open. Op mijn schoot lag de tekenblok er al. Ik glimlachte. Nu kon ik gaan tekenen. Ik sloeg de kaft om en pakte de potlood. Ik zette me muziek wat harder en liet de potlood lijden door het muziek.


    [Ik denk dat ik nu ga douchen ;D ben met een half uurtje terug, daarna mogen jullie Luna weer lastig vallen als jullie met niks anders bezig ben ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Nu gingen ze echt té ver. Vince wilde me wel een klap verkopen, nou al hij daar zoveel zin in had deed hij het toch? "Vince, ik wil me niet bemoeien. Dat doe ik nu wel, dat weet ik." Zei ik en keek hem aan. "Maar wil je oprotten met de gedrag? Als je me in elkaar wil rammen, kom maar op." Daagde ik hem uit. Het begon vechten om Aimee te worden. Vechten om een meisje, ik had het nooit eerder gedaan..

    Alex~transformatie
    Steef begint Vince weer uit te dagen en uit voorzorg ga ik tussen hen in staan.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Alex gaat tussen mij en Vince instaan. "Oke, rustig, man." Mompelde ik tegen Alex. Ik zette een stap opzij en liet me in de stoel neervallen. Dan bemoei ik me er niet meer mee, ook goed. Aimee koos geen partij voor de jongen, absoluut niet, maar ik wilde er nu niet meer tussen gaan staan. Als iedereen zich ermee ging bemoeien werd het een knallende ruzie. Ik was beter in man op man gevechten.

    Iral ~ Telekinese

    'Omdat ik raar ben,' zeg ik, alsof dat een ontzettend logisch antwoord is.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Na een tijdje heb ik mezelf beheerst. Ik sta op en loop naar de badkamer. Daar was ik mijn inmiddels rode ogen totdat je niet meer ziet dat ik heb gehuild. Dan kijk ik in de spiegel, zet mijn gezicht op strak en zeg tegen mezelf dat ik mijn uitdrukking op 'gevoelloos' ga houden.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee Jade Tempeste
    Alex gaat tussen Steef en Vince in staan. 'Dankje,' mime ik naar hem. Ik volg Steef's voorbeeld en laat me ook in een stoel vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie
    Steef laat zich weer in z'n stoel vallen, in m'n gedachte maak ik me klaar om te transformeren mocht het nodig zijn.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Waarom reageer je je dan af op mij als je boos bent op mij?' vraag ik aan Aimee.


    I only miss you when I'm breathing