• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Kamer 8:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:50 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Ik moet gaan, ga alsjeblieft niet te ver, ben er morgenavond weer.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee Jade Tempeste
    'Waarom reageer je je dan af op mij als je boos bent op mij?' vraagt Vince. Ik kijk hem geërgerd aan. 'Hoorde je niet wat ik net zei? Je was vanmiddag zelf ook niet zo onschuldig toen ik met Steef stond te praten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zit serieus te lachen tussen mijn tranen door (Ja, ik ben weer Clannad aan het kijken.) door die ruzie met Aimee, Vince en Steef. :"D
    * gezicht op strak * Oké, verder. (;

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik liep door de woonkamer. Aimee, Vince, Steef en de jongen uit de andere kamer waren er ook. Ze hadden allemaal weer ruzie en ik had zo het gevoel dat het om Aimee ging. Ik grinnikte. Het leek wel op een soap. Ik liep door en hoopte dat ze me niet zagen, ik had geen zin een ruzie op te lossen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:38 ]

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik concentreerde me, met mijn ogen open, op de gedachten om me heen. Bij Alex merkte ik en vreemde gedachten op. Alsof hij zich voorbereidde op een transformatie. Ik keek even bedenkelijk, maar toch mijn gezicht snel terug ik mijn vriendelijke blik. Ik bleef rustig op de stoel zitten en keek naar Vince, van mij part mocht hij de pot om mijn zijn gezeur tegen Aimee. Alleen waren het mijn zaken niet, dus hield ik mijn mond.

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Ik probeerde alleen mijn gave wat uit, wat dus uit de hand liep.' bedenk ik even snel.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    Ik kijk Vince met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Spreekt hij de waarheid?' vraag ik aan Steef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Ik schrik even als ze dat zegt, heeft hij ook zo'n soort gave? Kan die leugens herkennen? Nou gewoon zelf verzekerd doen, denk ik dan.


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Ik probeerde alleen mijn gave wat uit, wat dus uit de hand liep." Mompelde Vince. Ik vertrouwde het niet helemaal. "Spreekt hij de waarheid?" Vroeg Aimee aan me. "Damn.. en dat vraag je aan mij." Mompelde ik. Je weet dat ik hem niet mag, dacht ik maar zei ik niet hardop. Ik concentreerde me op Vince. Langzaam schudde ik mijn hoofd. "Nope." Ik ging even verzitten en keek op, Chiya kwam binnen lopen. "Ik snap best waarom hij het heeft gedaan en wil het wel vertellen, maar ik denk dat ik fout zit." Mompelde ik kort.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik hoorde maar een stukje van wat ze zeiden, maar ik wilde aan de ene kant wel weten wat er wat. Aan de andere kant wilde ik me er niet mee bemoeien. Ik deed alsof ik heel geïnteresseerd was in mijn iPod. Ik vroeg me af of het zo geloofwaardig leek, maar ik had mijn oortjes in dus ik dacht van wel.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:51 ]

    Aimee Jade Tempeste
    'Nope,' zegt Steef en hij gaat even verzitten, "Ik snap best waarom hij het heeft gedaan en wil het wel vertellen, maar ik denk dat ik fout zit.' mompelt hij daarna. Ik kijk Vince vragend aan, 'nou waarom deed je het?' vraag ik kalm. De woede was al grotendeels weg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dammit, ik hoor One Direction op de radio.. <3333
    'Baby you light up my world like nobody else']

    [Yaaay :) One Direction :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Hier kom ik dus niet meer onderuit... Dan maar de waarheid vertellen, 'Hmmm ik was jaloers.' zeg ik zacht nauwelijks hoorbaar.


    I only miss you when I'm breathing

    [biw ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee Jade Tempest
    'Hmmm ik was jaloers.' zegt Vince zo zacht dat ik het nauwelijks kan horen. Mijn gevoel verzacht en de woede verdwijnt helemaal. 'Waarom zou je jaloers zijn?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered