• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Kamer 8:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:50 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Nadat ik in de vrijetijdskamer op de bank in slaap gevallen was, wat ik overigens zwaar debiel vond, werd ik wakker en rekte me uit. De kamer was leeg, helemaal niemand meer. De xbox was uit en de tv ook. Ik stond op en liep naar de hal. Mijn ogen gingen van de keuken naar het raam bij de tuin, naar de trap en daarna naar de woonkamer. Ik zag Aimee zitten. Langzaam liep ik naar haar toe en ging in een loungestoel vlak bij haar zitten. "Hée." Zei ik rustig, omdat ik voelde dat ze woedend was. "Wil je het vertellen?" Vroeg ik zachtjes en keek haar aan.

    [lol ze ligt er eigenlijk op :P]

    Aimee Jade Tempeste
    'Eh wat is er aan de hand, Aimee?' hoor ik Vince vragen. Ik hou mijn ogen gesloten, 'doe niet alsof je dat niet weet,' sis ik, 'en als je geen schok wilt hebben kan je beter nú weggaan!' Vince gaat weg. Even later komt er iemand anders de kamer in. "Wil je het vertellen?" zegt de stem van Steef. 'Laten we het er maar ophouden dat Luel de lul zijn gave heeft gebruikt en mij verliefd op hem heeft laten worden waardoor ik hem heb gezoend. En Vince kan er ook een handje van,' zucht ik gefrustreerd. Ik doe mijn ogen open en kijk Steef aan.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie
    Ik kijk op mijn horloge en zie dat het bijna 6 uur is. 'Moeten we zo niet naar de eetkamer?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Eh SomeMusic? XD Luna & Alex zijn nog in die ruimte XD]

    Luna Leroux

    'Moeten we zo niet naar de eetkamer?' vroeg Alex. Ik haalde weer me schouders op. 'Ga jij maar, ik heb geen honger,' mompelde ik

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:45 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Vince kwam binnen wandelen, met die blik.. Ik gruwelde ervan. "Eh wat is er aan de hand, Aimee?" Vroeg hij. Ze bleef met gesloten ogen op de bank liggen. "Doe niet alsof je dat niet weet." Siste ze naar Vince en ik merkte haar gevoel qua woede nog meer toenemen. "En als je geen schok wilt hebben kan je beter nú weggaan!" Riep ze kwaad. "Geld dat ook voor mij..?" Vroeg ik zachtjes en voorzichtig, ze had me blijkbaar nog niet opgemerkt.

    Alex~transformatie
    'Ik dacht dat het verplicht was, maar ik vind het ook lullig om jou hier alleen achter te laten.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Midna schreef:
    [Eh SomeMusic? XD Luna & Alex zijn nog in die ruimte XD]

    Luna Leroux

    'Moeten we zo niet naar de eetkamer?' vroeg Alex. Ik haalde weer me schouders op. 'Ga jij maar, ik heb geen honger,' mompelde ik


    [Oeps.. dan zag hij ze niet.. S:
    XD]

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Het enige wat ik weet is dat je daar met Luel stond te bekke!' zeg ik dan wat harder.


    I only miss you when I'm breathing

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik bedacht me ineens dat ik mijn aura boekje in de vrijtijdsruimte heb laten liggen. Als die er nog maar lag... Maar ik kon niet echt bedenken dat iemand 'm mee zou nemen. Ik zag door heel het huis wel mensen, dus in de vrijtijdsruimte zou het wel ineens heel rustig zijn. Ik liep de kamer in.

    Ik weet niet of daar mensen zijn, zullen we zo wel achter komen x"d

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:48 ]

    Luna Leroux

    'Ik dacht dat het verplicht was, maar ik vind het ook lullig om jou hier alleen achter te laten,' zei hij. 'Zit je niet in over mij,' zei ik. Ik keek hem aan en voegde er een glimlach aan toe. 'Bovendien, moet ik nog een hb potlood en een tekenblok te voorschijn halen'.


    [Luna & Alex zijn in de vrijetijdsruimte ;P]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:49 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ dan zijn er gewoon even twee woonkamers ;)]

    Aimee Jade Tempeste

    'Het enige wat ik weet is dat je daar met Luel stond te bekke!' zegt Vince nu harder. Ik kom overeind en kijk hem woedend aan. 'Doe nu niet zo onschuldig!' zeg ik bits. Ik kijk even naar Steef en zucht, 'nee die schok geldt niet voor jou,' zeg ik wat kalmer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie
    'Oke, nou tot straks dan ofzo.' zeg ik. En ik sta op en loop naar de keuken.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Wat? Jij stond te zoenen en mij een homo te noemen!?' roep ik dan nog harder uit.


    I only miss you when I'm breathing

    [Oh, dan kom ik dus Alex & Luna tegen, lol.]

    Chiya Amorian Hoshi | Aura's en healen
    Ik liep de kamer in en er kwam net een jongen uit lopen. Luna was er nog. Ze zat te tekenen. Ze had haar ogen dicht.
    Ik ging naast haar zitten. 'Wat maak je?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:53 ]

    Luna Leroux

    'Oke, nou tot straks dan ofzo,' zei hij. Hij stond op en ging weg. 'Doei,' zei ik zachtjes. Ik deed mijn ogen dicht en concentreerde me op een hb potlood in me hand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you