• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Kamer 8:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:50 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    [ik heb het nog even na gevraagd en mag meedoen:)]

    Midna schreef:
    [Somemusic? Des kijkt naar Iral maar ze vraagt iets aan Luel ? XD]


    [Mijn schuld, ik raak in de war... -_-]

    Luna Leroux

    'Mensen, we zullen voor ons eigen eten moeten zorgen. Ik stel voor om pizza te halen,' hoorde ik Steef roepen. Ik zuchtte. 'Ik eet wel een appel of zo,' riep ik naar hem. Ik stond op en ging een appel halen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    "Ouders vinden het niet fijn als elke keer als je zoon in de buurt is er dingen door de lucht vliegen." Antwoordde Iral en ik moest er wel op lachen. "Je bent dus telekinetisch? Dat is gaaf." Merkte ik op en hoorde een jongen iets zeggen. Huh? Zelf koken..

    Aimee Jade Tempeste
    "Mensen, we zullen voor ons eigen eten moeten zorgen. Ik stel voor om pizza te halen." zegt Steef. 'Serieus? we moeten voor ons eigen eten zorgen?!' vraag ik verbaasd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie
    'Halen, laten bezorgen bedoel je.' zeg ik als ik Steef hoor.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Sioux schreef:
    [ik heb het nog even na gevraagd en mag meedoen:)]


    [Leeeuk!!]

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Serieus? We moeten voor ons eigen eten zorgen?!" Riep Aimee verbaasd uit. "Jep, goed voor het zelfstandig worden en de kook kusten." Citeerde ik uit het blaadje dat ik gelezen had. "Maarre, wie wil pizza?" Vroeg ik en wapperde met een portefeuille.

    Luna Leroux

    In de keuken vond ik een schaal met appels. Ik pakte diegene die er het lekkerste uit zag. 'Maarre, wie wil pizza?' hoorde ik Steef vragen. Ik schudde mijn hoofd en liep de eetkamer uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee Jade Tempeste
    'Maarre, wie wil pizza?' vraagt Steef en hij wappert met een portomonee. 'Ik wel,' zeg ik, 'moet toch iets eten'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie
    'Ik wil ook wel pizza.' zeg ik tegen Steef.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Iral ~ Telekinese

    Ik steek mijn hand op als er wordt gevraagd wie er pizza wil. Daar heb ik wel zin in.

    Luel ~ Verleidingskracht

    'Doe mij er maar een,' mompel ik somber terwijl ik naar de vloer kijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Ik wel. Moet toch iets weten." Zei Aimee. Ik haalde achter de balie een blaadje vandaan en legde het neer. "Zet hier neer of je pizza wil en welke dan." Stelde ik voor en zette neer dat ik een 'Quarto Formaggi' wilde. Ik ging rustig aan tafel zitten en wachtte af.

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Als ik hoor wat er gvraagd wordt steek ik mijn hand ook op, 'Doe mij er ook maar een.'


    I only miss you when I'm breathing

    Luna Leroux

    Ik liep met mijn appel naar de vrije tijds ruimte en zocht me tekenblok op. Ik vond hem achter de tafel. Ik pakte hem op en legde hem op tafel naast mijn potlood en gummetje. Ik sloeg de kaft om en zag de tekening die ik vanmiddag had gemaakt. Eronder zette ik er mama neer. Ik sloeg het blaadje om en begon alle mensen hier in huis te tekenen die ik ken. Ondertussen at ik langzaam mijn appel op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you