• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

ø
    De kamergenoten:

Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

Kamer 8:
    -
    -

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:50 ]

Music can change the world because it can change people. - Bono.

Alex~transformatie
    'Dan had ik het bijna goed. En waarom moest jij hierheen van je ouders?' vraag ik dan nieuwsgierig.

Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

HurtedHeart schreef:
    [Oke ik heb 3 Topics gemist kan ik een samenvatting van alles? O_O]

Ahwm... dat gaat moeilijk worden, laten we het erop houden dat je jouw jongen-persoontje de kamer genoot is van Luel. Luel zit nu huilend op zijn kamer omdat hij een soort van.. gedumpt is. xD

Het is nu ook bijna etenstijd.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Vince ~ Stemming Beheersen

Ik kijk even raar op als ik dit alles voor me zie gebeuren. Luel had toch alles voor elkaar waarom rende die weg? En waarom gaat Aimee opeens weg? Snel ren ik dan ook maar naar binnen, achter Aimee aan.

I only miss you when I'm breathing

HurtedHeart schreef:
    [Oke ik heb 3 Topics gemist kan ik een samenvatting van alles? O_O]

[Luel heeft zijn gave gebruikt op Aimee waardoor zij verliefd op en hem werd en ze gingen zoenen alleen is het net uitgewerkt en is Aimee woedend op hem én Vince want die deed ook zijn gave dingetje. En Luna en Alex zitten ergens te praten en ze weten nu van elkaars gave. Dat is denk ik het belangrijkste]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luna Leroux

'Dan had ik het bijna goed. En waarom moest jij hierheen van je ouders?' vroeg hij. Die vraag had ik moeten zien aankomen. Ik zuchtte. 'Mama en ik wouden dansen, dat doen we namelijk vaak. We waren er goed in,' begon ik. 'Alleen we waren die keer mijn schoenen vergeten, en ik had mama nog niks verteld wat ik kon. Ik wou het haar vertellen. Ik zei tegen mama dat het niks uitmaakte dat we mijn schoenen vergeten waren en dat ze moest kijken,' zei ik. Ik slikte en voelde de tranen al weer op komen. 'ik liet schoenen te voorschijn komen. Niet de mijne, maar klonen ervan zeg maar. Mama vatte het verkeerd op, noemde me heks en alles. Poef, weg perfecte band. Alsof het er nooit was'.

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:34 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik moet gaan, doei.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

[Mag ik naar Aimee toe komen? + Als het mag, waar is ze?]

Alex~transformatie
    Ik luister geboeid naar haar verhaal, dan zie ik tranen in haar ogen verschijnen. Ik sla mijn arm om haar heen 'Wat erg voor je.' zeg ik.

Aimee Jade Tempeste
    Gefrusteerd ren in het huis in, naar de woonkamer. Waar om dit moment gelukkig niet is. Ik had me nog nooit zó gebruikt gevoeld. Als ik mijn vuisten bal merk ik dat er vonkjes vanaf springen en ik zucht. Ik laat me op een bank vallen en doe mijn ogen dicht in de hoop dat ik kalmeer.

SomeMusic schreef:
    [Mag ik naar Aimee toe komen? + Als het mag, waar is ze?]

[is goed, ze is in de woonkamer]

Hoera, deel 3. Praat me even bij aub, ik moest weg (;

er staan er ongeveer 3 als je iets terug gaat.

Luna Leroux

Ik voelde een arm om me heen. 'Wat erg voor je,' zei hij tegen mij. Ik keek hem aan en haalde mijn schouders op. 'Achja..'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Renoster schreef:
    er staan er ongeveer 3 als je iets terug gaat.

Oh, sorry. x"d

Vince ~ Stemming Beheersen

Ik zie nog net de richting waar Aimee naar toe rent en ga achter haar aan, ik zie haar op een bankje zitten. Ik loop voorzichtig naar haar toe. 'Eh wat is er aan de hand, Aimee?' vraag ik na een tijdje.

I only miss you when I'm breathing