• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

    WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    [Too late..]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:51 ]

    Iral ~ Telekinese

    Ik schud verlegen mijn hoofd als ze dat vraagt en stel mezelf dan kort voor. 'Iral.' Ik merk dat ze me nogal voorzichtig aan kijkt, alsof ze me vreemd vind.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Mijn spelertje dolt twee spelers en lobt de bal dan over de keeper heen. 'De gelijkmaker!' schalt de stem van de commentator door de ruimte.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Ik kijk teleurgesteld als ze weer weg gaat maar nu kan ik me weer meer concentreren op het spel dus probeer het maar te laten.


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik zat op de bank en keek van het spel naar Aimee. Ze wurmde zich tussen Vince en Alex uit en ging naast me op de bank zitten. Ik voelde direct de ogen van Luel naar me kijken. "En, ga je me nog iets aan doen?" Vroeg ze uitdagend. "Misschien." Zei ik mysterieus en keek haar aan, ik bleef haar aankijken, ze had mooie blauw/groene ogen met gouden stipjes. Ik knipperde even mijn mijn ogen en wendde mijn blik af. "Eens denken. Wat zal ik jou aan gaan doen.." Zei ik met een lach.

    Ik heb eigenlijk niet geschreven dat Luel naar Steef keek, maar oké dan.

    Iral ~ Telekinese

    Ik schud verlegen mijn hoofd als ze dat vraagt en stel mezelf dan kort voor. 'Iral.' Ik merk dat ze me nogal voorzichtig aan kijkt, alsof ze me vreemd vind.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Als het potje klaar is kijk ik naar wat Vince en Alex aan het doen zijn. Ik sta op en laat mezelf op de bank ploffen, naast hun.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee Jade Tempeste~weer/elektriciteit beheersen&manipuleren

    "Eens denken. Wat zal ik jou aan gaan doen.." zegt Steef met een lach. Ik kijk heb geamuseerd aan. 'Je weet dat ik niet van verrassingen hou he,' grinnik ik terwijl hem speels een por geef.

    [ @somemusic zou je misschien ook willen reageren bij Lost Plane rpg?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    'Het is niet erg om verlegen te zijn,' zei ik.
    Hij keek me niet-begrijpend aan.
    'Je aura is geel. Dat staat onder andere voor verlegenheid. Het is niet erg, maar werk eraan.' Ik draaide me om en liep weg. Ik had geen idee of hij me nu een vreselijke trut vond of niet, maar nu wist hij tenminste meteen wat mijn gave was en hoefde ik het niet allemaal uit te leggen.

    Alex~transformatie
    'Zullen we straks verder het huis gaan verkennen?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Ja zullen we nu verder gaan?' vraag ik als ik Aimee en Steef weer met elkaar zie.


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Je weet dat ik niet van verrassingen hou he." Grinnikte ze en gaf me een por. "Ja, dat kan je wel zeggen. Maar ik geloof er niks van." Zei ik en dacht na. Ik zou het echt niet weten, wat kan je zo'n mooi meisje nou aandoen? "Oke, kan je zelf wat bedenken?" Lachte ik. "Ik ben een dikke man van dertig die te lui is om iets te bedenken, sorry." Zeg ik en zak nog verder onderuit in de bank. Mijn voeten legde ik op tafel.

    [@LovingStyles: Isgoed. (:]

    Aimee Jade Tempeste~weer/elektriciteit beheersen&manipuleren

    Ik rol met mijn ogen. 'Luilak,' zeg ik lachend. 'Zullen we straks verder het huis gaan verkennen?' vraagt Alex. 'Ja zullen we nu verder gaan?' antwoordt Vince. Ik knik, 'is goed'. Ik trek Steef overeind, 'kom mee luilak, een beetje lopen is goed voor je conditie,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik merkte dat de gevoelens van Vince en Alex jaloers werden, volgens mij vonden ze echt dat ik te veel flirtte.. "Zullen we straks verder het huis gaan verkennen?" Vroeg Alex midden in zijn game. "Ja, zullen we nu verder gaan?" Voegde hij zich bij Alex. "Ik vind het best." Stem ik in. Ik kon moeilijk iets tegen ze inbrengen, daar zou ik geen vrienden aan over houden. Ik kon er niks aan doen dat meerde mensen Aimee leuk vonden. Ik werd overeind getrokken door Aimee. "Kom mee luilak, een beetje lopen is goed voor je conditie." Grinnikte ze. Ik trok mijn mondhoeken naar beneden. "Ja, is goed. De luilak loopt wel achter je mooie kond aan."

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:09 ]

    Alex~transformatie
    Ik leg mijn controler naast me neer en sta op 'Zullen we nu boven gaan kijken?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Ik heb eigenlijk niet geschreven dat Luel naar Steef keek, maar oké dan.

    Iral ~ Telekinese

    Dat is de tweede keer vandaag dat ik op mijn nummer gezet word. Zijn er dan alleen maar mensen met de gave gevoelens of gedachtes lezen? Een beetje treurig blijf ik achter als ze wegloopt. Ze vind me vreemd, daarom gaat ze weg. Ik bén vreemd.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik sta op en loop naar de deur, waarna ik op de anderen wacht. Ik walg van Steefs opmerking over Aimee's kont.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:12 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince ~ Sfeer Beheersen

    Ik knik, 'Ik loop wel achter je mooie kond'hoor ik steef zeggen. Tss, wat een kneus.
    Maar dan loop ik achter Aimee aan.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:12 ]


    I only miss you when I'm breathing