• Morning peeps,
    Mijn tissues zijn op en nu heb ik niets om mijn snotlebber van mijn bovenlip te vegen en ik weiger mijn arm daarvoor in dienst te zetten (want dat is vies :'D) !

    Wie heeft er nog zo'n rampprobleem op deze vrijdag de dertiende?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 15:51 ]


    If a giant dinosaur is angry, you better run for your life, bro.

    DuskShine schreef:
    Jep
    verdacht misschien Hale
    je weet maar nooit


    Nee, Hale praat anders... Oh ze meot een spoedcursus Nederlands hebben gevolgd...

    .. fuck we zijn echt paranoide. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hoi Jill


    Dit kan Hale niet zijn. Hale maakt andere soort topic aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Chemist schreef:
    Who the fuck is Jill? (no_chears)


    On topic : Als je zonodig je neus zacht wil snuiten,
    dan ga je maar naar de winkel. (:


    Tell me about it, stud.

    Saph schreef:
    (...)

    Nee, Hale praat anders... Oh ze meot een spoedcursus Nederlands hebben gevolgd...

    .. fuck we zijn echt paranoide. :W


    Can I join club paranoia? Ik ken Jill niet namelijk D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Can I join club paranoia? Ik ken Jill niet namelijk D:


    Dat kind waardoor die geen-100-accounts-voor-1-persoon-regel er is gekomen? Ze maakte heel veel accounts aal omdat ze steeds ruzie kreeg.. Sparrows, Zecora (ze was een pony), en ze had ook een Lion king naam.. meh, ze had VEEL accounts...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    LordSarita schreef:
    Hoi Jill


    Dit kan Hale niet zijn. Hale maakt andere soort topic aan.


    En bij Hale heb je ook trashy rap. En "ik ben nieuw hier dus dacht ik ik maak een topic aan. ik wil me neus zacht snuiten en me tissues zijn op. wat moet ik doen?" (dat is expres zo geschreven hoor, "me" en die zinsconstructie." )


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oke
    mij fout
    Jill is het dus
    want een nieuw persoon kan dus niet alles al weten van Q binnen 10 minuten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Saph schreef:
    (...)

    Dat kind waardoor die geen-100-accounts-voor-1-persoon-regel er is gekomen? Ze maakte heel veel accounts aal omdat ze steeds ruzie kreeg.. Sparrows, Zecora (ze was een pony), en ze had ook een Lion king naam.. meh, ze had VEEL accounts...


    Echt? Ow... apart. Ik kende Zecora wel namelijk, Sparrows ook xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Echt? Ow... apart. Ik kende Zecora wel namelijk, Sparrows ook xD


    Dat was dus Jill... :W Kreeg veel ruzie en iedereen had het steeds door als ze een nieuw account aanmaakte, it was hilarious...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chemist schreef:
    (...)

    Echt? Ow... apart. Ik kende Zecora wel namelijk, Sparrows ook xD


    en westwick. Op fanfic is ze btw ook geband :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Saph schreef:
    (...)

    Dat was dus Jill... :W Kreeg veel ruzie en iedereen had het steeds door als ze een nieuw account aanmaakte, it was hilarious...


    Dat moet inderdaad hilarisch zijn geweest. You sound like Lizz... -LOLFAIL-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat wel haha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    LordSarita schreef:
    (...)

    en westwick. Op fanfic is ze btw ook geband :'D


    Haha, hoe krijg je dát dan weer voor elkaar? Op FanFic geband worden... daar moet je wel heul veul voor doen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Dat moet inderdaad hilarisch zijn geweest. You sound like Lizz... -LOLFAIL-


    o.o I is Lizz?

    @Sarita: Ohjah, Westwick ook nog. :W ik kan al haar namen neit meer otnhouden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eh, wie is Jill?


    To infinity and beyond •