• Morning peeps,
    Mijn tissues zijn op en nu heb ik niets om mijn snotlebber van mijn bovenlip te vegen en ik weiger mijn arm daarvoor in dienst te zetten (want dat is vies :'D) !

    Wie heeft er nog zo'n rampprobleem op deze vrijdag de dertiende?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 15:51 ]


    If a giant dinosaur is angry, you better run for your life, bro.

    Ze heeft geen leven±O
    ze wil alleen aandacht


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    LordSarita schreef:
    (...)

    Maar ze stalkt ons 0.0


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hoe kan jij nu al een oude username hebben als je pas een dag op Q zit? want je heette Sistah. O.o Maar ik heb geen rampen gehad ofzo. (bloos)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nobel schreef:
    Ik voel me aangevallen; Ik maak gewoon een topic aan om even alle knopjes uit te vinden en dan krijg ik een hoop tirannie over me heen, haha. :'D
    Maar ik begrijp dus dat jullie me aanzien voor Jill omdat ze heel veel lultopics heeft aangemaakt en nepaccounts om aandacht te krijgen? Dan is mijn bovenste zinnetje blijkbaar in het verkeerde keelgat gestoten, sorry daarvoor, ik had het misschien ook op een andere manier kunnen zeggen: feit.
    Nou, sorry, maar ik zit op veel fora dus ik weet vanzelf al ongeveer waar alle knopjes zitten. Dat is enkel defensief gesproken omdat ik me echt aangevallen voel door jullie en lol, dat is niet echt tof als je op een nieuwe site gaat op fun te hebben. :'D
    Whatever, ik ga naar de winkel om mijn tissues aan te vullen. Ciao cakes.

    als jij jill niet bent hoef je je niet aangevallen te voelen hoor :o


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Orleans schreef:
    Hoe kan jij nu al een oude username hebben als je pas een dag op Q zit? want je heette Sistah. O.o Maar ik heb geen rampen gehad ofzo. (bloos)


    Blijkbaar kan je vanaf je eerste dag op Q al je naam verranderen. :Y)
    [dit weet ik omdat Jill dit altijd deed.......


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Blijkbaar kan je vanaf je eerste dag op Q al je naam verranderen. :Y)
    [dit weet ik omdat Jill dit altijd deed.......

    je moest toch een paar weken wachten o.o
    volgens mij maakte jill gewoon een ander acount aan dan x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Saph schreef:
    (...)

    Blijkbaar kan je vanaf je eerste dag op Q al je naam verranderen. :Y)
    [dit weet ik omdat Jill dit altijd deed.......


    AAN DE KANT, hier komt Lizz Holmes! AAN DE KANT ZEG IK ER KOMT EEN HEUSE CSI AAN!

    Ik hou weer van je, Lizz.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    xGuitarHerox schreef:
    (...)
    je moest toch een paar weken wachten o.o
    volgens mij maakte jill gewoon een ander acount aan dan x]


    no seriously, ik heb eht al meerdere keren gezien, dat mensen(Jill dus) vanaf hun eerste dag hun naam kunnen verranderen. o.o het bewijs is eht account van de topicmaakster, die er pas vanaf vanochtend is en nu al haar naar heeft verranderd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chemist schreef:
    (...)

    AAN DE KANT, hier komt Lizz Holmes! AAN DE KANT ZEG IK ER KOMT EEN HEUSE CSI AAN!

    Ik hou weer van je, Lizz.


    ik hou ook van jou hoor. (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lol, volgens mij word elke nieuwe nog verdacht :Y)

    OT: het begin met een w en eindigt met cpapier. :w


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saph schreef:
    (...)

    Blijkbaar kan je vanaf je eerste dag op Q al je naam verranderen. :Y)
    [dit weet ik omdat Jill dit altijd deed.......



    Elke keer zie ik een paar reacties staan over Jill, en dan weer over ene Gaby en schaamhaarmeisje -ofzo- en nog meer van die vage mensjes. Wáár zijn ze gebleven?
    Lol, dat wist ik niet. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dus als ik alle knopjes uittest ben ik gelijk Jill? Nou, oké, bedankt. Ik voel me meteen ingeburgerd als een trut op Quizlet, dank jullie wel.
    Het zou fijn zijn als jullie nu gewoon stoppen. Wat heb ik fout gedaan tegenover jullie? Heb ik jullie al één foute tik gegeven of gesnauwd naar jullie? Ik troll jullie niet eens of pesten of uitschelden, whatever die Jill ook gedaan heeft. Ik, Ariana, wil gewoon lol hebben op deze site, maar blijkbaar mag dat niet omdat ik naar 't schijnt Jill ben.
    Dit is de laatste keer dat ik me er dik in maak want op deze manier vind ik het niet fijn en zout ik gewoon op met nog steeds de naam Ariana in mijn ondergoed. (:
    Dankjewel.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 16:01 ]


    If a giant dinosaur is angry, you better run for your life, bro.

    Orleans schreef:
    (...)


    Elke keer zie ik een paar reacties staan over Jill, en dan weer over ene Gaby en schaamhaarmeisje -ofzo- en nog meer van die vage mensjes. Wáár zijn ze gebleven?
    Lol, dat wist ik niet. :W


    Wollah, "schaamhaarmeisje"? DAN BEN JE DIEP GEZONKEN.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nobel schreef:
    Dus als ik alle knopjes uittest ben ik gelijk Jill? Nou, oké, bedankt. Ik voel me meteen ingeburgerd als een trut op Quizlet, dank jullie wel.
    Het zou fijn zijn als jullie nu gewoon stoppen. Wat heb ik fout gedaan tegenover jullie? Heb ik jullie al één foute tik gegeven of gesnauwd naar jullie? Ik troll jullie niet eens of pesten of uitschelden, whatever die Jill ook gedaan heeft.
    Dit is de laatste keer dat ik me er dik in maak want op deze manier vind ik het niet fijn en zout ik gewoon op met nog steeds de naam Ariana in mijn ondergoed. (:
    Dankjewel.

    Ik denk dat ze je niet beledigen. Maar we hadden hier een paar probleempjes en nu let iedereen gewoon goed op. Als jij haar niet bent moet je niet aangesproken voelen ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chemist schreef:
    (...)

    Wollah, "schaamhaarmeisje"? DAN BEN JE DIEP GEZONKEN.

    Die kan ik me nog herinneren :W
    Die ging met gemak in het Q-geschiedenis boek :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor