• Hey allemaal!

    Het is al even geleden dat ik zelf een RPG heb geopend, dus het begint weer te kriebelen. Misschien dat sommigen jullie me wel van enkele rollen of topics kennen ^^ Anyways, ik heb al enkele RPG's met als onderwerp/thema vampiers, weerwolven, jagers en dergelijke, allemaal binnen dezelfde wereld en eigenlijk zelfs binnen eenzelfde verhaal: je kan ze hier, hier en hier, moest je geïnteresseerd zijn. Opgelet, nogal een overvloed aan informatie, haha. Nu, deze RPG's speelden zich af in Amerika, Europa en ergens in the middle of nowhere in Rusland, maar wel allemaal in het nu. Mijn volgende idee - ik ben een beetje verslaafd aan die wereld, haha - is om er eens een middeleeuwse versie van te maken (: Dus, iemand die hier wel zin in heeft? Ik zou me dan vooral op vampiers en Jagers willen focussen, maar als er veel animo is voor de weerwolven, wil ik daar ook nog wel iets voor verzinnen ^^


    Ik zie het zo zitten:

    8.3% (1 stem)
     
    In het Engels

    25.0% (3 stemmen)
     
    In het Nederlands

    0.0% (0 stemmen)
     
    In het Engels en ik wil met rollen voor weerwolven

    0.0% (0 stemmen)
     
    In het Nederlands en ik wil met rollen voor weerwolven

    66.7% (8 stemmen)
     
    Patatjes


    Mhm?

    Ik zou zeker animo hebben! Als het in het Engels zou zijn, zou ik zelf echter afhaken, want dat kan ik niet. (krul)


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Ik zou zeker animo hebben! Als het in het Engels zou zijn, zou ik zelf echter afhaken, want dat kan ik niet. (krul)


    Goed om te weten ^^


    Mhm?

    Make it 1789 France and I’m in. (Hehe)


    help

    Picquery schreef:
    Make it 1789 France and I’m in. (Hehe)


    Das nieuwe/nieuwste tijd Marthe, sorry pumpkin.


    Mhm?

    Bartok schreef:
    (...)

    Das nieuwe/nieuwste tijd Marthe, sorry pumpkin.


    😭


    help

    Tad schreef:
    Ik zou zeker animo hebben! Als het in het Engels zou zijn, zou ik zelf echter afhaken, want dat kan ik niet. (krul)


    Hier sluit ik me bij aan! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    De patatjes hebben duidelijk de overhand, haha. (Stiekem was dat gewoon een optie zodat ik mijn eigen poll kan zien, maar oké, ik interpreteer het als KOM MAAR OP MET DIE RPG RAUWTCH)


    Mhm?



    Ik zou Engels niet erg vinden, integendeel. Maar de meerderheid volgen is naturlijk wel een beter idee.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik koos voor patatjes omdat ik daar momenteel op aan het wachten ben en ik honger heb, maar jouw interpretatie is ook erg mooi. (fish)


    She's imperfect but she tries

    Voor de geïnteresseerden: Klik


    Mhm?