• Moordspel.

    Het nieuwe programma waar iedereen het over heeft. "The game." Er is geen informatie over, maar toch zo populair bij het volk. Het volk dat met de jaren heen geëvolueerd is en geen hart meer heeft. Maar dan begint het programma. Het programma dat levens kan opeisen. Elke week worden er vijf kinderen ontvoerd en in het programma gestopt. Niemand grijpt in, iedereen laat het maar gebeuren totdat opeens de 16-jarige Sanne ingrijpt. Ze vecht er voor maar het gaat niet even gemakkelijk. Maar als dan haar negen jarige zusje moet mee doen, zal Sanne wraak nemen, koste wat kost. Het meisje wordt een monster en gaat wel erg ver.

    Een waas vormde zich voor Sanne haar ogen. Haar tanden beten zo hard op haar lip, dat het meisje niet eens pijn had. Sanne genoot van het bloed dat van haar lip af drupte. Het bruinharige meisje gromde kort en sprong op de jongen, die haar zusje had geduwd. Ze begon te schoppen en te slaan en stopte toen de jongen niet meer bewoog. Ze had zojuist iemand vermoord en Sanne bleef maar glimlachen. "Sanne!"


    Natuurlijk zal liefde ook te pas komen.

    Origineel?
    Do/Don't?
    Melden?

    Ik zou het zeker lezen.

    :9~

    meer valt er niet te zeggen (: je mag me waarschuwen als je begint!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Do!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    I lost the game...

    Hoe dan ook, het klinkt wel gaaf. :')


    I can't even think straight.

    Wow, ik zal dit sowieso lezen! :9~


    Your call, Detective Shinypants.

    Het begin van dit verhaal lijkt redelijk veel op 'Kinderspel' van Dumbledore, aka. Sanne.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    Het begin van dit verhaal lijkt redelijk veel op 'Kinderspel' van Dumbledore, aka. Sanne.


    Oei en de verhaallijn, is die hetzelfde?

    do kan je me dan waarschuwen als je begint?


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Chirest schreef:
    (...)

    Oei en de verhaallijn, is die hetzelfde?


    Nou, het gaat over een televisieprogramma met 100 kinderen die tegen elkaar moeten 'vechten' om leven en dood. Het is heel geheimzinnig enzo en veel mensen gaan kijken, want er werd veel reclame voor gemaakt. Het is heel vreselijk en niemand doet er wat aan. Dat is 't verhaal, maar meer weet ik er nog niet echt van want er zijn pas 5 hoofdstukken.


    Just keep your head up. Stick on the ice.