• Morning peeps,
    Mijn tissues zijn op en nu heb ik niets om mijn snotlebber van mijn bovenlip te vegen en ik weiger mijn arm daarvoor in dienst te zetten (want dat is vies :'D) !

    Wie heeft er nog zo'n rampprobleem op deze vrijdag de dertiende?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 15:51 ]


    If a giant dinosaur is angry, you better run for your life, bro.

    Zaynholic schreef:
    Eh, wie is Jill?


    Dat is hierboven uitgelegd schat. :Y) -uh, andera pagina dus.-

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 14:01 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    o.o I is Lizz?

    @Sarita: Ohjah, Westwick ook nog. :W ik kan al haar namen neit meer otnhouden.


    Daarom ook die lolfail erachter. I know you're Lizz, phahah. Of misschien toch niet... Jawel. *O*


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Saph schreef:
    (...)

    o.o I is Lizz?

    @Sarita: Ohjah, Westwick ook nog. :W ik kan al haar namen neit meer otnhouden.


    Haha en pumps volgens mij maar daar houdt het voor mij ook op :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Chemist schreef:
    (...)

    Daarom ook die lolfail erachter. I know you're Lizz, phahah. Of misschien toch niet... Jawel. *O*


    Of course you know i'm Lizz, I'm famous here. (joehoe)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ONTOPIC:


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    ONTOPIC:



    OEH een undercovermod. Sarita, you just scared the fuck out of me.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    OEH een undercovermod. Sarita, you just scared the fuck out of me.


    Haha, nee de Ontopic ging over het plaatje. Vandaar die dubbele punt. ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    (...)

    Haha, nee de Ontopic ging over het plaatje. Vandaar die dubbele punt. ^^

    OOOh. Oké dan... Laten we samen gaan trollen vandaag *O*


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)
    OOOh. Oké dan... Laten we samen gaan trollen vandaag *O*


    Is goed. Heb toch de hele middag vrij.
    Btw, ik die zeg dat iemand ontopic moet. Whahhahaha. Wanneer dat gebeurd mogen jullie me afvoeren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ooh dus Jill is Zecora enzo
    ja die ken ik wel

    Ik voel me aangevallen; Ik maak gewoon een topic aan om even alle knopjes uit te vinden en dan krijg ik een hoop tirannie over me heen, haha. :'D
    Maar ik begrijp dus dat jullie me aanzien voor Jill omdat ze heel veel lultopics heeft aangemaakt en nepaccounts om aandacht te krijgen? Dan is mijn bovenste zinnetje blijkbaar in het verkeerde keelgat gestoten, sorry daarvoor, ik had het misschien ook op een andere manier kunnen zeggen: feit.
    Nou, sorry, maar ik zit op veel fora dus ik weet vanzelf al ongeveer waar alle knopjes zitten. Dat is enkel defensief gesproken omdat ik me echt aangevallen voel door jullie en lol, dat is niet echt tof als je op een nieuwe site gaat op fun te hebben. :'D
    Whatever, ik ga naar de winkel om mijn tissues aan te vullen. Ciao cakes.


    If a giant dinosaur is angry, you better run for your life, bro.

    Zoals al gezegd is: Wc-papier.
    Ik heb al heel wat problemen gehad, medestudentje die plots ziek was, en mijn opdracht moest bewerken, profielproblemen e.d. Conclusie: Vandaag is een vervelende dag! :(


    Bad decisions make good stories.

    Sistah schreef:
    Ik voel me aangevallen; Ik maak gewoon een topic aan om even alle knopjes uit te vinden en dan krijg ik een hoop tirannie over me heen, haha. :'D
    Maar ik begrijp dus dat jullie me aanzien voor Jill omdat ze heel veel lultopics heeft aangemaakt en nepaccounts om aandacht te krijgen? Dan is mijn bovenste zinnetje blijkbaar in het verkeerde keelgat gestoten, sorry daarvoor, ik had het misschien ook op een andere manier kunnen zeggen: feit.
    Nou, sorry, maar ik zit op veel fora dus ik weet vanzelf al ongeveer waar alle knopjes zitten. Dat is enkel defensief gesproken omdat ik me echt aangevallen voel door jullie en lol, dat is niet echt tof als je op een nieuwe site gaat op fun te hebben. :'D
    Whatever, ik ga naar de winkel om mijn tissues aan te vullen. Ciao cakes.


    Je hebt wel gelijk in principe (joehoe) Maar door mensen zoals Jill en Hale zijn we hier erg paranoide. Welcome on Q. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mensen, laat d'r gewoon. Ik heb geen zin in nog een paar honderd "dit is Hale dat is Hale omg ze is overal" ruzie's :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Mensen, laat d'r gewoon. Ik heb geen zin in nog een paar honderd "dit is Hale dat is Hale omg ze is overal" ruzie's :'D


    Maar ze stalkt ons 0.0


    "Ignite, my love. Ignite."