• Morning peeps,
    Mijn tissues zijn op en nu heb ik niets om mijn snotlebber van mijn bovenlip te vegen en ik weiger mijn arm daarvoor in dienst te zetten (want dat is vies :'D) !

Wie heeft er nog zo'n rampprobleem op deze vrijdag de dertiende?

[ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 15:51 ]

If a giant dinosaur is angry, you better run for your life, bro.

Nobel schreef:
    Dus als ik alle knopjes uittest ben ik gelijk Jill? Nou, oké, bedankt. Ik voel me meteen ingeburgerd als een trut op Quizlet, dank jullie wel.
    Het zou fijn zijn als jullie nu gewoon stoppen. Wat heb ik fout gedaan tegenover jullie? Heb ik jullie al één foute tik gegeven of gesnauwd naar jullie? Ik troll jullie niet eens of pesten of uitschelden, whatever die Jill ook gedaan heeft. Ik, Ariana, wil gewoon lol hebben op deze site, maar blijkbaar mag dat niet omdat ik naar 't schijnt Jill ben.
    Dit is de laatste keer dat ik me er dik in maak want op deze manier vind ik het niet fijn en zout ik gewoon op met nog steeds de naam Ariana in mijn ondergoed. (:
    Dankjewel.

Uhm, ik heb daarboven of op de vorige pagina al gezegd dat je gelijk had met je rant over dat we je meteen aanvallen? (bloos) Ik leg alleen maar uit dat het dus wel mogelijk is om op de eerste dag je naam te verranderen, verder word je volgens mij niet meer aan gevallen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Op vrijdag de 13e begint mijn favoriete tijd van de maand. Great, dat bedoelen ze dus met ongeluk D:

Let it come and let it be

Nobel schreef:
    Dus als ik alle knopjes uittest ben ik gelijk Jill? Nou, oké, bedankt. Ik voel me meteen ingeburgerd als een trut op Quizlet, dank jullie wel.
    Het zou fijn zijn als jullie nu gewoon stoppen. Wat heb ik fout gedaan tegenover jullie? Heb ik jullie al één foute tik gegeven of gesnauwd naar jullie? Ik troll jullie niet eens of pesten of uitschelden, whatever die Jill ook gedaan heeft. Ik, Ariana, wil gewoon lol hebben op deze site, maar blijkbaar mag dat niet omdat ik naar 't schijnt Jill ben.
    Dit is de laatste keer dat ik me er dik in maak want op deze manier vind ik het niet fijn en zout ik gewoon op met nog steeds de naam Ariana in mijn ondergoed. (:
    Dankjewel.

voel je niet zo snel aangevallen joh. ze zeggen ook niet dat je iets fouts gedaan hebt en je hoeft je helemaal niet aangesproken te voelen. dit gaat niet over jou maar over iemand anders

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Chemist schreef:
    (...)

Wollah, "schaamhaarmeisje"? DAN BEN JE DIEP GEZONKEN.

Wollah? lol. xd
    Heb geen idee wie dat is, schijnt dat andere mensen die al langer op Q zitten haar wel kennen. 8)

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Orleans schreef:
    (...)

Elke keer zie ik een paar reacties staan over Jill, en dan weer over ene Gaby en schaamhaarmeisje -ofzo- en nog meer van die vage mensjes. Wáár zijn ze gebleven?
    Lol, dat wist ik niet. :W

Ja maar Schaamhaarmeisje was lachwekkend.
    Gaby weigert nog tijd aan deze site te besteden :'D

"Ignite, my love. Ignite."

RainbowDay schreef:
    (...)
    Die kan ik me nog herinneren :W
    Die ging met gemak in het Q-geschiedenis boek :Y)

Daar ben ik op dit moment mee bezig :'D ;$

Chemist schreef:
    (...)

Haha ja. Zij was echt grappig :'D

Chemist schreef:
    (...)

Haha ja. Zij was echt grappig :'D

[ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 16:18 ]

Imagination set us free to be just what we want to be ~

Orleans schreef:
    (...)

Elke keer zie ik een paar reacties staan over Jill, en dan weer over ene Gaby en schaamhaarmeisje -ofzo- en nog meer van die vage mensjes. Wáár zijn ze gebleven?
    Lol, dat wist ik niet. :W

oh, schaamhaarmeisje was geniaal XD

Of, dat hele off-topic en het Wk :'D

SLOAN.

Hermes schreef:
    Of, dat hele off-topic en het Wk :'D

Vergeet het snotmeisje niet.

RainbowDay schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze je niet beledigen. Maar we hadden hier een paar probleempjes en nu let iedereen gewoon goed op. Als jij haar niet bent moet je niet aangesproken voelen ;3

Dat is waar, zijt blij dat mensen opletten. Anders zouden hier wel veel van die Hale en Jill achtige mensen zitten!

Imagination set us free to be just what we want to be ~

LordSarita schreef:
    (...)

Vergeet het snotmeisje niet.

En die Horrorshit of hoe ze ook heette :'D

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Sleutel kwijt, jankende moeder, lekke band, hmm nog meer ongeluk? -.-

“I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”