• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ ja oké maar maiby kun je een lerares voor de Cheers maken en dan kunnen die lerares en Sam more (glee leraar) steeds een bitch fight hebben net als in Glee xD]

    Amy


    ''Ik ben geen dude'' zeg ik arrogant. ''En mijn probleem gaat jou niks aan'' zeg ik met tranen in mijn ogen. ''En ik haat je niet, ik vin dje irritant omdat je je bemoeide met mijn ruzie met iemand.'' zeg ik en trap tegen mijn kluisje aan en ik ga heftig verder met boenen.

    Levi

    ik grinnik om André hij is niet serieus bezig hij plaagt haar gewoon hoop ik

    (ik ben niet goed in Cheer leraar zijn XD logies)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Via PB's AUB!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [jahaaaa:((:8:P

    André

    "Zo, waar bemoeide ik me dan soal mee?" Vraag ik. "Jij kwam een bankje verder van me zitten, en ik ze ialleen maar Hoi..." Zeg ik en kijk haar nogsteeds aan, ondertussen neem ik mijn bril af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    Ik kijk naar het meisje haar ogen worden vochtig en ik vind het eigenlijk wel een beetje te ver gaan maar ik wacht om te zien hoe André reageert


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Amy


    ''Je zij geen hoi, je zij iets anders. En als je NU niet aan de kant gaat dan zet IK je aan de kant'' zeg ik woedend'' en ik knijp mijn doekje in elkaar.

    Levi

    Ik werp even een snel blik achter me om te zien of niemand anders in de gang staat bvb: leraren en ik kijk weer naar André die zijn bril afneemt Hij gaat dus serieus door,


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ Oh help me lin tenzij je wil dat je lieve vriendje een gebroken arm krijgt xD]

    André

    Ik grinnik en stap opzij. "Ga u gang prinses op de ewrt." Zeg ik en kijk haar aan. Waarna ik mijn bril weer opzet. "Leev." DAt is toch neit normaal."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    'Heftig' mompel ik als ik het meisje kwaad zie worden, hoe zal dit eindigen?

    (lekker spannend toch? (puh) )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Levi

    'Dat was gewoon heftig' antwoord ik op André 'zag je hoe woedend ze werd?'
    het boeit me niet of ze er nog bij staat of niet


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Amy


    Als hij dat zegt, kan ik me niet mee houden ik sla hem in z'n buik, pak zijn hand en draai het op zijn rug dan ram ik hem tegen de kluisjes in een houd greep en ik fluister: ''je moet nu stoppen met dit gedrag het is mega irritant anders help ik je voortaan'' sis ik in zijn oor en ik laat hem ruw los en ik loop langzaam maar woedend richting de wc's.

    Levi

    'WOOW! WHAT THE HELL! BEAST IS LOSE! schreeuw ik als ik de move zie die ze net even in 2 seconden bij André deed


    "Find peace in who and what you are." — Saphira