• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    ik zet de bril op André gezicht en hij ziet er niet zo goed uit "Bro?'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    Plots schieten er me woorden tebinnen voor het liedje, en ik grabbel in mijn tas naar iets om te schrijven, zodat ik ze niet vergeet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik stap bij Michael in de auto en geef hem onderweg wat aanwijzingen. Ik vraag hem enkele huizen voor dat van de Greys te parkeren zodat de rotzak me niet hoort thuiskomen.
    "Hier gaat ie dan," zucht ik een beetje nerveus voor ik via de regenpijp naar omhoog klim. Omdat ik het gewend ben lukt het me beter dan Michael en ben ik een heel stuk eerder boven. Net wanneer ik een tas gepakt hem om dingen in te stoppen voel ik hoe iemand mijn haar vast grijpt. Ik kijk razendsnel naar de deur die ik altijd op slot laat en zie dat die gewoon opengebeukt is.
    "Waar ga je naartoe, trut?" hoor ik mijn pleegvader zeggen terwijl hij me aan mijn haren keihard tegen de grond trekt. Ik beland vlak op mijn hechtingen en schreeuw het uit van de pijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Doeg mensen ik ga off!)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle.

    "Zo word ie niet graag genoemd," fluisterd hij, waarna hij ruw zijn lippen op de mijne drukt. Ik grinnik. Ik voel mezelf nu ook erg opgewonde worden.
    Ik laat mijn hand naar zijn buik glijden, terwijl ik hem terug zoen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    (doei lin tot morgen :))


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik voel nu ook iets in Kyle's broek en grijns even tegen zijn lippen aan. Ondertussen voel ik zijn hand op mijn buik. Ik kus hem iets zachter, met meer tederheid dan net. Dan komt die verdomde Gentleman in me weer naar boven gekropen.
    "Hoever wil je?" fluister ik tussen het kussen door.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    kyle

    "Hoever wil je?" fluisterd hij tussen het kussen door.
    Ik kijk hem aan en kleur rood. "Voel je dat dan niet?" Vraag ik en grinnik waarna ik mijn lippen weer zachtjes op die van hem plaats.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Voelt je dat dan niet?" vraagt hij grinnikend met rode wangen. Zachtjes kust hij me opnieuw. Heel voorzichtig haal ik mijn lippen van de zijne.
    "Ik wil het zeker weten," fluister ik met een liefdevolle blik. "Ik zou het mezelf niet vergeven mocht ik je gepusht hebben."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Ik wil het zeker weten. Ik zou het mezelf niet vergeven mocht ik je gepusht hebben" fluisterd hy met een lieve blik. Ik knik "Zeker weten." Zeg ik heel eerlijk. En kijk hem verliefd aan. "Echt." Zeg ik haast zonder geluid.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik til hem op en draag hem naar boven, naar mijn kamer. De regel van mijn ouders zegt alleen dat meisjes er niet mogen komen.
    Voorzichtig leg ik Kyle op bed en ga terug op hem liggen.
    "Ben je zeker dat het gaat lukken? Heb je nergens pijn meer? Wil je het echt?" vraag ik bezorgd.

    [Ik ga slapen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Irial, het is goed." lach ik een beetje en pak hem dan vast. "Het is echt goed." Herhaal ik en trek hem naar me toe, ik laat mijn handen over zijn rug gaan.

    (komt goed ui ik ook xD Truste)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Irial, het is goed," zegt hij lachend terwijl zijn armen weer om me heen glijden. "Het is echt goed," herhaalt hij nog een keer waarop hij zich naar me toetrekt. Zijn handen glijden over mijn rug en ik krijg er even rillingen van.
    Ondertussen heb ik zijn blik nog niet gelost. Heel zacht druk ik mijn lippen op de zijne terwijl mijn hand onder zijn t-shirt glijdt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Hij drukt zijn lippen op de mijne terwijl hij zijn hand onder mijn t-shirt glijd. Ik pak zijn kont vast en knijp er even in. Ik grijns tegen zijn lippen aan, en lik eenmaal langs zijn lippen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 15:43 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [samenvatting. omg glee terug kgekeken dat met santana en finn die klap erg bekend hieroxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan