• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ whoow Levi xD]

    Levi

    'You okay Bro?' Vraag ik aan André


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik lach, als ze me tegen de kluisjes duwt. ''je moet nu stoppen met dit gedrag het is mega irritant anders help ik je voortaan'' sist ze en loopt daarna richting de wc's. "Sorry boze stiefzuster van assepoester." Grinnik ik en sluit mijn kluisje. "Leev, ik moet naar huis me ma smste net. Wil je meej?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (droogheid)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlotte

    "Wat is er? Gaat het?" vraagt ze bezorgd.
    "Kan niet be-" Ik hoor Michael mijn naam roepen en draai me om.
    "Ga je mee?" roept hij dan.
    Ik kijk even naar Mary en krabbel snel mijn nummer op haar hand.
    "Ik moet gaan," zeg ik met een schamper glimlachje.
    Opnieuw druk ik uit vroegere gewoonte een kusje op haar lippen.
    "Tot morgen, Mims. Ik ben blij dat ik je terug heb."
    Dan ren ik naar Michael toe. Ik voel nog steeds kriebels in mijn onderlichaam en dat zal hij straks wel geweten hebben.
    "Hoi," zeg ik vrolijk.

    Irial

    Plots laat hij zijn hand onder mijn t-shirt liggen.
    Uw tijd is om," grinnikt hij. "Ik wil niet verrassen, ik laat me liever verrassen."
    Ondertussen voel ik mijn bloed langzaam naar beneden stromen.
    "Don't dare to run away," zegt hij terwijl hij nog dichter tegen me aankruipt. Ik leg mijn handen opnieuw op zijn kont en til hem op.
    Ik loop terug naar de bank en ga samen met hem liggen. Ik lig tussen zijn benen en duw mijn kruis tegen het zijne aan zodat hij kan voelen hoe opgewonden ik ben.
    "Verrassend genoeg?" fluister ik hees in zijn oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    Ik sta stil als ik hoor wat hij zegt. ''Nu is het genoeg!'' schreeuw ik en ik ren op hem af.

    Levi

    'Na ik denk niet dat ik kan, ik moet mijn vaders kots opruimen enzo en daarna vast koken of zo'

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 21:29 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Michael
    "Hey!" zeg ik blij en ik druk een kus op haar mond.
    Samen lopen we naar mijn auto.
    "Hoe ga je dat doen thuis. Moet ik mee naar binnen. Wat ga je zeggen. Ga je überhaupt iets zeggen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    'HOLLY FUCK!' Schreeuw ik als ze weer aan komt gerend en ik spring op de kluis (geen idee of dat mogelijk is)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ whahahahahaha lin je doet alsof het een leeuw is xDD whahaha]

    ( een evil leeuwinnetje kan gevaarlijk zijn hoor :P)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ idd ze gaat zo iets heel ergs doen bij hem muahahaha xD]

    (dan moet ik alsnog zijn hoofd meedragen in een emmer XD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    Mijn lippen tintelen nog als ze allang weg is. Snel zet ik haar nummer in mijn gsm, en stuur haar een bericht zodat ze het mijne ook heeft. Ach, who am I kidding? Nu ze die Michael heeft, denkt ze aan niets anders meer. Ik zucht en leg me languit in het gras en neurie een liedje, een melodie waar ik al een tijd mee in mijn hoofd zit, maar nog geen woorden voor weet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Hey owl ik denk dat het een slomotion run word xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira