• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Er verschijnt een brede lach op mijn gezicht wanneer hij toegeeft misschien een beetje jaloers te zijn mocht ik dat doen. Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd en groet dan Donna.
    "Kom gezellig zitten," zegt hij dan.
    Donna knikt even en doet wat hij zegt. Gezien Michael zelf toegegeven heeft dat er niks gebeurd is tussen hen besluit ik maar niet kwaad te zijn op haar.
    "Donna," zeg ik met een glimlachje. "Ik hoop dat je niet boos bent om mijn...grapje, bij de audities vandaag. Ik bedoelde er niks slechts mee."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik luister naar wat hij vertelt.
    "Awh, schattig. Hoe ziet hij eruit?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna\
    ik schenk Charlotte een glimlach.
    "Geeft niet." zeg ik.
    Ik kijk naar Michael.
    "Stoorde ik jullie?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Geeft niet," zegt ze met een glimlach.
    Dan kijkt ze Michael aan en vraagt of ze ons stoorde.
    "Nee hoor," zeg ik glimlachend. "Ik ga even op zoek naar Mary," zeg ik waarna ik hem nog een kusje geef en ga rechtstaan.
    "Wacht je straks op me?" vraag ik voor de zekerheid nog eens aan Michael.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik wiebel nog even met mijn benen.
    "Ehm, Quincy, ik moet ervandoor. Ik zie je later wel?" zeg ik met een glimlach en sta op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Ik wacht maar ik wil zo wel gaan." zeg ik tegen Charlotte en ik druk nog een kus op haar mond.
    Dan richt ik me op Donna.
    "Gaat het?" vraag ik terwijl ik een lop achter haar oor doe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik knik naar Michael en loop dan naar buiten.
    "Mary!" roep ik zo luid ik kan wanneer ik zie hoe ze een eindje verderop net recht gaat staan. Ik sprint er snel heen en kan haar nog net tegenhouden.
    "Oh, eh, hoi," zeg ik wanneer ik een jongen zie zitten. Grijnzend kijk ik Mary even aan en wiebel met mijn wenkbrauwen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk haar veelbetekenend aan.
    "Charlie- eh, Charlotte, dit is Quincy. Quince, Charlotte."
    Ik neem haar hand vast en sleur haar mee.
    "Pestkop," verwijt ik haar lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Quincy
    'Hoi' antwoord ik droogjes op het meisje dat grijnzend naar Mary kijkt.


    26 - 02 - '16

    Charlotte

    Ik krijg een droog antwoord van de jongen terwijl Mary ons voorstelt.
    "Pestkop," zegt ze lachend terwijl ze me achter zich aansleurt. Ik draai me half om en zwaai nog even lachend naar de jongen.
    "Doei Quincy," grinnik ik.
    Dan sla ik op Mary's kont en fluit tussen mijn tanden.
    "Oooeeeh Mims," zeg ik plagend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik spring even wanneer ze op mijn kont klopt.
    "Oooeeeh Mims."
    Ik kijk haar aan.
    "Wat oooeeeh Mims?" vraag ik geamuseerd

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:56 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Quincy
    'Doei' zeg ik en ik glimlach nog naar het meisje dat Charlotte heet en naar mij zwaait.


    26 - 02 - '16

    Charlotte

    "Wat een schattig koppie," zeg ik glimlachend waarop ik even aan mijn vinger lik, hem op mijn huid leg en een 'tssss' geluid maak.
    "Niks voor jou? Jullie leken het gezellig te - Wacht waar gaan we heen?" vraag ik dan lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik wil haar speels een mep geven, maar doe het niet wanneer ik me haar blauwe plekken herinner.
    "Je bent echt gemeen."
    "Niks voor jou? Jullie leken het gezellig te- Wacht waar gaan we heen?" vraagt ze lachend.
    Ik stop even en kijk rond.
    "Ik heb geen idee," zeg ik en voor ik het weet ben ik mee aan het lachen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Quincy
    Ik leun wat meer tegen de boom aan en ga wat onderuit zitten. Eigenlijk ben ik best wel moe.


    26 - 02 - '16