• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    Aimee Beaugarde

    Ik en James hadden net ontbeten toen het lichtje van mijn Blackberry rood werd. Ik pakte hem snel, een sms van Dwayne
    Dankjewel! Nice! Dat verhaal vertellen wordt lastig.. Alexis heeft geheugenverlies. En ik heb nu problemen met een agent, maar ik red me wel. Gr. Dwayne.
    'Shit!' vloekte ik zachtjes. James keek me vragend aan maar ik schudde mijn hoofd. Hopelijk was haar geheugenverlies snel over...En anders hoopte ik dat de getuigenis van de rest genoeg zou zijn...
    Shit! Misschien zijn de andere verklaringen genoeg... En ik weet dat dit raar klinkt omdat we elkaar niet echt goed kennen, maar wees alsjeblieft voorzichtig! Anders zit je straks zelf nog in de gevangenis...
    Ik verstuurde de sms en slaakte een diepe zucht. 'Alles goed?' vroeg James. Ik knikte, 'Jawel hoor, alleen het gaat nog steeds fout op Sint-Maarten'. Voordat hij verder kon vragen stond ik snel op en liep weg.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 19:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Juléan Quinten Happle
    'Wat?!' Kwam er uit haat mond, wat ik eerlijk gezegt wel verwacht had. 'Hoe, waarom heb je me nies vertelt.' Vraagt ze me dan een beetje gekwetst. Ik glimlach nonchalant en nerveus. 'Ehm... Het huis waar je altijd kwam heb ik gekocht om jullie op het verkeerde been te brengen.' Zeg ik nerveus. 'Dwayne kwam erachter en zei dat ik het tegen iedereen moest vertellen en... En... Mijn vader is een van de rijkste mensen ter wereld. Ik heb mijn achternaam veranderd om uit de paparazzi te blijven.' Zeg ik dan maar. Wachend op haar antwoord.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Jane Nighst
    'Ehm... Het huis waar je altijd kwam heb ik gekocht om jullie op het verkeerde been te brengen. Dwayne kwam erachter en zei dat ik het tegen iedereen moest vertellen en... En... Mijn vader is een van de rijkste mensen ter wereld. Ik heb mijn achternaam veranderd om uit de paparazzi te blijven,' zei hij. Ik keek hem vol ongeloof aan, ookal geloofde ik hem wel. 'Maar waarom heb je me niks gezegd? We zijn toch vrienden?' vroeg ik een beetje gekwetst. Ik vertelde Juléan echt heel veel, en ik ging er van uit dat hij hetzelfde deed. En dit was toch best wel een groot geheim.

    Juléan Quinten Happle
    'Maar waarom heb je me niks gezegd? We zijn toch vrienden?' zei ze teleurstellend. 'Ja tuurlijk zijn we vrienden beste vrienden zelfs, maar... Maar als ik dit leven zou leiden wouden mijn ouders dat ik niet tegen iemand vertelde tot diegene er achter kwam of ik diegene helemaal vertrouwde. Niet dat ik jullie niet vertrouwde! Ik was gewoon heel gewend aan het gewone leventje. Ik voel me echt schuldig. Ik wou vroeger nooit Golddigers als vrienden of nep vrienden die alleen azen op mijn geld. Ik was gewoon blij dat ik me normaal kon voelen tot ik hier kwam. Iedereen kent me hier omdat ik dan niet vermoord wordt als ik hier ben.' Gooi ik er in een keer uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Jane Nighst
    Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. Als ik in die situatie zat, zou ik waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan. Dus ik kon niet boos. Ik wilde ook vrienden om wie ik was, en niet om dingen die ik had of niet had. 'Ik ben niet boos, maar ik ben wel heel blij dat je het verteld hebt,' zei ik glimlachend. Dan wist hij in ieder geval dat ik hem écht aardig vond. En niet het geld, of wat dan ook.

    Juléan Quinten happle
    'Ik ben niet boos, maar ik ben wel heel blij dat je het verteld hebt,' zegt ze met haar prachtige glimlach. 'Nu iedereen het toch weet vind ik dat ik de tickets moet betalen.' zeg ik met een lichte twijfeling. Ik had geld zat. Wel uche 1 miljard. Ik kon het echt missen. Ik had teveel geld om uit te geven....


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dwayne George Robbinson.
    De agent keek op zijn telefoon, ik voelde mijne ook trillen in m'n broekzak. Ik haalde hem eruit en las het berichtje van Aimee: Shit! Misschien zijn de andere verklaringen genoeg... En ik weet dat dit raar klinkt omdat we elkaar niet echt goed kennen, maar wees alsjeblieft voorzichtig! Anders zit je straks zelf nog in de gevangenis..
    Ik dacht, ze had gelijk. In het buitenland moest je altijd éxtra voorzichtig zijn. De gevangenisstraffen zijn in andere landen vaak hoger. Er speelde wel een glimlach op mijn gezicht, ze is lief. Ik sms'te terug:
    Met die verklaringen zien we wel. Ik zal voorzichtig zijn, ik wil niet in de gevangenis komen. Als ik meer weet, bel ik je snel. Greetz Dwayne. Ik stak mijn tong een kort moment uit naar de agent, hij zag het bíjna. Maar ik trok mijn gezicht al snel in de plooi en keek hem aan.

    Hailey Jane Nighst
    'Nu iedereen het toch weet vind ik dat ik de tickets moet betalen,' zei Juléan. Ik schudde mijn hoofd. 'Juléan, het is niet zo dat je nu alles gaat betalen. Dat wil ik zelf helemaal niet. Ik kan best een paar keer mijn eigen tickets betalen hoor,' zei ik glimlachend. Ik wilde niet dat hij nu alles ging betalen. Dan zou het als nog overkomen alsof we hem aan het gebruiken waren. Ondertussen was ik best bezorgd over hoe het met Alexis was. Dus ik besloot Dwayne te sms'en. Hoe gaat het met Alexis? x Hailey sms'te ik hem.

    Jason || Cops
    Ik zag iets uit zijn mond komen, maar het verdween voor ik het zeker kon weten. Ik pakte de rolstoel vast. 'Mevrouw Lopez' gaat mee anders wordt jij ook verdacht mannetje.' Gromde ik naar hem terwijl ik op mijn horloge tikte. 'Komt er nog wat van?' Vroeg ik ongeduldig terwijl ik naar een kamertje wees.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee Beaugarde

    Na een tijdje liep ik de eetkamer weer in. James zat er nog steeds. Hij keek op toen hij mij hoorde, 'Aimee, ik denk dat je beter niet met ze mee kan gaan...' zei James. Ik keek hem niet begrijpend aan, 'hoe bedoel je dat ik beter niet met ze mee kan gaan?' 'Met die mensen mee op wereldreis na dat gedoe met die meisjes op Sint-' 'Wacht! Hoe weet jij dat? Ik heb je niks daarover verteld! Alleen dat er wat problemen waren'. Toen zag ik dat mijn mobiel nog op de keuken tafel lag. Ik keek James boos aan, 'Heb je in mijn mobiel gekeken?' vroeg ik hem. James werd een beetje rood, 'Aimee, ik deed het alleen omdat ik bezorgt ben! Ik wil niet dat er zoiets met jouw gebeurt! Vorige keer kwam Ju-' 'Begin nu NIET over Justin!' riep ik boos. Ik griste mijn mobiel van de tafel en liep boos het huis uit en rende het park in. Daar ging ik boos op een bankje zitten.Toen ik even op mijn Blackberry keek zag ik dat ik een nieuwe sms had van Dwayne. Met die verklaringen zien we wel. Ik zal voorzichtig zijn, ik wil niet in de gevangenis komen. Als ik meer weet, bel ik je snel. Greetz Dwayne. Ik haalde opgelucht adem, als hij een gevecht was aangegaan met die agent was het alleen maar erger geworden. Okee, is goed. Veel sterkte! Alles komt vast wel goed! x Aimee. Ik liet mijn mobiel weer in me zak glijden en liet me hoofd achterovervallen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dwayne George Robbinson.
    "Mevrouw Lopez gaat mee anders wordt jij ook verdacht, mannetje." gromde hij naar me, terwijl hij op zijn horloge tikte. "Komt er nog wat van?" vroeg hij ongeduldig terwijl zijn vinger naar een kamertje wees. "Ik ga alleen mee als ik bij haar mag blijven." zei ik. "Bij het héle gesprek." bevestigde ik en duwde Alexis langzaam richting het kamertje.

    [Ik ga even opnieuw opstarten, skype loopt vast.]

    [Ben ik weer!]

    [ mag ik effe samenvating? want ik had straf en moch er niet meer op ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Hailey is gered door Dwayne en Amanuel. Toen viel Dwayne en kwam hij in de kelder bij Alexis terecht. Hij redde haar ook en de politie heeft Chris en Alex opgepakt. Alexis kwam in coma, door de drugs en Dwayne ging met haar naar het ziekenhuis. Alexis is nu weer uit coma. Maar nu is er een politieagent die moeilijk doet en een verklaring van Alexis wilt. Wat moeilijk gaat aangezien ze geheugenverlies heeft. Het is de volgende ochtend. Amanuel, Juléan en Hailey zitten thuis. Alexis en Dwayne lopen naar een kamertje met de politieagent. En Juléan heeft verteld dat hij rijk is aan Hailey.]

    [ okeej bedankt maar waar ben ik :p ]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan