• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Die daar?" vraagt ze terwijl ze naar Michael knikt.
    "Hij is niet mijn vriendje," zeg ik glimlachend "we maken gewoon... plezier samen."
    Mijn glimlach verandert in een grijns en ik bijt op mijn lip terwijl ik kippenvel krijg wanneer ik denk aan wat er op het Football veld gebeurd is.

    Irial

    Kyle's blik geeft me de kriebels en wanneer ik hem zie glimlachen smelt ik.
    No turning back now.
    Ik trek hem op zijn schoot met zijn gezicht naar me toe en grijp met beide handen zijn haar vast voor ik mijn lippen weer op de zijn druk. Voorzichtig lik ik even over zijn lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik.
    "Je vind hem leuk," zeg ik lachend en kijk haar veelbetekend aan.
    Ik voel hoe ze kippenvel krijgt.
    "Heb je koud?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    Irial trekt me op zijn schoot en pakt mijn haar vast voordat hij zijn lippen weer op de mijne drukt, hij likt ook even over mijn lippen. Ik woel met mijn handen door zijn haar en open mijn mond en beetje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Mag ik een samenvatting? :$]

    [Plies Elise wil jij da doen?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna
    Samen met Pablo loop ik naar het Glee Lokaal. Lachend ga ik achter de Piano zitten en random speel ik iets.
    "Klinkt goed." hoor ik Pablo ergens ver weg zeggen.
    Ik reageer er niet op en speel verder. Ik sluit me van de wereld af. Zacht begin ik te zingen


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik knik even als antwoord op haar vraag terwijl ik naar Michael blijf kijken.
    "Heb je koud?" vraagt ze plots.
    Heel traag, met opgetrokken wenkbrauw draai ik mijn hoofd naar haar toe en barst in lachen uit. Het duurt niet lang voor er tranen over mijn wangen stromen. Net wanneer ik denk uitgelachen te zijn kijk ik haar terug aan en moet opnieuw hard lachen.

    Irial

    Hij opent zijn mond een stukje en ik laat mijn tong naar binnen glijden. Ik voel zijn lichaam tegen het mijne aan en krijg een elektrisch gevoel in mijn onderbuik. Voor ik te opgewonden raak breek ik de kus af.
    "Kyle," zeg ik hees terwijl ik mijn hoofd schud als teken dat het even genoeg is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Whoooe go Irial en Kyle. We gaan toch niet Te ver he? :X, xD]

    Mary

    "Heh? Wat krijg jij nu?" vraag ik grinnikend.
    Haar lach is zo aanstekelijk, en voor ik het weet ben ik mee aan het gieren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:
    [Irial wordt verliefd op Kyle en heeft hem meegenomen naar zijn huis omdat Kyle's vader woedend thuis kwam, ondertussen hebben ze gekust en heeft Irial toegegeven aan zijn gevoelens. Charlotte heeft in de gymzaal met Amy, Isabelle en Lilly gedanst en zit nu met Mary, een oude vriendin van haar die ook nieuw op school is te praten.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Irial stop en zegt mijn naam, daarna schud hij zijn hoofd. Ik knik begrijpelijk, want het had niet langer moeten duren anders dan... "o my." Zeg ik zachtjes en kijk Irial aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Oke tanx. Waar kan ik inspringen? =)]

    Michael
    Ik ruim mijn bokshandschoenen op en loop richting Charlotte en Mary.
    "Ik ga even douchen," zeg ik tegen Charlotte.
    "Zie ik je zo?"
    Ik knipoog naar haar en loop naar de kleedkamers. Snel kleed ik me uit en ga ik onder de warme douche staan. Het water stroomt over mijn lichaam. Als ik douche wordt mijn hoofd leeg. Ik schud met mijn hoofd zodat de spetters in mijn haren rondvliegen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle.

    Ik loop de kleedkamer uit met Lilly en meld dat ik even naar buiten ga. Ik loop de trap af en ga de voordeur door waarna ik op een bankje ga zitten en even van de frisse lucht geniet.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Wat krijg jij nu?" vraagt Mary grinnikend voor ze ook moet lachen.
    "Nee, kou heb ik niet," zeg ik glimlachend wanneer ik weer normaal kan doen. Net dan komt Michael naar ons toe met de mededeling dat hij gaat douchen. Er gaan pretlichtjes in mijn ogen branden tot ik besef dat Mary naast me zit.
    "Zie ik je zo?" vraagt hij met een knipoog.
    Ik knik terwijl ik op mijn lip bijt.
    "Daar mag je zeker van zijn," zeg ik met een brede lach.
    Ik ga recht staan en grijp haar bij de arm waarop ik haar achter me aantrek naar het Glee Lokaal.
    "Zing jij nog steeds zo graag?" vraag ik aan Mary terwijl ik de deur van Glee opendoe. Ik ga alvast binnen en blijf stokstijf staan wanneer ik Donna someone like you hoor zingen. Niet zozeer omdat het prachtig is, maar om haar nummerkeuze.

    Irial

    "Oh my," zegt Kyle zachtjes.
    Ik moet er even om lachen en kijk hem dan streng aan
    "En jij mij maar doen geloven dat je te zwak bent om naar school te gaan," zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 15:39 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.