• Hey,
    Mijn vriend zit al een tijdje in een kamertrainingscentrum (begeleid zelfstandig wonen) en ik kan hem daar wel altijd terugvinden als ik dat wil. Nu normaal gaat hij tijdens de weekenden naar zijn mama of naar zijn papa... Hij vertelde me donderdagmiddag op zijn studio nog, dat hij dit weekend niet naar zijn mama ging.
    Sindsdien heb ik hem niet meer gehoord... Zijn gsm gaat over, maar hij neemt niet op, reageerd niet op smsjes, telefoontjes, mailtjes, fb, niks =(
    Ik ben bang dat er iets mis is... Zijn mama zegt dat hij niet bij haar is en op het centrum zeggen ze dat hij wel op weekend is bij zijn mama...
    Ik weet niet wat ik moet doen, ik maak me zo'n zorgen!! ='(
    Sorry, moest er gewoon even uit =(

    Xxx (K)

    Aai dat is klote voor je.

    Misschien wilt ie wel even alleen zijn. Anders ga iedereen langs om te vragen waar ze weten waar die is, of bij hun is.

    Verder weet ik het zelf niet.

    Sterkte(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    hoe oud ben jij en hoe oud is je vriend? ;$


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    BigBanana schreef:
    hoe oud ben jij en hoe oud is je vriend? ;$


    Ikke 18 en hij 17,
    Waarom??

    En dat begeleid wonen of zijn moeder doen daar niets aan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat klinkt echt verdacht.
    Hoor eens wat rond bij vrienden en familie, en als niemand iets weet zou ik het echt hogerop gaan zoeken.
    Je moet niet meteen van het ergste uitgaan, maar ik vind het wel écht verdacht, en ik zou er zeker niet van uitgaan dat alles helemaal goed is.

    Veel sterkte! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Is hij ook niet bij zn vader? Als ze daar denken dat hij bij zijn moeder is, en hij is daar niet, kan hij altijd nog bij zijn vader zijn;) En misschien zit hij ergens mee en neemt hij daarom de telefoon niet op.. Maak je geen zorgen, het komt heus wel weer goed hoor;)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Daniellaaa schreef:
    Is hij ook niet bij zn vader? Als ze daar denken dat hij bij zijn moeder is, en hij is daar niet, kan hij altijd nog bij zijn vader zijn;) En misschien zit hij ergens mee en neemt hij daarom de telefoon niet op.. Maak je geen zorgen, het komt heus wel weer goed hoor;)

    Neen, zijn vader is pas een paar dagen terug vertrokken naar afghanistan... En pfft, als er iets scheelt met hem dan zou hij het op zijn minst even mogen laten weten ook... =(

    Kan je niet bij hem op bezoek gaan? misschien is er helemaal niets en dan maak jij je zo'n zorgen. (bloos)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Luther schreef:
    Kan je niet bij hem op bezoek gaan? misschien is er helemaal niets en dan maak jij je zo'n zorgen. (bloos)

    Hij is niet op zijn studio en zijn mama woont op anderhalf uur rijden van waar ik ben en ik heb geen auto en geen geld voor de bus!! =(
    De begeleiding zegt dat hij niet op de studio is, bij zijn vader kan hij niet zijn en zijn mama zegt ook dat hij niet bij haar is :S =(

    Waarom moest hij in de eerste plaats begeleid wonen? Heeft hij problemen met woede o.i.d? Is hij autistisch?

    Misschien zit hij bij een vriend en laat hij niks van zich horen omdat hij de drukte gewoon zat is, aangezien er bij begeleid wonen bijna altijd iemand bij je is, en je nooit rust hebt, omdat je daarna ook weer naar familie en zo gaat.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    COMMUNISM schreef:
    Waarom moest hij in de eerste plaats begeleid wonen? Heeft hij problemen met woede o.i.d? Is hij autistisch?

    Misschien zit hij bij een vriend en laat hij niks van zich horen omdat hij de drukte gewoon zat is, aangezien er bij begeleid wonen bijna altijd iemand bij je is, en je nooit rust hebt, omdat je daarna ook weer naar familie en zo gaat.



    ^Dit. En anders, vraag mensen in de omgeving die je kent of ze hem gesignaleerd hebben


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Is ie niet even op zoek naar rust, weg van jou?

    Want als je in paniek bent en hem fb berichtjes, smsjes, mailtjes, telefoontjes en weetikveelwatverder stuurt omdat ie twee dagen niks van zich laat horen (terwijl hij 18 is) dan vind ik je best wel stalkerig/jaloers/overheersend overkomen.Ik weet niet wat er verder allemaal aan de hand is en hoe hij is, maar dit is ook een mogelijkheid.

    Sowieso, je hoeft echt niet ieder moment van de dag te weten wat iemand uitspookt <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    COMMUNISM schreef:
    Waarom moest hij in de eerste plaats begeleid wonen? Heeft hij problemen met woede o.i.d? Is hij autistisch?

    Misschien zit hij bij een vriend en laat hij niks van zich horen omdat hij de drukte gewoon zat is, aangezien er bij begeleid wonen bijna altijd iemand bij je is, en je nooit rust hebt, omdat je daarna ook weer naar familie en zo gaat.

    Haii, neen, niet zo zware problemen, hij kan gewoon niet overweg met zijn stiefmama en stiefpapa enzo... En bij dit soort begeleid wonen is er niet altijd iemand in de buurt, dus daardoor is het ook al niet... Ik heb ook al aan iedereen die ik daar ken gevraagd of iemand hem heeft gezien en niemand heeft hem gezien =(

    Discord schreef:
    Is ie niet even op zoek naar rust, weg van jou?

    Want als je in paniek bent en hem fb berichtjes, smsjes, mailtjes, telefoontjes en weetikveelwatverder stuurt omdat ie twee dagen niks van zich laat horen (terwijl hij 18 is) dan vind ik je best wel stalkerig/jaloers/overheersend overkomen.Ik weet niet wat er verder allemaal aan de hand is en hoe hij is, maar dit is ook een mogelijkheid.

    Sowieso, je hoeft echt niet ieder moment van de dag te weten wat iemand uitspookt <_<

    Ik ben hem nu pas beginnen sturen, normaal stuurt hij me altijd als hij op weekend vertrekt enzo en hij stuurt me altijd voor en na het werk en we zouden vandaag asfpreken en hij zou me gisteren bellen ervoor, maar heb dus nooit een telefoontje ontvangen... Dus ik doe niet stalkerig/jaloers en weet-ik-veel-wat, ik wil gewoon weten of hij ok is, hij doorbreekt zomaar ineens zijn gewoonte =(

    COMMUNISM schreef:
    Waarom moest hij in de eerste plaats begeleid wonen? Heeft hij problemen met woede o.i.d? Is hij autistisch?

    Misschien zit hij bij een vriend en laat hij niks van zich horen omdat hij de drukte gewoon zat is, aangezien er bij begeleid wonen bijna altijd iemand bij je is, en je nooit rust hebt, omdat je daarna ook weer naar familie en zo gaat.


    Dit.
    Deed ik ook heel vaak toen ik nog op leefgroep/kamertraining woonde. Maar ik woon nu weer thuis, BJZ vond het nodig. Maar er was helemaal niks aan de hand thuis, dus mocht na een paar maanden weer naar huis. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'