• © Copyright Dracy

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Kyle.

"Je bent zenuwwachtig hé?" Ik kijk hem aan. Ik merk het doordat hij met zijn tong over zijn piercing gaat. Onderzoekend kijk ik hem aan en wacht op antwoord.

Ich liebe dich 27.12.23

Donna
    "Lilly?" vraag ik spottend. "Nee, sorry meid maar je moet sterk in je schoenen staan en dat staat zij nou niet echt." Ik lach quasi-lief naar Lilly. "Maar ik zie jou dan zo, het 5e uur."
    Ik loop lachend weer naar Pablo en Michael toe.
    "Lilly wilt ook auditie doen." meld ik bij Pablo.
    Hij schiet in de lach.
    "Laten doe jôh," zegt hij. "Kan je lachen!"

Michael

Ik zie Charlotte met een meisje die ik niet ken. Ik loop naar ze toe.
    "Hi, ik ben Michael." zeg ik tegen het meisje.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Charlotte

"Komop," zeg ik terwijl ik haar achter me aansleur. Ik hou halt bij Michael, Donna en Pablo en stel ze respectievelijk ook zo voor aan Mary.
    "Dit is Mary, een oude vriendin van me," zeg ik glimlachend tegen de drie tegelijk. Speels sla ik even op haar kont. Wat had ik haar gemist de laatste jaren.

Irial

"Je bent zenuwachtig hé?" zegt hij terwijl zijn ogen mijn ziel proberen te doorboren. Ik laat mijn tong terug in mijn mond glijden en haal mijn schouders op.
    "Ja," zeg ik eerlijk. Veder veroer ik geen spier.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Isabelle.

Ik draai met mijn ogen.
    "Lil, ga ook auditie doen." Zeg ik terwijl ik naar haar toe loop.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ik zeg even hallo tegen Michael en word meegesleurd door Charlotte.
    "Dit is Mary, een oude vriendin van me."
    "Ho, wie is er hier oud? Jij bent een maand ouder dan mij," zeg ik lachend en gil even wanneer ze op mijn kont slaat.
    "Damn, die had je tegoed," zeg ik voor ik terugmep en me bedenk.

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 12:52 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

KYle.

Ik merk hoe ongemakkelijk hij is dus sta op en loop naar hem toe, normaal ben ik juist de ongemakkelijke...
    "Mag ik rondleiding?" Vraag ik en wacht tot hij zich beweegd.

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Meteen heb ik spijt van mijn actie. De tranen springen in mijn ogen wanneer ik een mep terug krijg. Ik kan een kreet van pijn met moeite onderdrukken en ik draai me even om. Ik haal een paar keer diep adem en haal mijn beste pokerface boven voor ik terug naar Mary kijk.
    "Sla jij altijd mensen die je gemist hebt?" vraag ik glimlachend.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Pablo
    Charlotte stelt ons aan het nieuwe meisje voor. Ze ziet er niet slecht uit.
    "Ik ben Pablo." zeg ik en ik geef haar een knipoog.
    "Op schaal van 1 tot 10 geef ik haar een 8." fluister ik in Donna's oor.
    Donna begint te lachen.
    "Ze is wel iets hoger hoog." fluistert ze terug.
    "Ik ben Donna" zegt ze tegen Mary terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelt. Lachend kijkt ze naar Michael.
    "Nu moet je je vriendin delen, schat." roept ze terwijl ze hem op zijn schouder slaat.
    Michael wordt helemaal rood, zover dat kan bij hem.
    "We zijn gewoon vrieden hoor." zegt hij stamelend.
    "Tuurlijk!" antwoord ik. "Met extra's" fluister ik in Donna's oor.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mary

Ik kijk haar even aan. Zo hard sla ik toch niet?
    "Sla jij altijd mensen die je gemist hebt?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Alleen jou."

Lilly3
    Ik keek even op. 'Ik auditie waarvoor?' ik haalde mijn oortjes uit mijn oren en stopte even met dansen.

Isabelle/

"Cheers." Zeg ik en glimlach breed, "Gewoon doen, ik vind jou wel iets voor de Cheers, ik ga vanmiddag ook auditie doen." Knipoog ik vrolijk.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik haalde mijn schouders op. 'Als je dat leuk vindt' zei ik maar. Ze zouden me er toch niet bij halen. zeker niet donna

Irial

"Mag ik een rondleiding?" vraagt Kyle nadat hij naar me toegelopen is.
    Ik draai me om en wacht tot hij volgt. Ik toon hem de bibliotheek, mijn kamer en uiteindelijk mijn muziekkamer.
    "Voila," zeg ik terwijl ik het licht aanknip.

Charlotte

"Nu moet je je vriendin delen, schat," roept Donna terwijl ze Michael op zijn schouder slaat.
    "We zijn gewoon vrienden hoor," zegt hij stamelend.
    Grijnzend ga ik naast hem staan en laat mijn hand in zijn broekzak glijden terwijl ik op mijn onderlip bijt. Nog voor ik iets kan zeggen hoor ik Pablo iets fluisteren tegen Donna.
    "Mag je luidop zeggen hoor," zeg ik in het Spaans tegen hem met een stoute blik in mijn ogen.

Isabelle.

"yay." Ik pak haar handen en maak een gezamelijke draai met haar. "Gezellie!"

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ik trek mijn wenkbrauw op wanneer Charlotte in het Spaans begint. Nooit geweten dat ze Spaans praatte. Ik denk even na. Ze is zo veranderd.
    "He, Char, wil je straks iets gaan drinken ofzo? Praten over de afgelopen jaren?"