• Ik heb die film donderdag gezien en omg ge-wel-dig! :9~
    En ik weet wel bijna zeker dat er nog een deel 3 komt. :3
    Wie heeft 'm nog meer gezien?

    Die wil ik zeker nog gaan bekijken in de cinema
    als hij uit is bij ons. Die acteurs zijn geweldig : )


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik heb hem ook gezien! Ik vond het begin een beetje traag en ik vond het lastig om te begrijpen. Als ze op zoek gaan naar die broer van die waarzegster wordt het pas echt leuk, goede actiescènes, ik houd ervan!
    1 dingetje begreep ik niet helemaal, leeft hij nog of niet? Dat vond ik een beetje onduidelijk..

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 12:23 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Adaph schreef:
    Ik heb hem ook gezien! Ik vond het begin een beetje traag en ik vond het lastig om te begrijpen. Als ze op zoek gaan naar die broer van die waarzegster wordt het pas echt leuk, goede actiescènes, ik houd ervan!
    1 dingetje begreep ik niet helemaal, leeft hij nog of niet? Dat vond ik een beetje onduidelijk..




    Wie bedoel je daarmee?
    Als je Sherlock bedoelt, ja.
    Want die had het ademhalingsdingetje gestolen van zijn broer en kon daarmee ademhalen onder water. Toen had hij zich vermomt en is in de stoel tegenover Watson gaan zitten.

    Howl schreef:
    (...)



    Wie bedoel je daarmee?
    Als je Sherlock bedoelt, ja.
    Want die had het ademhalingsdingetje gestolen van zijn broer en kon daarmee ademhalen onder water. Toen had hij zich vermomt en is in de stoel tegenover Watson gaan zitten.

    Aha.. Dat dingetje van zijn broer had ik niet meegekregen, maar ik vind het wel een geniale film, haha


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Adaph schreef:
    (...)
    Aha.. Dat dingetje van zijn broer had ik niet meegekregen, maar ik vind het wel een geniale film, haha

    Ja geniaal was die film zeker. :'D
    Maar had je het einde dan niet gezien of zo? Want Sherlock typte zelfs nog een stukje van Watson's verhaal op het einde. :3

    Ik heb 'm ook gezien en vond het ook echt een geweldige film! :9~


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Jup geniale film
    Ik hoop ook dat er een deel 3 komt


    You've cat to be kitten me right meow.

    Champions schreef:
    Ik heb 'm ook gezien en vond het ook echt een geweldige film! :9~


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik heb hem 2 keer gezien haha, en ja volgens mij komt er wel een deel drie.


    I really fücked it up this time, didn't I my dear?

    Ik ga vanavond :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    Ik ga vanavond :'D

    Oeh veel plezier! :Y)

    Jaaa, hij was echt geweldig :3


    As travars

    Narwhals schreef:
    Jup geniale film
    Ik hoop ook dat er een deel 3 komt

    Als je het einde van deze film hebt gezien kun je er wel bijna zeker van zijn dat er nog een film komt. :3
    Ik hoop het in elk geval wel.



    De film was echt briljant D: 'k Voelde me zelf bijna Sherlock Holmes, omdat ik continue dingen zat op te lossen etc. Me likes *O*. Vooral dat slowmotion gedeelte in de bossen waar ze worden beschoten _O_ Spectaculair! Btw, zijn vermommingen zijn ronduit genius
    :Y)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 13:13 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vond het geweldig, ik houd van die geweldige Sherlock acties en god, even dacht ik dat hij echt dood was. Ik kan niet wachten op de volgende, er móet nog wel eentje komen. _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind