• Het is 2014, de wereld is compleet verwoest door het onheilspellende jaar 2012. De naschokken zijn nog steeds te voelen, natuurrampen overvallen de planeet nog steeds zo nu en dan maar lang niet zo erg als ervoor. Maar zelfs dat heeft de mensheid niet laten uitsterven, enkele groepjes met mensen zwerven nog verdeeld over deze aarde rond. Maar al deze rampen hadden nog een nadeel, de hel heeft zijn poorten open gezet en allerlei duistere wezens hebben zich verspreid.


    De karakters:
    Mensen:
    Marilyn Chapau
    Jamar Foley
    Blake Angel
    Kyra Mentz
    Adriana Minola
    Tasha Velez

    Duistere Engel:
    Pippa Derenys

    Demonkruising:
    Cherelle Isabeau

    Demon:
    Christina Immor
    Lilith Beëlza

    Half Angel Half Dark Angel
    Fay Valentina Rush



    Hou het leuk, de algemene regels gelden natuurlijk in dit topic, je kan niemand tegen hun zin iets laten doen, vraag altijd toestemming. Of je nou één of meerdere regels schrijft, maakt niet uit want je houd het tenminste een beetje lopend. Veel plezier!

    Klik hier voor het rollentopic.

    De groepjes:
    Groep 1:
    Marilyn Chapau
    Kyra Mentz
    Blake Angel
    Adriana Minola

    Groep 2:
    Tasha Velez

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:34 ]


    Your make-up is terrible

    Wie heeft er zin om al te beginnen?


    Your make-up is terrible

    [Van mij mag het beginnen. :p]


    Take me to wonderland

    Van mij ook =D


    Cookies!

    [ik zal het ijs maar breken :'D]

    Jamar Foley

    Hij liep al dagen door de bossen zonder enig spoor van mensen gevonden te hebben. Hij ergerde zich mateloos aan de stilte die er heerste. Alsof het een straf was. Alles was gebeurd in een fractie van een seconde. Hij kwam thuis van een avondje stappen en besloot om meteen onder de lakens te kruipen. Zoals elke andere tiener in het weekend, sliep hij zonder enig vermoeden tot de middag. Hij besefte het pas toen het huis leeg was, maar ook de straten en tenslotte het hele dorp. Zonder enige twijfel had hij een rugzak op zijn schouders gebonden en was hij vertrokken. Hij bleef niet bij de pakken zitten. Het kon niet dat hij alleen was op de wereld. Dat zouden ze hem niet aandoen. Nee, dat wou hij en zou hij niet geloven. Hij mocht misschien afstandelijk zijn, maar dat wou niet zeggen dat hij alleen op de wereld wou zijn.
    Vermoeid liet hij zich zakken op een omgevallen boomstronk. Zijn voeten deden zeer van het vele stappen, maar opgeven deed hij niet. Hij zou blijven zoeken totdat hij een levend wezen in zijn armen kon sluiten. Uit de rugzak haalde hij een aansteker, die hij zorgvuldig boven een aantal gedroogde takjes hield, waardoor er een vuurtje ontstond. Uit zijn rugzak haalde hij wat eten, die hij netjes had ingepakt voordat hij vertrok. Zijn voorraad geraakte langzamerhand op. Als hij niet snel een stad zou vinden, zou hij moeten jagen en leven van de natuur. Dat was geen vooruitzicht.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Blake Angel

    Langzaam rek ik me uit en kijk de schuilkelder rond. Marilyn, Kyra en Adriana lagen nog te slapen in hun slaapzakken. Ik was ze een hele tijd geleden tegen gekomen en had besloten met ze mee te gaan. Ik zou in een groep meer kans maken om te overleven dan alleen. Ik stond op en haalde wat droog brood uit mijn rugzak. Terwijl ik in de kleermakerszit zat te eten keek ik naar Marilyn. Haar blonde haren glinsterden lichtjes in het zwakke licht van het peertje. Langzaam verscheen een glimlach op mijn mond en ik nam nog een hap van mijn brood.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [abo]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kyra Mentz

    Langzaam opende Kyra haar ogen. Ze ging rechtop zitten en rekte zich uit. Blake keek haar aan en hield haar een stuk brood voor. Dankbaar pakte ze het aan en ze nam er een hap van. Het was droog en oud, maar het was bijzonder genoeg dat ze nog brood hadden dat niet was beschimmeld. Ze was niet zo lang geleden bij deze groep gekomen, maar ze vond het er erg fijn. Ze wist nog wel de dagen dat ze nog alleen was. Ze dacht er niet graag aan terug.


    Cookies!

    Marilyn Chapau

    Ik wreef in mijn ogen en liet ze wennen in het schemerdonker. Ik zag dat Blake al op was en aan het brood zat. "Zo, lekker in je eentje aan het ontbijten?" zei ik met mijn stille, schorre stem. Ondertussen kroop ik uit mijn warme slaapzak en rolde hem strak op voordat ik iets anders deed. Dat was altijd handig voor als we deze plek snel moesten verlaten. Zonder slaapzak lag je nou niet erg comfortabel 's nachts.


    Your make-up is terrible

    Adriana Minola

    Langzaam werd ik wakker in mijn slaapzak. De harde grond onder mijn slaapzak had mijn rug geen goed gedaan, en ik voelde een stekende pijn langs mijn ruggengraat. Ik strekte me even uit, en keek naar boven. Ik zuchtte, en ging toen recht zitten. Blake was al wakker en ik glimlachte even. Ik nam mijn pas en zocht naar een flesje water. Eenmaal het flesje gevonden, schroefde ik het dopje eraf en dronk er een beetje van. niet teveel zodat het niet meteen op was.


    Take me to wonderland

    Blake Angel

    Ik zie dat iedereen langzamerhand wakker word en begint brood uit te delen. Ik kijk dan naar Marilyn en lach naar haar. "Nu ontbijt ik niet meer alleen". Ik leg dan het brood weg en begin ook mijn slaapzak op te rollen. Dat was best slim van Marilyn. Zo je snel weg als er wat zou zijn. "Adriana, mag ik wat water?".

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kyra Mentz

    Ondertussen was iedereen op en Marilyn rolde de slaapzakken op, deelde Blake het brood uit en ging Adriana over het water. Kyra viste potlood en een toeristenboekje met plattegrond van de stad uit haar tas.
    'Hoe staat het met de voorraden?' Vroeg ze.


    Cookies!

    Marilyn Chapau

    Ik lach zachtjes, alles wat ik doe is tegenwoordig zacht en in stilte want we zijn altijd op onze hoede hier. Dankbaar neem ik mijn ontbijt voor vandaag aan van Blake en bedank hem ervoor. "Goed." zeg ik, tegen Kyra in het bijzonder. "Ik denk dat we onze voorraden maar weer eens moeten aanvullen." Ik eet mijn brood op en sta op om mezelf eens goed uit te rekken.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:21 ]


    Your make-up is terrible

    Sorry mensen, mijn laptop spaced even o_O

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:22 ]


    Cookies!

    Kyra Mentz

    ze hoorde van Matilyn dat de voorraden nodig aangevuld moesten worden. Meteen maakte ze lichte schetsen op de plattegrond en duidde de plekken aan die volgens haar veilig waren om heen te gaan.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:24 ]


    Cookies!

    Adriana Minola

    "Adriana, mag ik wat water?" Vroeg Blake. "Tuurlijk," glimlachte ik en ik gaf het flesje water. "Nog iemand water?" Vroeg ik aan de groep.


    Take me to wonderland