• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    "Gast deze kamer is leip." Probeer ik stoer te zeggen maar weet dat het faalt. Dus lach even en kijk dan. "Oké, laat maar." Zeg ik en grinnik. "Dat past niet bij my." Ik kijk de kamer rond en stop bij Irial.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    'wat moet ik dan doen?' ik keek haar aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Wat Cheerleaders doen." Zeg ik en nlach weer, ik ga staan en maak een waarna ik door de gymzaal loop, op mijn handen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Grinikend kijk ik naar isa. 'zal ik leren op je tenen lopen ofzo' zeg ik terwijl ik haar achterna loop op mijn handen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Soepel laat ik mijn benen naar achter gaan en zet mezelf recht op. "Is goed." Zeg ik en wacht tot Lilly zelf rechtop is komen staan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Pablo
    Ik lach naar Charlotte.
    "Nee, doe ik niet." reageer ik ook in het Spaans en ik begin te lachen. Donna kijkt moeilijk. Ze snapt het niet helemaal.
    "Kom blondje!" roep ik naar haar en ik leg haar weer over mijn schouder. "We gaan."
    "Ik ben niet blond!" schreeuwd ze naar mij terwijl ze op mijn rug slaat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LIlly
    'buikspieren en beenspieren aanspannen en dan op je tenen. Het beste om te oefenen is met een harde schoen punt in het begin doet het pijn maar later niet. ' ik legde het uit en deed het voor. 'ik doe het liefst op blote voeten' zei ik snel erachter. iK trok mijn schoenen en sokken uit en liep op mijn tenen naar Isa die ik van achteren vast hield/


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [maar het is nog gym tog wel leuk boksen dansen en kletsen]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Ik knik en doe wat ze zei, ik span mijn buik en been spieren aan en wip mijn lichaam zo dat ik op mijn tenen kom, het lukt me een paar seconde en pijnlijk zak ik terug.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Ik schud lachend mijn hoofd wanneer Donna er geen snars van lijkt te snappen. Voor ik het weet zijn die twee weer verdwenen.
    "He, Char, wil je straks iets gaan drinken ofzo? Praten over de afgelopen jaren?" vraagt Mary dan.
    Ik kijk even naar Michael en zeg dan
    "Ik kan niet vandaag, ander keertje?"
    Na school zou ik zo snel mogelijk een paar spullen op gaan halen om een paar dagen bij Michael te logeren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ehm ja, tuurlijk," zeg ik glimlachend en kijk even naar de jongen waarheen ze kijkt. Ik snap het al. Char heeft touche.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik grinikte om Isa. 'Begin is het pijnlijkst doe eens zonder schoenen anders.' zei ik. Ik sprong in de lucht en spreide mijn benen tot Isa klaar was. 'Dadelijk modern dans doen met veel techniek erin?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    "Gast deze kamer is leip," zegt Kyle stoer. Hij moet er zelf mee lachen en zegt dan
    "Oké, laat maar, dat past niet bij mij."
    Ik knik instemmend en ga dan aan de piano zitten.
    Voorzichtig begin ik Bubbly te spelen terwijl ik zacht meezing.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle.

    "Is goed, begin jij maar." Knik ik en kijk naar Lilly.


    Kyle.

    Irial begind Bubbly te spelen, en zingt zachtjes mee, ik glimlach naar hem.
    En zing ook zachtjes mee. Ik ga naast hem zitten op het krukje, en speel mee.


    Ich liebe dich 27.12.23

    lilly
    öke.'Ik pakte mijn ipod en zette hem luid aan. Ik telde af en begon te dansen met een ingewikelde pasjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan