• © Copyright Dracy

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Kyle.

"Wat denk je dan zoal?" Vraagd hij grijnzend, en zijn legd zijn hoofd achterover.
    "Jaaah." Zeg ik speels en uitdagend en geef hem een kusje in zijn nek.

Ich liebe dich 27.12.23

Pablo
    Ik sta op en loop naar Donna.
    "Wil je het me leren?" vraag ik zachtjes.
    Donna kijkt me met haar ijsblauwe ogen aan. Als antwoord pakt ze mijn handen en legt ze die op de toetsen. Ze beweegt mijn vingens naar de juiste tonen. Zo speelt ze met mijn vingers op de piano.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Irial

Ik krijg een kort antwoord en voel dan zijn lippen in mijn nek. Ik grinnik even en zeg dan
    "Ik ben daarnet niet gestopt omdat je dat zou kunnen doen."
    Ondertussen krijg ik het gloeiend heet.

Charlotte

Ik kijk haar aan zeg simpelweg
    "Glee."
    Dan sta ik op en haal een gitaar uit een kast aan het einde van het lokaal. Ik ga ermee op een stoel zitten en begin Que Hiciste te spelen.
    Ik laat alle haat jegens mijn pleegvader in het liedje sijpelen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"What the heck is een Glee?" mompel ik in mezelf als ze ineens weer weg is en een liedje begint te spelen.
    Aandachtig luister ik ernaar.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Kyle.

Ik grinnik, en herhaal expres wat ik net deed. "Kan het niet laten." Zeg ik en leg mijn hand op zijn borstkast.

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Hij drukt nog een kusje in mijn hals en zegt
    "Kon het niet laten."
    Hij legt zijn hand op mijn borstkas en ik grijp zachtjes zijn pols vast.
    "Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent," fluister ik stil.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle.

Hij pakt mijn pols zachtjes vast en fluisterd
    "Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent,"
    Ik grinnik. "Te veel?" vraag ik niet serieus en kijk hem weer uitdagend aan. Ik laat expres mijn tong langs mijn lippen gaan.

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Wanneer ik klaar ben, ben ik zo diep in gedachten verzonken dat ik vergeet dat ik niet de enige ben in het lokaal. Ik sta op en wandel de gang op. Ondertussen krijg ik het beeld van een douchende Michael maar niet uit mijn hoofd. Ik grijns en loop richting de kleedkamers. Wanneer ik het tikken van de waterdruppels hoor roep ik zachtjes
    "Mike?"

Irial

Razendsnel grijp ik zijn andere pols ook vast en duw hem op de grond. Ik ben zo voorzichtig mogelijk. Ik druk zijn polsen stevig tegen grond, naast zijn hoofd en ga boven hem hangen. Hij kan geen kant op.
    "En wat was je nu van plan?" zeg ik grijnzend.

Mary

En hup, ze is weer weg. Serieus, die meid was veranderd.
    Ik sta voorzichtig op, en loop onopgemerkt naar waar Charlie net zat. Ik neem de gitaar en begin zombie te zingen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Michael
    "Mike?" hoor ik als ik sta te douchen.
    Ik laat de douche aanstaan en loop er onder uit. Hete walmen lucht komen onder de douche vandaan. Snel bind ik een handdoekje om mijn middel en open de deur. Achter de deur staat Charlotte.
    "Hi," zeg ik trillend. Buiten is het best koud. "Wat is er?"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Kyle.

Ik haal zo goed al kan mijn schouders op. "Kom eens dichter bij." Zeg ik en kijk hem uitdagend aan, alweer. Ik kan toch geen kant op dus ik laat alles aan hem over.

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

"Niks hoor," zeg ik grijnzend. Ik trek mijn t-shirt over mijn hoofd en doe langzaam mijn broek uit. Met een stoute blik doe ik ook mijn ondergoed uit en loop hem dan voorbij de douche in.
    "Blijf je daar staan?" vraag ik met een knipoog terwijl ik de warme stralen over mijn huid voel lopen.

Irial

"Kom eens dichterbij," zegt hij uitdagend.
    Als hij spelletjes wil spelen kan hij die krijgen.
    "Mocht je willen," zeg ik grijnzend "wat ben je nu van plan?"

Kyle.

Ik probeer me los te krijgen maar geef het dan op.
    Ik kijk in het grijnzende gezicht van Irial.
    "Plieseeee." Zeg ik poeslief en kijk hem met puppy-eyes aan ook trek ik nog een pruillipje.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    Lachend kijk ik naar Charlotte die bloot onder de douche staat.
    "Blijf je daar staan?" vraagt ze met een knipoog.
    "Wat denk je zelf?" vraag ik haar lachend.
    Ik gooi mijn handdoekje op een van de banken. Snel loop ik naar Charlotte toe en sla ik mijn armen om haar heen. Ik druk een kus op haar zachten lippen.

Irial

Ik grinnik wanneer hij even ligt te wriemelen om los te komen. Dan kijkt me met grote ogen aan en trekt een pruillipje.
    "Pleaseeeee," zegt hij op een schattig toontje.
    De vlinders vliegen elkaar omver in mijn buik. Ik druk een zacht kusje op zijn lippen, laat hem los en ga dan recht zitten.

Charlotte

"Mrraauwr!" zeg ik terwijl ik een klauwend gebaar maak wanneer hij zijn handdoek weg gooit. Hij slaat zijn armen om me heen en drukt zijn lippen op de mijne. Het enige dat ik nu nog weet uit te brengen is een stille
    "Hmm."
    Hoewel het water meer dan warm genoeg is krijg ik rillingen.