• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Ik word door Irial meegetrokken en in zijn auto gezet, hij rijd met woedde in zijn ogen weg. Ik tril nogsteeds van angst. "I-ik dacht dat hij je i-iets ging d-doen." Zeg ik bibberend, en kijk naar Irial.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik zeg niks tot wanneer ik mijn oprit opgereden ben, tot stilstand gekomen ben en voldoende gekalmeerd ben. Dan draai ik me naar Kyle toe en vraag
    "Gaat het met je?"
    Terwijl ik hem aankijk sluipt de bezorgdheid weer in mijn ogen en heb ik opnieuw een onweerstaanbare drang hem aan te raken. Ik leg voorzichtig mijn hand op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik knik voorzichtig. Irial legd zijn hand op de mijne. "Dit gebeurd nooit." Verzin ik maar weet dat hij het niet gaat geloven.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Hij legt zijn hand op de mijne en ik voel het weer zinderen. Terwijl hij praat dwalen mijn ogen af naar zijn lippen. Pas wanneer ik ze niet meer zie bewegen besef ik dat hij klaar is met praten.
    "Sorry, wat zei je?" vraag ik een beetje gegeneerd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik kijk naar Irial. "Dit gebeurd nooit." Herhaal ik met veel moeite, die blik in zijn ogen...Vind hy me dan echt-?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Juist ja," zeg ik met opgetrokken wenkbrauw. Ik stap uit en ga zijn portier open doen. Ik help hem uit de auto en mee naar binnen. Binnen til ik hem op en draag hem naar de woonkamer waar ik hem op de bank neerzet.
    "Wacht hier," zeg ik zacht waarop ik opzoek ga naar Gerta om de logeerkamer in orde te maken. Ze kijkt me grijnzend aan en ik moet ook even lachen wanneer ik besef dat ik wééral iemand mee heb. Ik neem nog een glas water en ga terug naar Kyle. Voorzichtig stop ik hem het glas in zijn handen.
    "Je bent hier altijd welkom," zeg ik met een glimlach zonder verder te vragen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Dank je." Zeg ik op het glas water en wat hij zei. Nu pas valt het op hoe groot zijn huis is. Mijn huis is ook redelijk groot, maar dit verslaat het echt. "Mooi huis." Zeg ik daarom alleen maar en neem een slok van het water.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik zet de televisie aan en sla mijn arm om Kyle's schouder. Het gaat bijna automatisch.
    "Niet wat ik zelf zou willen," antwoord ik eerlijk terwijl hij een slok van het water neemt. Ik zap even door de kanalen tot ik besef dat er werkelijk niks interessants is op dat hele rotding. Mompelend schakel ik de televisie weer uit.

    [Ik ga slapen :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Jha ikke ook. Truste. :)]

    Kyle

    Irial zet de tv aan en slaat een arm om me heen. "Niet wat ik zelf zou willen." Zegt Irial. Ik knik eenmaal. Mompelend zet Irial de tv uit nadat hy wat gezapt heefd. "Niks hé?" Zeg ik en grinnik, denkend aan mijn vader, wat hij nu aan het doen is...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik zie Amy dansen en loop naar hun toe. 'kUnnen jullie ook jazz en modern?' vraag ik benieuwd. ZOuden hunm ook van dansen hoden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Lilly loopt naar Amy toe met de vraag of ze Jazz en modern kunnen. "Ikke wel!" Ik spring over eind en maak wat Jazzachtige bewegingen. Ondertussen schuif ik naar Lilly toe en gebaar haar mee te doen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik grinik en dans met Isa mee. 'Split' roep ik blij en zak in een split. daarna sta ik op en roep naar Isa'jazz split' daarna ga ik over in modern en doe wat op mijn tenen. Het zou beter l;ukken met spitzen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Ik zak mee in de split en Jazz Split, dat red ik makkelijk. Daarna gaat ze over op Modern, ik kijk hoe ze dat doet, ze is wel goed. "Let op!" Zeg ik, niet iets wat ze zou gaan verwachten. Ik loop naar de hoek van de gymzaal en neem een aanloopje daarna doe ik een salto, schoef en nog een flikflak en een ratslag achterelkaar en kom netjes op mijn voeten terecht. Ik draai me om en kijk naar Lilly en glimlach.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:01 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ik ga douchen. ik ben over een 20 minuten trug oké]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oké, tot zow. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23