• Ik woon in het dorpje Leek, het doroje Tolbert zit aan ons dorp vast.
    Nu is Tolbert dus voor een deel overstroomt, en nu ben ik bang dat Leek ook overstroomt.
    Ik hoorde ook dat er nog 2 dorpen zijn overstroomt, ik weet niet of dit waar is want niet alles wat je hoort moet je geloven.
    En nu kijk ik ook 2012, en nu ben ik best wel bang dat langzamerhand alemaal overstroomt en alles net als in 2012. Dus ik had een vraagje ; Geloven jullie in dat de wereld vergaat en al die rampen die in 2012 voorkomen ook echt gebeuren gaan? Waarom wel/niet ?

    Ik geloof er helemaal niets van.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik geloof wel dat de wereld vergaat, maar niet in 2012.

    En haha omg, hier schijnt de zon, terwijl ik boven in Groningen vlak bij zee woon. ;3


    Alleen maar tranen van geluk

    Zullen we 22 december een nieuw topic aanmaken, en vragen hoe de dag daarvoor was? :9~


    There's power in the words you whisper.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, want Justin Bieber en Rebecca Black geven dan samen een concert. (no_chears)


    Omfg -.-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nein.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Guys, de kalender eindigt dus je neemt een andere kalender. Makkelijk zat.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee, want dan zou de wereld al 100 keer vergaan moeten zijn.


    Food.

    Avil schreef:
    Nee, want dan zou de wereld al 100 keer vergaan moeten zijn.


    Stoer toch?
    Ik kan mn kinderen later vertellen dat ik meerdere keren het einde van de wereld heb overleefd!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Avil schreef:
    Nee, want dan zou de wereld al 100 keer vergaan moeten zijn.


    De maya kalender eindigt op 21-12-12, die van de Christenen op de 31ste. De Islamitische op de 20ste geloof ik. En iedereen neemt een andere kalender, alleen de Maya mensies denken dat de wereld vergaat.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    De maya kalender eindigt op 21-12-12, die van de Christenen op de 31ste. De Islamitische op de 20ste geloof ik. En iedereen neemt een andere kalender, alleen de Maya mensies denken dat de wereld vergaat.

    Niet alleen de Maya's; de Christenen geloofden ook dat in 2000 de wereld zou vergaan. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    COMMUNISM schreef:
    (...)
    Niet alleen de Maya's; de Christenen geloofden ook dat in 2000 de wereld zou vergaan. :W

    *loopt nog steeds rond*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    COMMUNISM schreef:
    (...)
    Niet alleen de Maya's; de Christenen geloofden ook dat in 2000 de wereld zou vergaan. :W


    Maar dat had gedeeltelijk ook wel de reden dat alle technologische dingen maar tot 1999 ofzo konden tellen, en ze dus niet wosten wat er ging gebeuren als het ineens 2000 was. En ten gevolge daarvan konden vliegtuigen gaan neerstorten e.d. :'D
    Mijn papa had er een lange technologische uitleg voor maar die ben ik vergeten. In elk geval hebben ze toen enorm veel geïnvesteerd in die machines zodat ze wel juist konden tellen.

    Boh. Eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat daar wel degelijk een rede achter zat, en het niet zomaar een louche idee was. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    COMMUNISM schreef:
    (...)
    Niet alleen de Maya's; de Christenen geloofden ook dat in 2000 de wereld zou vergaan. :W


    O_o
    Ik vraag me af wanneer de Islamieten gaan denken dat ze dood gaan. Dan wordt het plaatje compleet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Is het vast dat Rebecca en Justin dan optreden? Lol.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Michaelis schreef:
    (...)


    Wauw, je eerste post was een quote van mij. I feel honored.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.