• Ik woon in het dorpje Leek, het doroje Tolbert zit aan ons dorp vast.
    Nu is Tolbert dus voor een deel overstroomt, en nu ben ik bang dat Leek ook overstroomt.
    Ik hoorde ook dat er nog 2 dorpen zijn overstroomt, ik weet niet of dit waar is want niet alles wat je hoort moet je geloven.
    En nu kijk ik ook 2012, en nu ben ik best wel bang dat langzamerhand alemaal overstroomt en alles net als in 2012. Dus ik had een vraagje ; Geloven jullie in dat de wereld vergaat en al die rampen die in 2012 voorkomen ook echt gebeuren gaan? Waarom wel/niet ?

    Ik weet het niet


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    COMMUNISM schreef:
    Nope. :W

    Alot of people call people like you
    idiotic little conspiracy-suckers. :W


    I was an angel living in the garden of evil


    Life is hard and then we die

    Zovele topics over geweest en nog steeds geloof ik er niet in. Dan begint gewoon een nieuwe telling of zo iets. Pas in het jaar 2208? (dacht ik) zou de wereld pas echt vergaan. En dan mag je even lekker egoïstisch doen en zeggen dat je dan toch al lang dood bent. (:

    Saph schreef:
    Nope. :W


    Save me from myself.

    De aarde blijft nog min. 5 miljard jaar bestaan tot dat de zon een rode dwerg word en erg heet en groot word :W
    Dus iedereen die denkt dat de aarde over 11 maanden of over 200 jaar vergaat.Wikipedia :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eerst zien, dan geloven. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    PUKKELxDING schreef:


    nu ben ik bang


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tuurlijk geloof ik daar niet in, de Maya's hebben namelijk nooit het eind van de wereld voorspelt, alleen het eind van de wereld die zij kennen. Zoals zo vaak is gebeurt.
    Daarbij hebben de wetenschappers die de kalender onderzochten een reken fout gemaakt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:


    x'd


    There's power in the words you whisper.

    Nee.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat is bullshit.
    We roeien onszelf wel uit voordat de aarde of ruimteprocessen het voor ons doen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Is het vast dat Rebecca en Justin dan optreden? Lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    o
    geloof e niet in oook al ben 21-12-12 21 jaar that´s my birthday


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    GRRRRR schreef:
    o
    geloof e niet in oook al ben 21-12-12 21 jaar that´s my birthday


    Last van het syndroom niet fatsoenlijk kunnen typen? In ieder geval, best cool dat je dan jarig bent.