• Ik woon in het dorpje Leek, het doroje Tolbert zit aan ons dorp vast.
    Nu is Tolbert dus voor een deel overstroomt, en nu ben ik bang dat Leek ook overstroomt.
    Ik hoorde ook dat er nog 2 dorpen zijn overstroomt, ik weet niet of dit waar is want niet alles wat je hoort moet je geloven.
    En nu kijk ik ook 2012, en nu ben ik best wel bang dat langzamerhand alemaal overstroomt en alles net als in 2012. Dus ik had een vraagje ; Geloven jullie in dat de wereld vergaat en al die rampen die in 2012 voorkomen ook echt gebeuren gaan? Waarom wel/niet ?

    PUKKELxDING schreef:

    ik geloof er niet in, maar zou het echt gebeuren een voordeel je sterft niet in je eentje (:


    (Be)lieve in (you)rself

    Nee. Ze hebben al bekend gemaakt dat het een rekenfoutje was.
    Alhoewel, dat concert van JB en Rebecca me toch doet twijfelen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Nee. Ze hebben al bekend gemaakt dat het een rekenfoutje was.
    Alhoewel, dat concert van JB en Rebecca me toch doet twijfelen.


    Volgens mij laat dat iedereen twijfelen.


    (Be)lieve in (you)rself

    eigelijk denk ik niet dat de wereld vergaat maar wel dat al dat ijs in de zeeën gaat smelten, en dat nederland half word overstroomt...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Rebecca Black en Justin Bieber? LOL. :3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Dude, jij woont echt héél dicht bij mij. Ik kom elke dag door Leek.
    Maar nee, dat gebeurt niet. De wereld vergaat niet dit jaar. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chirest schreef:
    (...)

    Last van het syndroom niet fatsoenlijk kunnen typen? In ieder geval, best cool dat je dan jarig bent.


    Wat zijn we weer lekker aardig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hmm, I really don't know.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chirest schreef:
    (...)

    Last van het syndroom niet fatsoenlijk kunnen typen? In ieder geval, best cool dat je dan jarig bent.


    Nee mijn toetsenbord is raar en mijn Engels is een ramp


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dan ben ik toch nog mooi net 6 dagen 20 jaar.
    Ik wil er gewoon niet in geloven, haha


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee geloof ik niet in, en als ze vergaat gaan we toch met z'n allen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, want Justin Bieber en Rebecca Black geven dan samen een concert. (no_chears)


    xD en nee ik geloof het niet.


    Firm believer of all that is magic

    RainbowDay schreef:
    De aarde blijft nog min. 5 miljard jaar bestaan tot dat de zon een rode dwerg word en erg heet en groot word :W
    Dus iedereen die denkt dat de aarde over 11 maanden of over 200 jaar vergaat.Wikipedia :Y)


    comfort in c h a o s

    Saph schreef:
    Nope. :W


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.