• Ik woon in het dorpje Leek, het doroje Tolbert zit aan ons dorp vast.
    Nu is Tolbert dus voor een deel overstroomt, en nu ben ik bang dat Leek ook overstroomt.
    Ik hoorde ook dat er nog 2 dorpen zijn overstroomt, ik weet niet of dit waar is want niet alles wat je hoort moet je geloven.
    En nu kijk ik ook 2012, en nu ben ik best wel bang dat langzamerhand alemaal overstroomt en alles net als in 2012. Dus ik had een vraagje ; Geloven jullie in dat de wereld vergaat en al die rampen die in 2012 voorkomen ook echt gebeuren gaan? Waarom wel/niet ?

    Ik denk gewoon dat die Maya-mensjes het een beetje fout hadden en dat iedereen er nogal veel op over-reageert. ik bedoel, een film waarin je ziet dat de wereld vergaat? IT'S NOT GOING TO HAPPEN!
    Mijn menig ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Ik denk gewoon dat die Maya-mensjes het een beetje fout hadden en dat iedereen er nogal veel op over-reageert. ik bedoel, een film waarin je ziet dat de wereld vergaat? IT'S NOT GOING TO HAPPEN!
    Mijn menig ^^

    Geen mening een feit :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Geen mening een feit :Y)


    Kan ook (nerd)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik geloof dat niet.

    Flemish schreef:
    Dat is bullshit.
    We roeien onszelf wel uit voordat de aarde of ruimteprocessen het voor ons doen.


    Of de wereld vergaat echt, ik weet het niet..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I don't care anymore, I'm going to die anyway.


    There's power in the words you whisper.

    In mijn girls stond dat de wereld juist niet vergaat, maar dat het een mooiere wereld wordt!
    We shall see, maar eigenlijk geloof ik niet in die onzin:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    In mijn girls stond dat de wereld juist niet vergaat, maar dat het een mooiere wereld wordt!
    We shall see, maar eigenlijk geloof ik niet in die onzin:Y)

    Huilen van het lachen. Dat doe ik nu.
    :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    We zien het vanzelf wel :Y)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 12:37 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Ebenezer schreef:
    I don't care anymore, I'm going to die anyway.

    True story.
    Maar dan moet je wel op je levensstijl letten. Voor jezelf en toekomstuge generaties


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik heb die film al 2 keer gezien
    is best wel interressant om te zien
    maar ik geloof niet dat de wereld vergaat in december

    Als we gaan, dan gaan we met zijn allen. yay


    SLOAN.

    Just to make this really clear: Er is een fout in de berekening gemaakt, als de wereld al zou vergaan zou dat niet op 21-12-12 zijn. En daarbij hebben de Maya's nooit voorspeld dat de wereld zou vergaan, alleen dat er een grote verandering zou komen.
    Uiteindelijk is dit al tig keer verteld, maar zijn er nog steeds mensen die eigenwijs genoeg zijn om hierin te blijven geloven. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Disclaimer schreef:
    Just to make this really clear: Er is een fout in de berekening gemaakt, als de wereld al zou vergaan zou dat niet op 21-12-12 zijn. En daarbij hebben de Maya's nooit voorspeld dat de wereld zou vergaan, alleen dat er een grote verandering zou komen.
    Uiteindelijk is dit al tig keer verteld, maar zijn er nog steeds mensen die eigenwijs genoeg zijn om hierin te blijven geloven. :W


    hun kalender stopt op 21-12-12, en daarna begint het gewoon weer opnieuw

    Hermes schreef:
    Als we gaan, dan gaan we met zijn allen. yay


    This. xD


    Deep inside, I've never felt alive