• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Zes jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Stevie-Rae Ann McCallister - AnnieCresta.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Gayla Carson - Minnesota.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Alexandra Bellona Catherina Fernández - Enervatio. (Spaans)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:12 ]

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik luister nu al een halfuur muziek te luisteren, en het begint te vervelen. Ik kijk om me heen, en ik zie dat bijna iedereen slaapt. Behalve Juleán, die achter me zit. Ik zie mijn kans om het te vragen, en draai me om. "Juléan hoe kan je zoveel dure dingen betalen?" vraag ik.


    El Diablo.

    Juléan Quinten Happle
    Ik hoorde opeens mijn naam en keek naar waar het geluid vandaan kwam en keek in Alexis ogen. 'Juléan hoe kan je zoveel dure dingen betalen?' Ik dacht den halve seconde na. 'mijn moeder haar been is gebroken en ze hadden al gespaard om erheen te gaan. Dus ze liet ons gaan. En omdat de helft van ons nog onder de 18 is kregen ze korting.' Loog ik. Ik kom vrij goed liegen, maar soms kon ik door de mand vallen, maar over geld was ik steenhard. Ik kon daar geweldig over liegen. Ik kon het niet laten liegen was niet goed, maar ik wilde echte vrienden en een echte vriendin niet golddiggers.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Mijn gedachte werd verbroken door getril in mijn jaszak. Ik stop mijn hand erin en graai naar mijn mobiel - Naja, de mobiel die ik van Juléan had gekregen -. 'Hebbes' Mompel ik en ontgrendel mijn mobiel. Ik heb een nieuwe mention op twitter dus klik ik twitter aan.

    @BamitsAlexis: @AmanuelSmile: You too? Im going with my friends on worldtrip. This is the first place!

    Lees ik. Ik besluit om iets terug te tweeten en voor ik het weet glijden mijn vingers al over het scherm.

    @AmanuelSmile: @BamitsAlexis: Travel you also with Hailey and Juléan?

    Ik druk op verzenden en kijk weer naar buiten. Ik hoop dat ze het begrijp, mijn engels is nou niet al te best.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 16:32 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik geloof er echt niks van, van wat juléan zegt. Maar ik laat het er voor nu bij. Ik voel mijn mobiel trillen, en pak hem. Een nieuwe tweet!
    @AmanuelSmile: @BamitsAlexis: Travel you also with Hailey and Juléan?
    Staat er, ik kijk verbaasd. Hoe wist hij dat nou? Snel tweet ik terug.
    @BamitsAlexis: @AmanuelSmile: How did you know?
    Nu nog wachten op een antwoord.


    El Diablo.

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Ik grinnik als ik de tweet zie.

    @BamitsAlexis: @AmanuelSmile: How did you know?

    Staat er. Dat vroeg Hailey ookal. dat begrijp ik wel. Ik lijk net een stalker zo. Ik grinnik even bij de gedachte voordat mijn vingers weer over mijn scherm glijden.

    @AmanuelSmile: @BamitsAlexis: That is a long story, but Juléan invited me to travel. Hailey, I have already spoken via twitter.

    Stuur ik terug en begin er een spelletje op te doen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dwayne George Robinson.
    Toen we nog op de parkeerplaats stonden, had ik Alexis zien huilen, maar ik had er niet naar gevraagd en ging dat ook niet meer doen. We hadden haast, maar na een snelle run naar het vliegtuig zaten we eindelijk in de lucht. De eerste twee uur had ik geslapen en langzaam werd ik wakker. "Jezus, hoe lang heb ik liggen slapen?" vroeg ik, gaapte en keek naar Alexis, die omgedraaid in haar stoel zit.

    [NOUHOU. Ik heb een heel stuk gemist. Ik ging paardrijden en daarna naar de stad. Ik heb wel nieuwe kleren! ^^]

    Hailey Jane Nights
    Ook ik had liggen slapen. Ik werd gapend wakker en keek om me heen. We zaten in het vliegtuig. Ik ging wat meer overeind zitten en keek naast me naar Alexis. 'Hoe lang duurt het nog voordat we aankomen denk je?' Vroeg ik nu aan Jeléan. Zijn ouders hadden de tickets gekocht, dus ik nam aan dat Juléan wel wist wanneer we zouden gaan landen.

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Ik heb geen zin om naar het gesnurk van de vrouw naast me te luisteren, dus vraag ik om een paar oortjes - Die je gratis kan krijgen in het vliegtuig. Wanneer ik ze heb, stop ik ze in mijn mobiel en luister een liedje wat er waarschijnlijk door Juléan is opgezet. Ik kijk nog even op twitter of ik antwoord heb. Als ik geen antwoord heb, besluit ik een tweet te sturen naar Hailey.

    @AmanuelSmile: @ItsHaileyx How is it now? Are you already in the plane? I get bored of me and I'm sitting next to a snoring wife. What more could you want?

    Tweet ik in 2 tweets anders past het niet. Ik zucht even en leg mijn mobiel neer op mijn schoot. Ik luister naar het liedje terwijl ik uit het raam kijk.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 17:36 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hailey Jane Nights
    Juléan was nog in gesprek met Alexis, dus besloot ik maar op mijn mobiel te kijken. Ik zag dat ik een tweet van Amanuel had.
    @AmanuelSmile: @ItsHaileyx How is it now? Are you already in the plane? I get bored of me and I'm sitting next to a snoring wife. What more could you want?
    Ik grinnikte even. Ik had toch wat meer geluk met Aelxis naast me.
    @ItsHailyx: @AmanuelSmile I'm fine, we're also in the plane. Hahaha, just wake the woman up then (;
    Tweete ik terug. Hij zat dus ook al in zijn vliegtuig. Het was erg grappig dat we er straks opeens 2 nieuwe reisgenootjes bij zouden hebben.

    Dwayne George Robinson.
    Verveeld staarde ik naar mijn mobiel, ik zag dat Hailey, Juléan en Alexis met ene Amanuel aan het tweeten waren. Ik besloot om hem ook een tweet te sturen.
    @ThisIsDwayne: @AmanuelSmile: So you tweet with my friends. And you will take on a world tour. With us. NICE!
    Mijn tweet was een beetje raar, maar hopelijk begreep hij het wel.

    Alexis Roselynn Lopez

    "Ik verveel me" zucht ik dramatisch tegen Dwayne. Wanneer landde dit ding?
    Alsof mijn gedachten gelezen werden, klonk opeens een robotachtige stem door het vliegtuig. "Maak alstublieft uw gordel vast, het vliegtuig land binnen vijf minuten". Ik zucht, en maak me gordel vast. Nu maar wachten op dat mooie eiland.


    El Diablo.

    Hailey Jane Nights
    'Maak alstublieft uw gordel vast, het vliegtuig land binnen vijf minuten,' hoorde ik opeens. Ik ging recht zitten en borg mijn mobiel weer op. Ik zou straks wel weer kijken. Ik maakte mijn gordel vast. Nu wist ik dus ook wanneer dit ding ging landen. Ik pakte nog snel even mijn mobiel en tweete Amanuel nog even.
    @ItsHaileyx: @AmanuelSmile We're landing now, I see you at the airport :3

    [Ik moet eten, doeei :3]

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Twee piepjes komen door het liedje heen. Ik dacht dat het erbij hoorde dus luisterde ik gewoon verder. Wanneer het liedje af is hoor ik er weer twee en besef dan dat de piepjes het geluid van een mention zijn. ik kijk op twitter en zie twee nieuwe mentions.

    @ItsHailyx: @AmanuelSmile I'm fine, we're also in the plane. Hahaha, just wake the woman up then (;

    'Haha, ja wakker maken.' Denk ik en kijk naar de dikke vrouw die een keer knort. 'Dat word hem niet...' Mompel ik en kijk naar de tweede mention.

    @ThisIsDwayne: @AmanuelSmile: So you tweet with my friends. And you will take on a world tour. With us. NICE!

    Ik kom er steeds meer tegen. Ze komen allemaal erg aardig over, dus op dat gebied heb ik wel geluk. Mijn vingers laat ik even over het scherm glijden en verzend twee tweets.

    @AmanuelSmile: @ItsHaileyx: I don't think that goes. She is rather ...fat.

    @AmanuelSmile: @ThisIsDwayne: Haha, there are still more that go with it?. I land in about 15 minutes and you?

    Tweet ik terug en zet de muziek weer aan.

    Ik hoor weer twee piepjes en kijk naar de mention.

    @ItsHaileyx: @AmanuelSmile: We're landing now, I see you at the airport :3

    @AmanuelSmile: @ItsHaileyx: Oke, until then.

    Stuur ik snel terug en luister weer verder.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 18:00 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Termination schreef:
    [Ik moet eten, doeei :3]


    [Doegh! Eet smakelijk.]