• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Zes jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Stevie-Rae Ann McCallister - AnnieCresta.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Gayla Carson - Minnesota.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Alexandra Bellona Catherina Fernández - Enervatio. (Spaans)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:12 ]

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Ze schud voorzichtig haar hoofd. Eigenlijk heb ik geen zin om het haar hier te vertellen. Ik ben nogal moe en ben bang dat als ik het vertel ik de tranen niet kan tegenhouden. 'Ik vertel het je later nog wel..' Besluit ik maar te zeggen. Ik wil me gewoon niet kwetsbaar opstellen meteen de eerste dag. Ik zal het iedereen op zijn tijd wel vertellen, maar nu nog niet. Niet gelijk de eerste dag.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Camille Carmen Rosario
    'wat een leuke naam 'antwoord ik met een glimlach, hij knipoogde naar me !! dacht ik in mezelf. ik kijk naar het zand want ik werd helemaal rood.
    ik vroeg'hoelaat zou ik jullie rondleiden?'


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    SomeMusic schreef:
    (...)

    [Er staat toch ook 'in sommige delen'? ; )]


    [ ja in sommige delen wel ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Hailey Jane Nights
    'Ik vertel het je later nog wel,' zei Amanuel. Ik knikte. Ik kon aan hem zien dat het een gevoelig onderwerp was, dus ik ging niet door vragen. Als hij het wilde, zou hij het wel vertellen, en ik ging niet pushen. Ik zuchtte even. Balen dat er haaien in de zee zaten, ik wilde best wel graag zwemmen.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:24 ]

    [yay nog 25 posts tot het vol is ^^]


    El Diablo.

    Dwayne George Robinson.
    "Wat een leuke naam!" antwoordde ik met een glimlach. "Dankje." zei ik en keek naar haar, ze keek naar het zand en haar gezicht was rood. "Hoe laat zal ik jullie rondleiden?" vroeg ze opeens. Ik keek naar de rest. "Jongens, is het een idee om de rondleiding morgenochtend te doen? Het is kwart over negen. En ik heb honger, en daarna wil ik wel feesten." zei ik en wachtte op antwoord.

    Aimee Beaugarde

    'Damn it James!' zuchtte ik geïrriteerd, 'ik wil naar huis, het is al bijna half 4,' 'Come on Aimee, just a few more minutes,' 'Nee! Niet nog een paar minuten. Vorige keer werden die paar minuten een paar uur en lag ik pas om 8 uur in mijn bed!' James keek me even aan en zag dat ik het meende. 'Fine! Ik kom al!' James sprong van zijn kruk af en liep mee naar de uitgang. Sommige jongens probeerden me nog de dansvloer op te trekken maar James hield ze tegen. Toen we eindelijk buiten stonden haalde ik opgelucht adem. Tuurlijk hield ik van uitgaan alleen leken alle jongens vanavond een beetje last te hebben van grijpgraage handjes. Samen met James liep ik naar James's scooter die een paar straten verder op stond geparkeerd. Hij gaf me een helm en gaf een klopje op de zitplek achter hem. Ik zette de helm op en ging achter hem zitten. Na een tijdje rijden kwamen we bij mijn huis. 'Bedankt voor het afzetten,' zei ik tegen James. James zocht even in zijn jaszakken. 'Ehmm Aimee? Ik ben me huissleutels vergeten... kan ik bij jou slapen?' 'Ja is goed.' Ik was er ondertussen aangewend, James vergat áltijd zijn huissleutels. Ik tikte de code van de deur in en die ging open. 'Owee als je vannacht gaat snurken. Ik duw je gelijk het bed uit,' zei ik. James grinnikte en ik rolde met me ogen. Ik pakte me Blackberry en besloot nog snel even iets te tweetten.
    @mynameisAimee: Finally convinced James to go home. Finally saved from those creepy guys.
    Daarna besloot ik Dwayne nog even te tweetten of ze al op sint maarten waren.
    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne and, did you already arrive on St. Maarten? Hope you had a nice trip : ) x
    Ik liet me uitgeput in me tweepersoonsbed zakken en James liet zich zakken aan de andere kant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amanuel Abdul Gisimi.

    'Jongens, is het een idee om de rondleiding morgenochtend te doen? Het is kwart over negen. En ik heb honger, en daarna wil ik wel feesten.' Zegt Dwayne. 'Ik vind alles goed' Zeg ik en kijk naar de rest. Mij maakte het niet echt veel uit. Ik was best moe, maar feesten kan altijd wel. Ik heb nu al zin in die rondleiding.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hailey Jane Nights
    'Jongens, is het een idee om de rondleiding morgenochtend te doen? Het is kwart over negen. En ik heb honger, en daarna wil ik wel feesten,' hoorde ik Dwayne zeggen. 'Morgenochtend is goed,' stemde ik in. Ik had nu Dwayne het zei, ook best wel honger. En eigenlijk had ik ook wel zin om te feesten. Ik haalde even een hand door mijn haren en keek naar de zee.

    Alexis Roselynn Lopez

    'Jongens, is het een idee om de rondleiding morgenochtend te doen? Het is kwart over negen. En ik heb honger, en daarna wil ik wel feesten.' zei Dwayne. "PARTY!" gilde ik. Iedereen keek me aan, 'Partyfreak' mompelde Dwayne. Jeej, we gaan feesten. 'waar zijn de dichtsbijzijndste winkels' vroeg ik aan die Camille.


    El Diablo.

    Camille Carmen Rosario
    'de dichtbijzijnde winkel is die straat in en dan de 1e links'wees ik.
    dat is een mode winkel van de nieuwste trends, maar het is er best duur. zei ik.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Dwayne George Robinson.
    Mijn BlackBerry gaf een piepje. Een nieuwe tweet. Ik keek snel:
    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne and, did you already arrive on St. Maarten?
    Hope you had a nice trip : ) x [/i]
    Ik moest lachen, ze moest eens weten.
    @ThisIsDwayne: @mynameisAimee: Yes, I'm in St.Maarten. I have a nice trip.
    Everything well at you? : D

    Ik keek nog even verder op haar profiel en zag een andere tweet staan:
    @mynameisAimee: Finally convinced James to go home. Finally saved from those creepy guys.
    Zal ze een vriend hebben? Vast niet. Ik hoorde iedereen op mijn vraag antwoorden. "Oke, ik snel voor om iets te gaan eten. Camille? Weet jij een goed restaurant?" vroeg ik en glimlachte naar haar.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 22:09 ]

    Camille Carmen Rosario
    'ja er zijn er heel veelhier' aan de achterkant van die straat is een goede restaurant, wees ik.'maar het is best wel duur, vind ik, moet ik anders meelopen?, stelde ik voor.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [@SomeMusic: haha bedoel je niet vriend? :P]

    Aimee Beaugarde

    Ik keek even opzij en zag dat James al sliep. Mijn Blackberry gaf aan dat ik een nieuw berichtje had. Dwayne had gereageerd op mijn tweet.
    @ThisIsDwayne: @mynameisAimee: Yes, I'm in St.Maarten. I have a nice trip.
    Everything well at you? : D

    @mynameisAimee: ThisIsDwayne I'm fine thanks : ) only a bit tired cause it's already 4 am in UK. Happy I convinced James to go home but that idiot forgot his housekeys so he has to sleep at my place ;/
    Het berichtje moest in twee delen omdat het iets te lang was. Ik legde me mobiel weer weg en besloot mijn pyjama aan te trekken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis Roselynn Lopez

    I dont care about food, i wanna shop! Ik pakte mijn schoudertas in, en liep naar die winkel. Ik zag gelijk een leuke outfit die ik wou kopen. Ik zocht in mijn tas naar mijn portemonnee, die er dus niet in zat. 'fuck' zei ik zacht, mijn portemonnee zat nog in mijn koffer. 'geld nodig?' zei een bekende stem, ik draaide me om en zag Chris staan 'Dit kost meer dan 1000 euro?' zei ik verbaasd. 'Maakt niet uit' zei hij, en gaf me opeens 4 briefjes van 500. Met grote ogen keek ik er naar. 'Uhhm, dankje' stamelde ik, 'Anytime' zei hij en liep de winkel uit. Ik kon het nog steeds amper geloven. Ik keek naar de biljetten, opeens zag ik een wit briefje achter zitten. Ik keek er op, er stond een telefoon nummer. Zijn telefoonnummer. Ik rekende af bij de kassa, en met een winkeltas en mijn schoudertas liep ik naar het strand. 'Je was je portemonnee vergeten' zei Dwayne. 'Weet ik' zei ik, 'maar die chris betaalde opeens voor me'.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 22:03 ]


    El Diablo.