• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Zes jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Stevie-Rae Ann McCallister - AnnieCresta.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Gayla Carson - Minnesota.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Alexandra Bellona Catherina Fernández - Enervatio. (Spaans)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:12 ]

    Camille Carmen Rosario
    ik loop over het stand om te kijken of iemand een rondleiding wou.
    ik loop met briefjes in me hand, ik schreeuw : wie wilt een rondleiding !!
    sommige mensen zaten me raar aan te kijken, maar dat boeit me niet, ik heb werk daar was ik blij om, ik woon op me zelf, dus ik moet me huis betalen. ik zie een groepje jongens en meisjes , loop er na toe en ik zeg : willen julllie een rondleiding ?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:05 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Ik keek even opzij en zag dat er een meisje naar ons toe kwam. 'Willen jullie een rondleiding?' Vroeg ze. Ik wou wel antwoord geven, maar ik was net aangesloten bij de groep, dus zou ik het maar aan iemand anders overlaten. Ik zie Hailey even naar me kijken en schenk haar een glimlach. Ik heb het gevoel dat er nog heel wat te wachten staat met deze wereldreis, maar wat er ook gebeurd, ik heb er zin in.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik zie dat er een meisje bij Dwayne staat, ze raken in een gesprek. "Ik heb jou hier nog nooit gezien" zegt een onbekende stem achter me, ik draai me om en zie een van de jongens van daarnet. "Klopt, ik maak een wereldreis met een paar vrienden" zeg ik, en lach. "Cool, ik ben Chris" zegt hij, "Alexis" zeg ik. Ik steek een sigaret op, "Wil je ook?" vraag ik. "Nee, ben ik mee gestopt, nadat ik een nieuwe long had" zegt hij. "Wat erg" zeg ik, "Je leert er mee leven, rook maar niet teveel, anders moet jij straks ook een nieuwe" zegt hij en lacht. Hij heeft een best mooie lach. We blijven nog even praten en lachen, tot Juléan me weer meetrok.


    El Diablo.

    [ ik moet naar verjaardag van me opa die is jarig sorry kom morge op straks heel effe ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Dwayne George Robinson.
    Ik viel bijna in slaap, maar een ineens hoorde ik de stem van een meisje. Die stem kende ik niet en ik keek op. Er stond een mooie meisje, ik kan er niks aandoen, ik vind een hoop meisje mooi. Even was ik verdwaald in haar ogen, maar hervatte me snel. "Juléan? Had jij iemand regelt voor een rondleiding?" vroeg ik en stond op. "Een meisje wil ons wel een rondleiding geven." stelde ik voor en glimlachte naar het meisje.

    LovingLoser schreef:
    [ ik moet naar verjaardag van me opa die is jarig sorry kom morge op straks heel effe ]


    [Gefeliciteerd! Tot morgen, of tot straks.]

    Camillie Carmen Rosario
    ik kijk naar die jongen naast me , me wangen werden roze en ik moest lachen maar ik houden me lach in , die jongen was wel knap dacht ik in me zelf , ik zeg ; julean ? mijn werknemer die moest julean rondleiden , maar die is vandaag ziek hij heeft korts , ik kan jullie wel rondleiden ?

    [ wacht ben zo weer terug ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [ effe naar me opa en dan ga ik weer verder ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Juléan Quinten Happle
    Ik trok Alexis weer mee het krioelde hier van de criminaliteit ook vrouwenhandel. Ik keek naar het meisje ze zag er eerlijk uit. Ik glimlachte. 'Jij bent Carmille toch?' Vroeg ik met een glimlach ik kende haar nog van vakantie hier. Tante Virginia had haar vast geregeld. Ik hield Alexis nogsteeds vast en za dat de jongen op me af liep. 'Wat doe jij dude!' Riep hij naar me. 'Je blijft van haar af ik heb geen zin dat je haar meeneemt crimineeltje.' Gromde ik naar hem. Hij zag mijn ogen en schrikte. 'Demano toch? Van Virginia sorry we zullen je niet meer lastig vallen.' zeihij tegen me terwijl hij wegrende. Geweldig dit kon ik echt gebruiken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga naar lovingLoser toe me opa is jarig. Gaan we zo verder op 1 acount of steeds afwisselen. ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dwayne George Robinson.
    Ze was schattig, ze moest blozen en was met haar antwoord mijn vraag aan Juléan voor. "Juléan?" herhaalde ze. Een collega van mij moest Juléan rondleiden, maar die is vandaag ziek. Hij heeft koorts. Ik kan jullie wel rondleiden?" stelde ze voor. Ik dacht na. "Goed idee!" riep ik. "Hoe heet je eigenlijk?" vroeg ik en keek naar de anderen. Die zaten nog, ik kon wel even praten. Ineens stond Juléan op en liep naar het meisje toe. "Jij bent Carmille toch?" zei hij direct en hield Alexis vast.

    [@LovingLoser: Okeeii.]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:47 ]

    [okee ben net terug van het toernooi, heb ik iets gemist?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey Jane Nights
    Ik liep naar de andere en ging naast Amanuel zitten. 'Leuk om je eindelijk eens in het echt te zien,' zei ik vriendelijk tegen hem en ik glimlachte naar hem. Ondertussen volgde ik ook het gesprek van met de reisleider.

    LovingStyles schreef:
    [okee ben net terug van het toernooi, heb ik iets gemist?]


    [Niet heel veel, we zijn nu in St.Maarten.]

    Amanuel Abdul Gisimi.

    'Zal ik de enige zijn die weet dat Juléan rijk is?' Vroeg ik me binnensmonds af. Hailey kwam naast me zitten en ik werd uit mijn gedachte gehaald toen ze iets tegen me zei. 'Eh, sorry wat zei je? Ik zat even in gedachte' Zeg ik en glimlach terug. Ondertussen luister ik naar het gesprek wat achter me plaats vind.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'