• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Zes jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Stevie-Rae Ann McCallister - AnnieCresta.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Gayla Carson - Minnesota.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Alexandra Bellona Catherina Fernández - Enervatio. (Spaans)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:12 ]

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik lees zijn sms, hij heeft wel gelijk. Als het een pooier was, had ik pas echt een probleem. Ik besluit er niet meer aan te denken, en neem nu 3 plekken in beslag. De anderen hebben er geen problemen mee, mooi zo. Ik pakte een flesje water, en waste de sperma van mijn been. De andere letten er gelukkig niet op, mooi want ik had geen zin om het uit te leggen. Ik legde mijn hoofd op het kussen, en mijn deken trok ik op tot mijn kin. Ik ging niet slapen, maar ik had het zo koud. En ik wou gewoon liggen.


    El Diablo.

    xTrustMex schreef:
    [hihii. Ik ben terug van het zwembad. (: Hoelaat is het bij jullie guys? in de RPG dan?]
    8 uur savonds ofzo


    El Diablo.

    [Oke, dan is het in Uganda dus 10 uur.]

    Amanuel Abdul Gisimi.

    @ItsHaileyx: Can't wait till you're part of the group (:

    Is de laatste tweet die ik lees. Ik beantwoord hem nog even snel.

    @SamuelSmile: Me too, but I have to go now, my plane is waiting for me.

    Ik druk op verzenden en sluit de computer af. 'I'll see you again Nigel' Zeg ik. Ik geef hem nog een high-five en loop het internetcafé uit. 'I'm going to help you al guys!' Roep ik als ik langs de akker loop waar mijn vrienden nog aan het werk zijn. Ze hebben het vast al van mijn vader gehoord, want ze lopen naar me toe en geven me een knuffel. 'Good luck' Zeggen ze en lopen weer terug als mijn vader ze wenkt. Ik versnel mijn pas naar huis waar ik mijn moeder aantref. 'I'll miss you' Zegt ze wanneer ik mijn koffer heb gepakt en bij de deur sta. 'I'll miss you too' Zeg ik en geef haar een knuffel. 'I love you and I'm going to help you.' Zeg ik als ik haar heb losgelaten. Er glijd een traan langs haar wang naar beneden en beland uiteindelijk op mijn schoen. 'Bye mom' Zeg ik en geef haar nog een laatste knuffel. Een kus krijg ik op mijn voorhoofd gedrukt en loop met mijn koffer naar buiten. Ik haal nog wat muntjes uit mijn zak en wenk een taxi. 'Bye mom and dad' Zeg ik nog even zwaaiend voordat ik de taxi instap. 'Airport in Kampala' Meld ik wanneer hij vraagt waar ik heen moet. Vanuit mijn ooghoeken zie ik tad mijn vader mijn moeder troost terwijl hij zwaait. Ik blijf zwaaien, maar stop ermee als de taxi de hoek om gaat. 'Here i come' Mompel ik en kijk naar buiten waar ik iedereen zie werken.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 23:24 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Hmm ff vraagje, in welk land ben je of naar welk land ga je ?]

    [Amanuel is nu nog in Oeganda, maar Juléan heeft hem een ticket gegeven naar St. Maarten, waar jullie ook heen gaan ;) Hij mag meereizen :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik pak mijn Iphone, en ga naar twitter. Ik kijk eerst naar mijn berichten, en zie dan opeens dat een nieuw iemand me volgt. Ik kijk snel wie het is, omg serieus? "Niall Horan volgt mij!" schreeuw ik door het busje. Iedereen kijkt me verschrikt aan, wat is er gebeurd met het stille meisje? Ze beginnen te glimlachen, en concentreren zich weer op hun bezigheid. @BamitsAlexis: @NiallOfficial: So, why do you follow me? :-) x. tweette ik, en bleef wachten op een tweet.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 23:51 ]


    El Diablo.

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Wanneer ik de taxichauffeur heb betaald, loop ik door de menigte het vliegveld in. Er staat een man met een bordje, waarop mijn naam staat. Ik loop erheen en bekijk de man. 'Hello, I'm Amanuel Gisimi.' Zeg ik en wacht op antwoord. ' Hello, here is a mobile of Juléan. You should have gate twelve. Be fast, he goes about a half hour.' Zegt de man terwijl hij me een mobiel overhandigd. 'Thanks' Zeg ik en begin de zoektocht naar gate 12. Wanneer ik er aankom, moet ik ongeveer vijf minuten wachten voordat ik kan inchecken en mijn koffer kan afgeven. 'Can I see your ticket please?' Zegt de mevrouw achter de 'balie'. 'Yes, sure' Antwoord ik, haal mijn ticket uit mijn jaszak en leg hem op de balie. 'Thanks' Zegt ze, voert een paar dingen in in de computer en geeft het ticket terug. 'Have a nice trip' Zegt ze terwijl ze me een glimlach schenkt. ik loop naar de douane en leg mijn riem in het bakje. Ook leg ik mijn mobiel en mijn rugtas erin voordat ik door de poort loop. Ik zucht even opgelucht als ik geen piep hoor, want dat zou betekenen dat ik nog iets van ijzer of metaal in mijn zakken had. Even kijk ik naar de 'slang' die naar het vliegtuig leid. Snel pak ik mijn mobiel, riem en rugtas. Ik probeer mijn riem om te doen terwijl ik richting de slang loop. 'Gate 12 comes close' hoor ik door de luidsprekers en kijk naar een vrouw die de deur langzaam dichtdoet. Ik laat mijn riem voor wat het is en ren richting de slang. 'Wait!' Roep ik. 'What is there? You need this?' Vraagt de vrouw en bekijkt me even. Yes, 'here my ticket.' Antwoord ik en kijk naar de deur die nog steeds halfdicht is. 'Go ahead, but quickly.' Zegt ze en sluit de deur wanneer ik erdoorheen ben gelopen. ik zucht even en ren dan naar het vliegtuig. 'Have a nice trip' Zegt een stewardess. Ik knik even en loop dan door de gang van het vliegtuig zoekend naar mijn stoel. Wanneer ik hem heb gevonden, ga ik naast een iet wat aan de dikke kante vrouw zitten en schuif mijn rugzak tussen mijn benen. 'I'm sitting in the plane. Safe and well.' Stuur ik als bericht naar Juléan. De stewardess begint te vertellen, maar ik hou het niet meer bij. Ik kan alleen nog maar denken aan St. Maarten en aan de groep.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 0:59 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Die is lang XD Lolol]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Juléan Quinten Happle
    Ik schrik wakker als ik opeens zie dat het nog maar 2 uur is tot vertrekken. 'We moeten nu echt gaan!' Roep ik naar de rest. Dwayne start de auto weer en rijd achter me aan. Het was nog maar 30 minuutjes rijden. Ik deed mijn motor net als het busje in een huur garage en liep naar binnen met mijn koffers achter me aan. de rest volgde me. Een weg wou net sluiten, maar ik liet de tickets zien voor mij en de rest. We snelde naar binnen en haalde al het metaal weg en geen gepiep werd gehoord. Ik rende voor iedereen uit maar nog wel in het zicht. De stewardess deed de deur dicht en ik sprong er zonder te twijfelen tussen. Ik liet onze tickets zien en we rende naar binnen. Binnen zaten we bij 1e class de stoelen waren groot en het eten was er een stuk lekkerder. Nog even en we waren in Sint Maarten.

    [Kunnen jullie wachten tot in Sint Maarten komen want LovingLoser moet dan online komen en ik weer. Ik moet namelijk eten en voetballen. Ben om 3 uur weer terug.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Is goed :D Amanuel meot 8 uur vliegen dusja]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 12:42 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexis Roselynn Lopez

    We renden zo hard we konden, en we haalden net het vliegtuig. We werden in de eerste klas neergezet, en ik begon me af te vragen hoe juléan dit allemaal kon betalen. Sparen zei hij, maar ik geloofde er niks van. Ik besloot om me er niet meer mee bezig te houden, "Ik ga me even omkleden" zei ik en liep naar de wc. Ik kleedde me uit, en deed de outfit aan die ik had meegenomen. Het was een bikini, met daarover een zwart halter topje en een short. Ik deed mijn bruine hakken aan, en deed mijn ogen met waterproof mascara. Als laatst smeerde ik een laagje lipgloss over mijn lippen, en mijn vieze kleding stopte ik in mijn tas. Ik plofte neer op de stoel naast Dwayne, en dronk van de cola die voor me stond.


    El Diablo.

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Ik kijk zuchtend naar de tweets en besluit om er eentje te typen.

    @AmanuelSmile: About 8 hours in St. Maarten!

    Tweet ik en leg mijn mobiel in mijn jaszak. Ik hoor een hard snurk geluid en kijk naast me. De dikke vrouw snurkt als een man. 'Lekker dan' Mompel ik en kijk via het raampje naar buiten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik heb me cola op, en besluit op twitter te gaan. Ik kijk eerst bij alle tweets, en zie dit staan.
    @AmanuelSmile: About 8 hours in St. Maarten!
    Ik besluit om te reageren, en tweet.
    @BamitsAlexis: @AmanuelSmile: You too? Im going with my friends on worldtrip. This is the first place!
    Ik verstuur het, en besluit om mijn ipod aan te zetten.


    El Diablo.

    Juléan Quinten Happle
    Ik was even in slaap gevallen in de ruime stoelen en keek de stewardess aan. 'Hoelang nog?' vroeg ik slaperig. Ze vrouw beet op haar lip, maar gaf eerlijk antwoord. 'We hebben een uurtje vertraging door turbulentie en harde tegenwind.' Antwoorde ze dan maar. Ik knikte en besloot een film te kijken omdat het toch nog een uur of meer duurde. Ik baalde dat mijn ouders 1e class hadden genomen. Ik wist niet tot hoelang ik het kon verschuilen van mijn vrienden.

    [Ik kom om half 4 tot 4 uur terug. Zullen we dan landen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [is goed]


    El Diablo.