• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Zes jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Stevie-Rae Ann McCallister - AnnieCresta.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Gayla Carson - Minnesota.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Alexandra Bellona Catherina Fernández - Enervatio. (Spaans)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:12 ]

    [ wanner komen jullie aan in sint maarten ? []


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [ hun landen nu ;)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ okeej bedankt , maar ik moet eten ben er zo weer ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [ Eten :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ga eten, doei!]

    Julean Quinten Happle
    Ik ben net klaar met de film kijken als ik de wielen de grond voel kussen. Als we stil staan loop ik voor iedereen naar buiten en pak ik onze koffers. Ik loop naar buiten en besluit Amanuel te sms'en. We are in St. Maarten right now. Are You almost here? Text back if you're landed to sms ik hem dan terwijl ik even buiten ga staan. Het tropische weer ontarmt ons. Ook mijn tante Sms ik. Hi Auntie, we are landed only wait for a friend from Uganda and we let Someone show us St. Maarten and we come to your Villa. Greets Julean besluit ik te sms'en. Als Amanuel er is gingen we voor iemand zoeken die alles aan ons kon zien.
    [Ik ga ook even eten xx]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Samenvatting?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexis Roselynn Lopez

    Nadat iedereen met Amanuel heeft kennisgemaakt, wachten we op een strand voor een gids. Ik zweet me dood, en ik heb een bikini aan onder me kleren. En minder dan 10 meter van mij vandaan lag een grote blauwe zee. "Ik ga even zwemmen" zei ik, terwijl ik mijn shirt en broek uit deed. Ik rende richting de zee, en dook erin. Ik lag in de zon-verwarmde zee, dit is wat ik even nodig had.


    El Diablo.

    [srry, dat ik zo lang niks geschreven heb. kan iemand miss een korte samenvatting geven?]

    [We zijn net geland in St Maarten, en volgensmij zit Amanuel nu ook bij de groep. En we zijn op een strand volgensmij xd]

    Juléan Quinten Happle
    Als Amanuel met iedereen kennis heeft gemaakt lopen we even rond om te kijken voor iemand die het ons wilt zien. We gaan even zitten op het strand en ik zie Alexis puffen van de hitte. Ik krijg een sms'je als ik opeens Alexis in het water ze liggen. Ik ren in mijn korte katoenen broek naar haar toe en trek haar uit het water. 'Er zitten hier haaien kijk uit waar je zwemt.' zeg ik waarschuwend tegen haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [District12--->AnnieCresta]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexis Roselynn Lopez

    'Er zitten hier haaien kijk uit waar je zwemt.' Zegt Juléan waarschuwend. Ik schrok, en liep uit het water. Ik besloot om op een handdoek te gaan liggen met Stevie-Rae, en te zonnen. Een stukje verderop zag ik een paar gebruinde jongens liggen. En ik kon het niet laten, om toch een beetje te flirten.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 19:29 ]


    El Diablo.

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Wanneer ik ben geland, door de douane heen ben en heb kennisgemaakt met de groep, plof ik neer in het warme en zachte zand. Ik zie Juléan, Alexiss uit het water halen en roepen dat er haaien zitten. Ik ben echt blij dat ik weg ben uit Oeganda, niet dat het zo'n rot land is, maar ik wou er gewoon tussenuit en dat ik weg ben bij dat snurkende wijf natuurlijk. Ik kijk even om me heen en bekijk de mensen van de groep even nauwkeurig. Er zitten wel wat leuke meiden tussen, maar daar ben ik hier niet voor.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:16 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dwayne George Robinson.
    Ik ging languit op het strand liggen met mijn handen onder m'n hoofd. Verveeld sloot ik mijn ogen en bleef liggen. Ineens hoorde ik Juléan naar Alexis roepen. "Er zitten hier haaien kijk uit waar je zwemt." waarschuwde hij. Die Alexis, ongelofelijk.. maar wel op de leuke manier. Ik moest er wel om lachen.

    [Samenvatting:
    We waren in het busje gestapt, een stukje gereden, gestopt bij een parkeerplaats(Alexis 16+), snel doorgereden naar het vliegveld. Na een lange reis geland in St.Maarten en nu wachten we op het strand, op een gids die Juléan heeft geregeld. We hebben Amanuel al ontmoet. Aimee heeft met Dwayne contact via Twitter.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 19:55 ]