• Amazing!!! ;DDD
    Ik ben net een uurtje thuis en kan totaal niet slapen dus dacht ik ik open nu maar een topic xD
    Serieus het was zo leuk! Er was een huge chocoladefontein ding, heel veel cupcakes, je kon je hand laten lezen, massage krijgen, optredens van Ape Not Mice, Hind en Valerius <3 en gratis drank!!!

    Er liepen heel veel beroemde mensen rond vooral veel acteurs en actrices maar dat boeide me niet want ik had het veel te druk met Valerius (A)
    We hebben de hele avond zowat met hun rondgehangen omdat ze dat cool vonden en dan niet als fan en artiest maar echt gewoon als vrienden en het was zo grappig! x'D
    Ik kan totaal niet tegen champagne, bier etc terwijl ik wel enorm goed tegen mixdrankjes, sterke drank etc kan en laat ik nou net vanavond dat allemaal hebben gehad, toen gingen we kijken wie er nog recht kon lopen en ik zo heel eigenwijs ik kan dat wel!
    Na 2 stappen viel ik gewoon om x'D En Kay en Xander gingen helemaal vertellen en laten zien waar ze wonen en Aan het einde zat ik met Jesse te praten en toen zei die dat die er morgen weer vroeg uit moest en teveel had gedronken en toen floepte ik eruit: ooooh je bent niet de enige! :') toen moest die lachen en zei: aaaawh dan denken we morgen aan elkaar als we een enorme kater hebben! x'D en toen ging die me ondertussen helemaal knuffelen (:

    En ja er zijn nog veeeul meer dingen gebeurd onder andere dingen tussen mij en m'n crush maar nee dat zet ik hier niet neer i think (:

    Foto's:
    Kay en ik
    &
    Jesse en ik
    (A)

    Dus hoe was jullie donderdagavond? ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 23:34 ]


    dream, dare, fly!

    Lucky bastard (: M'n donderdagavond was rustig, niet zo wild als die van jou, haha.
    Slaapse voor zo en hoop voor je dat je niet zo'n kater hebt morgen :Y)


    FML

    wat leuk ! (:
    mijn donderdag avond was saai, niemand kon chillen. (cat) dus toen ging ik maar op quizlet.


    Life is a beautiful struggle

    Dutchess schreef:
    Lucky bastard (: M'n donderdagavond was rustig, niet zo wild als die van jou, haha.
    Slaapse voor zo en hoop voor je dat je niet zo'n kater hebt morgen :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    Lol, ik dacht meteen al, dat je amazing zei. Wauw, ik ben voorspellend. :9~ Maar fijn dat je het zo leuk hebt gehad :3


    SLOAN.

    wat heb ik gemist ?
    een VIP party ;o ?


    everybody needs a song.

    Whut? Een chocoladefontein? O_o
    Had mij uitgenodigd!
    Echt superlijp! :D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ooooh wat vet! Echt leuk voor je!
    Ik gister niets, Expeditie Robinson kijken en daarna Oh oh Cherso, snel m'n bed in en proberen te slapen omdat ik zooooveel zin had in vandaag, want ik vertrek naar Rome._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het klinkt als een geslaagde avond, leuk!
    Mijn donderdagavond was best vermoeiend, ik had stage tot 10 uur.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Awesoooome! Ik ben helemaal geen fan van Valerius maar daar had ik wel bij willen zijn, lol :'D
    Echt leuk dat het zo geweldig was :9~ Ben benieuwd naar de rest, ghehe!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Omg zo vet ;O
    ik ging gister naar een soort optreden, was wel grappig :'D


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Spero schreef:
    Awesoooome! Ik ben helemaal geen fan van Valerius maar daar had ik wel bij willen zijn, lol :'D
    Echt leuk dat het zo geweldig was :9~ Ben benieuwd naar de rest, ghehe!


    haha joee jij bent volges mij echt helemaal plat gesmst door mij gistere xD
    -wenkbrauw wiebel-

    ik ben zo brak xD heb maar 2 en een half uur geslapen en heb een enorme kater maar dat was het echt wel waard!!! (:


    dream, dare, fly!

    Haha, ik heb valerius ook gezien geweldig gewoon ^^
    Nou zeg maar niet donderdagavond, vanavond word geweldig. Ik heb een feestje waar ik heen ga met mijn crush (:


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Zoooooo leuk!
    Ja, mijn donderdagavond was wel cool. Moest werken & om half 11 stond opeens een vriend van me op de stoep. Dus, kussengevecht :P Was wel lachen xD


    Life is hard and then we die

    Super leuk!
    en mijn donderdag... was zo saai. normaal op de bankhangen.


    Everything is worse without music.

    Klinkt awesome :3

    & mijn donderdagavond was saai.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.