• Harry zei dat ie ging stoppen met zingen, en toen moest ik heel hard huilen omdat ik met hem ging trouwen wtf?, daarna zei hij: "Ik ga iedereen de One Direction dans leren."
    Dus toen gingen we allemaal naar een speeltuintje in de buurt en daar leerde ik de flikflak, ofzo, zo noemde hij het. Maar uiteindelijk ging die ene die op Peeta van de Hunger Games lijkt meedansen, waardoor al die anderen wegrenden.
    En toen zag ik nog die andere twee en eentje miste er. Daarna werd ik wakker :'D

    Lol, hebben jullie ook wel eens dromen gehad over hen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb laatst gedroomd dat ik bij Harry in de straat woonde en dat we vaak samen gingen zwemmen. En toen werd ik heel erg verward wakker :')
    Het ironische is dat ik totaal geen fan ben van 1D.


    Destroy what destroys you.

    Ik droom nooit over 1D. Ik heb alleen ooit eens over Michael Jackson gedroomd. oO

    Ik droomde laatst dat ik naar een m&g ging en toen wilde ik met Zayn op de foto. Dus wij liepen samen naar buiten en toen maakte ik een foto met me bb. Maar Zayn vond hem niet mooi want hij stond er niet goed op vond ie, dus moest ik een nieuwe foto maken. Uiteindelijk had ik een stuk of 20 foto's en toen had Zayn het op gegeven. Want volgens hem zou hij toch nooit mooi op een foto staan.
    Dus wij gingen weer naar binnen. Vroeg Zayn of ik zin had in brood? O.o Dus we gingen brood eten. Kwam een vriendin van mij binnen gerend. Roept ze naar Zayn dat hij stinkt en toen rende ze weer weg. En toen werd ik wakker. ;p


    I like boys who drive cars too slow.

    Payned schreef:
    Ik droomde laatst dat ik naar een m&g ging en toen wilde ik met Zayn op de foto. Dus wij liepen samen naar buiten en toen maakte ik een foto met me bb. Maar Zayn vond hem niet mooi want hij stond er niet goed op vond ie, dus moest ik een nieuwe foto maken. Uiteindelijk had ik een stuk of 20 foto's en toen had Zayn het op gegeven. Want volgens hem zou hij toch nooit mooi op een foto staan.
    Dus wij gingen weer naar binnen. Vroeg Zayn of ik zin had in brood? O.o Dus we gingen brood eten. Kwam een vriendin van mij binnen gerend. Roept ze naar Zayn dat hij stinkt en toen rende ze weer weg. En toen werd ik wakker. ;p

    LMFAO. Ahaha!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Nog nooit... ik denk eigenlijk dat ik daar ook best blij over ben. 8D

    Pacific schreef:
    Ik heb weleens dromen gehad over One Direction ja, hihi.


    Save me from myself.


    26 - 02 - '16

    Jup, ik droomde over hen én Lightweight. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik droomde dat ik ging trouwen met een onbekende knappe jongen/man, jaa ik weet ook niet hoe het zover heeft kunnen komen xd


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik droomde dat One Direction fan was van One Direction en dat ze daarom op de vlucht waren voor de samenleving en ik ging met ze mee.. :W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn twee dromen (ik heb er nog veel meer gehad, maar deze zijn me bijgebleven):
    - One Direction kwam in Nederland optreden en héél de school (?) ging kaartjes halen. Ik had ze toen in 'real life' gezien in de school, lol. Maar helaas kon ik geen kaartjes krijgen. En toen hadden arrogante jongens uit mijn klas wel kaartjes en ik was ongelofelijk jaloers.
    En ja, toen gaf de leukste jongen van de klas zijn kaartje aan mij. Omfg, ik was zo blij. Volgens mij heb ik geschreeuwd in mijn slaap. Haha!

    En de tweede ging over dat Harry en Louis gingen trouwen. <3


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Clubbed schreef:


    Weet je, als je geen ene fuck ergens om geeft, reageer dan niet. >.<

    OT: Lol, hoe heet die jongen met de blonde haren nou? Is dat Niall? Die had me een danspasje geleerd =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Famine schreef:
    Mijn twee dromen (ik heb er nog veel meer gehad, maar deze zijn me bijgebleven):
    - One Direction kwam in Nederland optreden en héél de school (?) ging kaartjes halen. Ik had ze toen in 'real life' gezien in de school, lol. Maar helaas kon ik geen kaartjes krijgen. En toen hadden arrogante jongens uit mijn klas wel kaartjes en ik was ongelofelijk jaloers.
    En ja, toen gaf de leukste jongen van de klas zijn kaartje aan mij. Omfg, ik was zo blij. Volgens mij heb ik geschreeuwd in mijn slaap. Haha!

    En de tweede ging over dat Harry en Louis gingen trouwen. <3


    Whahahaha lmao

    Ik droom nooit over ze ): maar mijn vriendin wel en dan hoor ik al die dromen aan en dan ben ik heel jaloers :(


    You've cat to be kitten me right meow.

    Weet ik niet meer. Ik droom heel veel maar weet nooit meer wat.


    Food.

    Ik droomde wel een keer over Tokio Hotel en een cobra die fan was van de Beatles.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.