• Harry zei dat ie ging stoppen met zingen, en toen moest ik heel hard huilen omdat ik met hem ging trouwen wtf?, daarna zei hij: "Ik ga iedereen de One Direction dans leren."
    Dus toen gingen we allemaal naar een speeltuintje in de buurt en daar leerde ik de flikflak, ofzo, zo noemde hij het. Maar uiteindelijk ging die ene die op Peeta van de Hunger Games lijkt meedansen, waardoor al die anderen wegrenden.
    En toen zag ik nog die andere twee en eentje miste er. Daarna werd ik wakker :'D

    Lol, hebben jullie ook wel eens dromen gehad over hen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb een keer gedroomd dat ik met Louis en Harry in de bus zat. (:

    Lol ik droomde over Family guy, geloof me het was vaaaag

    Ik droomde vannacht dat ik hun handtekeningen kreeg en toen werd ik wakker, ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest


    Physics is awesome

    Ik droomde op 1 januari dat ik een of andere hartaanval kreeg en Zayn me ging helpen.
    Was een hele leuke droom, tot mijn moeder me wakker maakte met de boodschap dat mijn opa was overleden...


    You've cat to be kitten me right meow.

    Eyes schreef:
    Ik droomde vannacht dat ik hun handtekeningen kreeg en toen werd ik wakker, ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest


    Hopelijk komt je droom uit (:


    26 - 02 - '16

    Narwhals schreef:
    Ik droomde op 1 januari dat ik een of andere hartaanval kreeg en Zayn me ging helpen.
    Was een hele leuke droom, tot mijn moeder me wakker maakte met de boodschap dat mijn opa was overleden...

    Oh, wow. Heftig!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Neen,niet over One Direction,maar ik had gisteren wel een droom over Awkward. --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Jep. Toen waren ze bij ons op school en lag Louis te slapen op een tafel, met Niall. En ik ging Harry rondleiden. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Disclaimer schreef:
    Jep. Toen waren ze bij ons op school en lag Louis te slapen op een tafel, met Niall. En ik ging Harry rondleiden. :W


    Misschien zou het zelfs mogen van je school als ze zouden willen komen aangezien ze toch alleen maar Engels praten


    Physics is awesome

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 15:55 ]

    Mijn droom was:
    Ik moest de trein halen, waar Harry in zat. Alleen miste ik die,, duzz ik snel naar huis om hem te bellen (ik had zijn nummer). Toen kwam hij mijn huis uit lopen, toen gingen we naar één of andere straat &' daar hebben we geknuffeld (flower) Toen werd ik wakker =(