• Nouja de titel zegt eigenlijk al wat ik te melden heb.

    Ik heb inmiddels al 4 jaar een ontzettend lieve vriend, waar ik lief en leed mee deel.
    We waren al een tijdje aan het rond kijken, voor een huisje. Inmiddels hebben we ons paleisje gevonden een appartement in Utrecht hebben we gekocht.
    We kunnen eind januarie de sleutel krijgen er moet nog wat gebeuren zoals schilderen en een nieuwe vloer er in.

    Gelukkig volgens mijn vriend hebben we de zelfde style als het op de in richting aankomt. Dat is dus gebleken totaal niet toen we naar de woon boulevard gingen voor meubels. We hebben een dag met ruzie door gebracht en we hebben inmiddels een aantal meubels gekocht. We moeten nog genoeg kopen. Dus dat gaat nog een drama worden.

    Maar ik heb er ontzettend veel zin in om samen te gaan wonen.


    Ik wou het eventjes met julie delen.


    Some angels have no wings.

    Spannend!
    Veel succes met jullie meubelenoorlog!(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Super leuk dat jullie iets gekocht hebben en gaan samenwonen!

    Gelukkig hebben ik en m'n vriend over het algemeen wel zo dezelfde smaak betreft de inrichting van ons huis, al hebben we ook zeker onze discussie puntjes. Betreft de meubels zitten we wel zo op één lijn en ook met kleuren enzo - vaak volgt hij mij omdat ik gewoon meer smaak heb dan hij :'D
    Het is alleen dat ik echt van de knusse en gezellige aankleding met decoratie en details ben en hij houdt de dingen liever liever zo wat 'clean' en 'afstandelijk', maar hierin hebben we opzicht wel een goede middenweg gevonden dat we beiden tevreden zijn ^_^

    Als je allebei water bij de wijn kan doen, dan komen die dingen vanzelf goed (;

    In ieder geval alvast heel veel plezier en geluk toegewenst in jullie huisje (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Spannend en supergeweldig! :) Gefeliciteerd


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit

    Proficiat met jullie huisje. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Superleuk ^^ en succes met jullie meubels.


    I am an idiot, I move.

    Ledecky schreef:
    Proficiat met jullie huisje. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Sphericity schreef:
    Superleuk ^^ en succes met jullie meubels.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ledecky schreef:
    Proficiat met jullie huisje. ^^


    I don't think you quite understand, honey

    Leuk! Proficiat en natuurlijk: veel plezier gewenst (:


    -

    Juanes schreef:
    Leuk! Proficiat en natuurlijk: veel plezier gewenst (:


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd met jullie huisje! Veel succes met het inrichten! (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ooh, wat leuk! Gefeliciteerd! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Debbaut schreef:
    Spannend!
    Veel succes met jullie meubelenoorlog!(;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat leuk! Gefeliciteerd. ^^

    En hopelijk kunnen jullie een compromis bereiken wat die meubels betreft. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wat leuk! Gefeliciteerd. ^^

    En hopelijk kunnen jullie een compromis bereiken wat die meubels betreft. :'D


    Precies! Allebei water bij de wijn doen en niet beiden de hele tijd je eigen mening/zin doordrammen. c:
    Dan moet het helemaal goed komen! Gefeliciteerd! Nu maar snel een boompje en beestje. (kitty)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!