• Harry zei dat ie ging stoppen met zingen, en toen moest ik heel hard huilen omdat ik met hem ging trouwen wtf?, daarna zei hij: "Ik ga iedereen de One Direction dans leren."
    Dus toen gingen we allemaal naar een speeltuintje in de buurt en daar leerde ik de flikflak, ofzo, zo noemde hij het. Maar uiteindelijk ging die ene die op Peeta van de Hunger Games lijkt meedansen, waardoor al die anderen wegrenden.
    En toen zag ik nog die andere twee en eentje miste er. Daarna werd ik wakker :'D

    Lol, hebben jullie ook wel eens dromen gehad over hen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Vannacht weer. Serieus, altijd! oO


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik heb een keer gedroomd dat ik op kamp was met Niall, maar dat hij niet bekend was denk ik, en dat ik hem toen al heeeeeel lang leuk vond. Toen ging hij allemaal met een meisje dat ik ken, lopen flirten en allemaal kusjes en knuffels geven. Toen was ik heel boos en verdrietig en toen hij dat zag, ging ie me troosten. Best een eikel toen, maar ja. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, één of twee keer. Weet echt begot niet meer waarover die ging!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik droomde ook vannacht over One Direction. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Tate schreef:
    Dafuq :'D?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    haha, ik droomde een keer dat ik vastzat op de wc en toen kwam Niall me redden ;D

    Ik droom nooit over one direction omdat ik er geen fan van ben en ja eigenlijk nooit naar hun luister eigenlijk 1 liedje. anyway.

    Een vriendin van me wel. Ze had gedroomd dat ze op vakantie was in Spanje en een andere vriendin haar opbelde dat One Direction in Eindhoven of Helmond een concert gaf en dus werd die vriendin echt helemaal kwaad.


    <3

    OMG ROSA!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    En ja hoor, ik heb vannacht wéér over One Direction gedroomd.
    Vanochtend wist ik nog precies waarover, maar nu is het weg... Uhm...
    Ohja! Over Harry en baby Lux. Ah, zo ontzettend schattig!
    En nog wat met Liam en Lou, maar dat ben ik echt vergeten.

    Oh, oh! Ik weet het al weer. Er was iets met toiletten en een spiegel... Het was zo bizar en met fantasy. I still don't get it. Echt, het was zo vreemd.

    Ik ga vannacht weer over One Direction dromen, wedden?
    Ik droom altijd over ze. Whaha. (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 15:10 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ohyeaaaah, ik heb mijn cadeautje gevonden op de kamer van mijn zus, hun cd ^.^ Ik word obsessed O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha wat een leuke droom!
    Ik heb een keer gedroomd dat ze een naakt fotoshoot deden en het was allemaal heel normaal hahaha

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 1:23 ]


    Be yourself

    Moest ik dat dromen en ik zou wakker worden zou het eerste zijn wat ik doe, megahard lachen !

    Ik droom vaak maar niet over 1D xD


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik ga straks weer over 1D dromen. En ik ga het onthouden. -grrr-


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik heb wel eens over 1D gedroomd, ja, en over the hunger games ook nadat ik het eerste boek had uitgelezen.


    all I want is the taste that your lips allow