• Yeah! Topic 2!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Bruna: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:36 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lily Evers
    "Misschien ooit, als je stopt met Severus te pesten wat ja met gewoon een arrogante sukkel" sis ik en loop weg.
    Hij moet eerst maar eens wat aardiger doen tegen Sev misschien krijgt hij dan ooit nog een kans.
    Ik loop door de gang waar Remus en Sirius staan ik schenk Remus een glimlach en loop verder.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [hahaha ik lig hier helemaal in een deuk xD xD ik meen het]

    James Potter
    Hij stond daar paf van wat hij net allemaal heeft gehoord. Hij liep zo snel mogelijk de bieb uit enliep ergens anders heen. James zag een bankje en ging er op zitten. Rommelde in zijn zakkenen haalde zijn snaai dr uit. Toen hij er mee speelde ging hij liggen op zijn rug en keek beter naar de snaai.
    Hij dacht na over wat Lily zei en dacht over Severus. 'Kan ik daar vrienden mee zijn? Misschien aardig. Ik doe alles voor mijn liefde.' dacht hij en deed zijn ogen dicht.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Sirius Zwarts
    Lily liep langs Remus en mij. Ze glimlachte naar Remus, mij compleet negerend. Ik schudde mijn hoofd toen ze verder liep.
    'Volgens mij heeft James een blauwtje gelopen,' zei ik tegen hem toen Lily buiten gehoor was. 'Kom we gaan hem zoeken.' Samen met Remus liep ik door de gangen en daar zagen we James op een bankje liggen, spelend met zijn snaai.
    'En?' vroeg ik ookal wist ik het antwoord allang.

    [Heel kort maar ik lig al op bed :'D]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 22:17 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [ik ook xD maar weet niets te schrijven... Wil je het misschien aanpassen zodat ik kan reageren? :)]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Ik kan het proberen, al weet ik niet wat. Of trouwens, ik zorg wel dat we naar James toe lopen.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    James potter
    Hij werd wakker en zag dat pandora en evana naar hem toe liepen.

    [ik weet dat het kort is xD]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Owh, nu heb ik het even aangepast dat ook Remus en Serius aankomen lopen…


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pandora McAllister

    Terwijl ik nog steeds aan het praten was met Evana, viel mijn oog op een groepje jongens wat me abrupt deed stil staan.
    Het waren James, Sirius en Remus.
    "Wat is er Pandora?" Hoorde ik Evana voorzichtig vragen maar toen ze zag naar waar ik keek, begreep ze het meteen.
    De ruzie van eerder die dag spookte weer door mijn hoofd en ergens was ik nog steeds kwaad op Potter aangezien hij ook maar even dacht dat ik Nymphadora werkelijk iets zou aandoen.
    Potter had me al gezien, dus ergens had ik het vermoeden dat hij zijn mond weer zo nodig open zou moeten trekken door één of andere domme opmerking te maken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    James potter
    'hmpf ik weet niet wat ik moet zeggen, en dat is al een teken.' zei hij en gin nu wat rechter zitten en keek hun nu in de ogen aan.
    Hij zag aan Sirius dat hij zijn lach niet kon inhouden en reageerde er maar niet op.
    Ij zag dat pandora naar hem keek maar hij dacht dat hij gewoon hoi kan zeggen.
    'Hoi, Pandora.'

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 22:27 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Evers
    Ik kijk naar James, wat is hij toch een arrogante sukkel en ik begin me trouwens ook dood te irriteren aan die snaai waar hij steeds mee speelt.
    Volgens mij is Remus de enige met een gezond verstand van dat groepje.
    Ik concerteer me weer op mijn boek en kijk soms naar Potter en zijn vriendjes.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    James Potter
    Hij keek om zich heen en zag Lily. James deedde snaai snel weer in zijn zak en ging helemaal rechtop zitten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Serius Zwarts
    Ik lachte. 'Sorry, maar je bent zo juist afgewezen.' Ik kon het niet laten.
    'Hoi, Pandora,' hoorde ik James zeggen. Ik keek op en zag twee meisjes staan. De ene kende ik, die hoorde ook bij Gryffindor, Evena. De andere was een vreemde voor me. Ik hield op met lachen en ging tegen een muur hangen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pandora McAllister

    "Hoi Pandora." Hoorde ik James zeggen, wat me argwaan deed krijgen.
    "Potter." Zei ik ter begroeting, het klonk wat afstandelijk omdat ik hem voor geen haar vertrouwde.
    Ik liet mijn ogen over zijn vrienden glijden om de situatie in te schatten en ik kon afleiden dat zijn vrienden me niets zouden doen aangezien dat ze er redelijk ontspannen bij stonden.
    Terwijl ik mijn rug rechtte, merkte ik op dat Evana er erg ongemakkelijk bij stond.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 22:37 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    James Potter
    'ja dat weet ik al te best Sirius...' zei hij en zuchte en deed zijn ellebogen op zijn knieen en leunde op zijn handen.
    'ik weet ook niets meer te zeggen.' zei james en leunde ook tegen de muur.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Sirius Zwarts
    'Wow, je zit er echt mee he?' vroeg ik. 'Heeft ze ook gezegd waarom ze je afwees?' Ik keek rond en zag Lily een boek lezen. Opeens schoten de meisjes me te binnen. 'Hoe heet eigenlijk je vriendin?' vroeg ik met een knikje naar het meisje dat James met Pandora begroet had.


    "Ignite, my love. Ignite."