• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

Jongeren:
    Gawain Marlon Iolani - Havik
    Cherie Beth Jones -kat
    Cedric Dean Dux - Aap
    Dana Alexia Pippens - Pinguïn
    Noah Morrigan - Hert
    Kwon Ji Yong - cheeta
    Dina Darcy Mitchell - Filipijns spookdiertje

Staf:
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin

Tijdelijke dodenlijst.

jongeren:
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Lily Haspers

Verdeling moet opnieuw gemaakt worden.

Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

[ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:49 ]

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Dana
    'Niet echt meer,' was Gawain's antwoord. Ik knikte en pakte de bebloede doek en liep naar de kraan. Rustig maakte ik de doek weer lauw en kneep hem even uit zodat hij niet meer kledder nat was. Ik liep terug naar Gawain en Cherie en gaf Gawain de doek. 'Hier.'
    Ik ging weer op de stenen zitten en keek Gawain aan. 'Waarom moest eigenlijk het raam open? Als je het niet wilt vertellen hoeft het niet,' voegde ik er snel achteraan.

"Ignite, my love. Ignite."

Gawain
    Dana maakte de doek voor me weer lauw en legde hem weer op mijn rug. Ze vroeg naar het raam. 'Het is niet erg om te vertellen,' zeg ik rustig. Ik moest even denken hoe ik het ging verwoorden. 'Nou in Nieuw Zeeland, waar ik vandaan kom, was ik altijd buiten, of stond er wel een deur of een raam open. Ook zijn daar de huizen slechter geïsoleerd waardoor er altijd wel frisse lucht om me heen was. Het was altijd fijn en gaf me een vrij gevoel om buiten te zijn. Ook is het zo dat mijn dier een havik is, het gevoel van vrijheid die je hebt in de lucht en zo heeft me altijd goed gedaan. Toen ik steeds meer binnen was door omstandigheden heb ik ontdekt dat ik een soort van claustrofobie heb. Alleen maakt het bij mij niet uit hoe groot de ruimte is, maar is het meer van dat ik niet lang in een gesloten ruimte kan zijn. Als ik te lang binnen ben zonder buiten lucht begin ik te hyperventileren en moet ik frisse lucht hebben. Dat gebeurde ook de eerste dag dat we hier waren, toen heeft de frisse lucht geholpen. De tweede dag had het echter niet geholpen en ben ik hier naar toe gebracht door Heather. Ze heeft de diagnose: paniekaanvallen, eraan gegeven. Ik heb haar verteld wat er allemaal gebeurt is en wat er scheelde. Bij zo'n paniekaanval ga ik dus hyperventileren en als dat gestopt is ben ik uitgeput. De derde dag wou ik de tips van Heather uitproberen en heb ik het nog eens laten gebeuren.' Ik keek even naar Cherie, ze vond het niet zo geweldig. 'Nu wil ik het graag voorkomen om het nog eens te laten gebeuren dus probeer ik zoveel mogelijk in de frisse lucht te zijn of in ieder geval een raam open te hebben staan.' Dat was mijn verhaal, zonder alle details in elk geval.

Do it scared, but do it anyway.

Noah Morrigan

'Voor mij maakt het wel uit. Dat zijn juist de momenten waarvoor ik me schaam. De momenten waar ik zo reageer en niet gewoon rustig kan blijven zitten. Ik wil niet dat ik tegen iemand die me niks heeft gedaan ga schreeuwen en dan weg loop omdat het anders uit de hand loopt.' Ik knikte even om aan te tonen dat ik begreep wat hij wou zeggen. 'Maar het is nog niet het slechtste,' Met gesloten ogen haalde ik even diep adem voor ik verder ging. 'Je kan het ook allemaal opkroppen en ja, dan wordt je iemand die je nooit was, zonder te weten of je ooit nog terug kunt worden zoals je was.' Ik ging mijn uitleg nog eens na in mijn hoofd als ik besefte dat die er nogal warrig en vaag was uitgekomen maar besteedde er geen aandacht aan in plaats daarvan maakte ik een "laat maar zitten-"gebaar en stond op. 'We moeten maar eens terug naar de rest, misschien kunnen we nog iets doen.'

Cedric
    Ook al maakte Noah een gebaar dat ik het maar moest laten, ik kon het niet laten om er iets op te zeggen. 'Ik denk dat ik je snap. Het is inderdaad beter om er over te praten, maar elke keer als ik dat probeer gaat het mis. Ik krijg niet rustig uitgelegd wat er is,' zeg ik met de nadruk op rustig. Dat was misschien wel het belangrijkste deel. 'Als ik het probeer word ik er alleen maar gefrustreerd van en op een gegeven moment knapt er iets in mijn hoofd waardoor ik tegen iemand uitval en weg loop van alles. Het weglopen is misschien nog wel het ergste, maar als ik dat niet doe weet ik wat de gevolgen zijn.' Ik kijk nog even naar mijn hand als gebaar dat ik dat bedoel. 'Misschien kunnen we inderdaad beter terug gaan.' Ik kijk even naar Noah om te wachten tot zo ook zover is om te vertrekken.

Noah Morrigan

Een beetje afwezig klopte ik het zand van mijn broek af. Aan het feit dat mijn broekspijpen tot ongeveer aan mijn knieën nat waren viel niets meer te doen dus liet die maar voor wat ze waren. 'Blijven proberen?' Zei ik zacht onder het lopen. 'Praten erover, bedoel.' Met een harde ruk trok ik de rekker uit mijn haren en schudde die los, na een hele dag met mijn haren strak naar achteren gebonden te zitten had ik nu last van verschrikkelijke hoofdpijn. Ik wreef even kort over mijn linkerslaap en richtte mijn ogen dan op het pad voor me.

[ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 18:47 ]

Cedric
    Noah oppert om het te blijven proberen. 'Ik doe mijn best, maar het voelt slecht om steeds tegen iemand uit te vallen terwijl diegene niks verkeerds heeft gedaan,' zeg ik zacht. De wind aan zee heeft mijn haar voor mijn ogen gewaaid waardoor ik even niet veel zie. Snel ga ik door mijn haar. Ach het is dan pech dat het helemaal verkeerd zit, ik heb nu geen zin om er iets aan te doen. Er is toch niemand die het wat boeit. We lopen rustig terug richting het puin. Veel zouden we toch niet kunnen doen.

Noah Morrigan

'Wel zie het dan zo, iedereen heeft wel al genoeg in zijn leven misdaan terwijl er niemand boos voor was en dat is dan ook direct gecompenseerd.' Ik wierp hem een glimlachje toe maar ontweek zijn blik. Hij was niet de enige die zich had laten gaan vandaag, niet de enige die te ver was gegaan. Ik schudde even mijn hoofd en probeerde nog een glimlachje op te brengen.

Dana
    Ik luisterde aandachtig naar het verhaal van Gawain en aan het einde knikte ik begrijpend. 'Klinkt logisch,' mompelde ik. Ik dacht even na. 'Is Nieuw Zeeland een mooi land?' Mijn vader was er dol op. Hij vertelde vroeger altijd verhalen er over toen ik klein was. Hij was er in totaal vier keer in zijn leven geweest en als ik hem moest geloven was het een geweldig land.

Cedric
    'Ik zal het proberen,' zeg ik uiteindelijk. Gelukkig was de ergste spanning uit mijn lichaam. Ik begon op een onweersbui te lijken, al zeg ik het zelf. Ik was de wolk, het duurde totdat de spanning in de wolk verdeeld zijn en de negatieve lading versterkt is. Dan kon ik iets tegen dat de emmer doet overlopen en barst ik uit, het begint te bliksemen. Tot het punt dat ik ergens ingeslagen heb en de spanning weer weg is.

Gawain
    'Is Nieuw Zeeland een mooi land?' vraagt Dana wat later. Ze had mijn verhaal begrepen gelukkig. 'Het is prachtig. De natuur zie je nergens anders. Op de ene plek zit je in de bergen, maar een stuk verder lijkt het meer op een dicht woud. Wij woonde aan de zee bij de Fjorden. In het zuid westen van het zuider eiland.' De zee is zo vaak zo onstuimig het is geweldig om naar te kijken.'

Dana
    Ik glimlachte bij het verhaal van Gawain. Zo had mijn vader het ook altijd omschreven. 'Ooit ga ik een keer naar Nieuw Zeeland toe,' zei ik. 'Ik heb er nu al zoveel mooie verhalen over gehoord.' Ik vlocht mijn vingers in elkaar en haalde ze daarna gelijk weer uit elkaar. Ik kon gewoon niet stil zitten.

Gawain
    'Dana vertelde dat ze ooit nog naar Nieuw Zeeland wil gaan. 'Ooit ga ik ook terug, naar huis,' zeg ik zacht. Nu pas besefte ik dat ik misschien nooit meer naar huis zo gaan. Dit voelde wel goed, maar niet als thuis. Ik begon alles echt te missen. Alle natuur en de plekken waar ik alleen kon zijn. Ik leg mijn handen weer over elkaar en laat mijn hoofd erop rusten. Dit duurde nog wel even.

Dana
    Thuis. Het woord klonk zo veilig maar ik was niet welkom. Misschien wel bij mijn broer maar niet bij mijn moeder. Of ze moest van gedachte veranderd zijn.
    'Mijn vader was dol op Nieuw Zeeland,' flapte ik er uit. Ik zuchtte en er verscheen een klein glimlachje op mijn gezicht. 'Hij vertelde er altijd mooie verhalen over. Over hoe mooi de natuur er wel niet was. Over het water.' Ik staarde even voor me uit. 'Hij had me belooft dat we een keer samen naar Nieuw Zeeland zouden gaan. Daarom wil ik er graag heen.' Ik besefte dat Gawain mijn verhaal niet zou snappen. Hij wist niks over mijn vader. Achja...

O God, wat heb ik gemist. o_O

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Souza schreef:
    O God, wat heb ik gemist. o_O

Niet zoveel. Dana, Cherie en Gawain zitten nog steeds bij de E.H.B.O.

O, dat valt nog best mee, lol. :W

It is better to reign in hell than to serve in heaven.