• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

Jongeren:
    Gawain Marlon Iolani - Havik
    Cherie Beth Jones -kat
    Cedric Dean Dux - Aap
    Dana Alexia Pippens - Pinguïn
    Noah Morrigan - Hert
    Kwon Ji Yong - cheeta
    Dina Darcy Mitchell - Filipijns spookdiertje

Staf:
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin

Tijdelijke dodenlijst.

jongeren:
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Lily Haspers

Verdeling moet opnieuw gemaakt worden.

Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

[ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:49 ]

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Dana
    Ik glimlachte bij het verhaal van Gawain. Zo had mijn vader het ook altijd omschreven. 'Ooit ga ik een keer naar Nieuw Zeeland toe,' zei ik. 'Ik heb er nu al zoveel mooie verhalen over gehoord.' Ik vlocht mijn vingers in elkaar en haalde ze daarna gelijk weer uit elkaar. Ik kon gewoon niet stil zitten.

"Ignite, my love. Ignite."

Gawain
    'Dana vertelde dat ze ooit nog naar Nieuw Zeeland wil gaan. 'Ooit ga ik ook terug, naar huis,' zeg ik zacht. Nu pas besefte ik dat ik misschien nooit meer naar huis zo gaan. Dit voelde wel goed, maar niet als thuis. Ik begon alles echt te missen. Alle natuur en de plekken waar ik alleen kon zijn. Ik leg mijn handen weer over elkaar en laat mijn hoofd erop rusten. Dit duurde nog wel even.

Do it scared, but do it anyway.

Dana
    Thuis. Het woord klonk zo veilig maar ik was niet welkom. Misschien wel bij mijn broer maar niet bij mijn moeder. Of ze moest van gedachte veranderd zijn.
    'Mijn vader was dol op Nieuw Zeeland,' flapte ik er uit. Ik zuchtte en er verscheen een klein glimlachje op mijn gezicht. 'Hij vertelde er altijd mooie verhalen over. Over hoe mooi de natuur er wel niet was. Over het water.' Ik staarde even voor me uit. 'Hij had me belooft dat we een keer samen naar Nieuw Zeeland zouden gaan. Daarom wil ik er graag heen.' Ik besefte dat Gawain mijn verhaal niet zou snappen. Hij wist niks over mijn vader. Achja...

O God, wat heb ik gemist. o_O

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Souza schreef:

Niet zoveel. Dana, Cherie en Gawain zitten nog steeds bij de E.H.B.O.

O, dat valt nog best mee, lol. :W

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Souza schreef:

dat van Sarita en dat Cedric op Noah is uitgevallen.

Gawain
    'Op de meeste plaatsen aan de kust is het water te wild om er te zwemmen, maar de meren daarin tegen zijn wel fijn,' zeg ik. Ik kreeg het gevoel door Dana's zinsbouw dat er iets met haar vader was.

Dana
    Ik knikte. 'In natuurwater is altijd fijner om te zwemmen,' zei ik. 'Gewoon omdat het water echter lijkt dan water in een zwembad. Begrijp je wat ik bedoel?' Het klonk vast vaag maar zo leek het wel. Zonder al dat gloor. Ik grijnsde. Eigenlijk klonk dat best verleidelijk. Ik had een hekel aan gloor.

-Gawain-
    Ik kreeg een uitleg over water. Even moest ik lachen. 'Ja ik denk dat ik het begrijp,' zei ik. 'dat is hetzelfde met lucht. Frisse buitenlucht is veel fijner dan lucht uit zo'n airco systeem.' Steeds meer moest ik aan thuis denken. Zoiets zou nooit positief voor me zijn. Ik sloot mijn ogen. Van EHBO bezoekjes werd ik dus moe. Mijn hand zocht die van Cherie weer. Ik was nog steeds blij dat ze er was. Ze had me op mijn slechtste momenten gezien en geholpen. Ik ben ebt slecht in liggen en rusten vooral als ik niks kon omdat ik te moe was. Het lieft zou ik nu een scène schoppen en hier weg gaan, maar de andere mensen hadden het te druk met doden te reanimeren om er enige aandacht aan te schenken.

Dana
    Ik knikte toen hij over lucht begon. Eigenlijk was het een best logische vergelijking. Dat was zijn element, water de mijne. Ik keek voor de zoveelste keer de ruimte rond en zag dat de verpleegsters eindelijk tot de conclusie waren gekomen dat je een dode niet meer tot leven kon wekken. Als het op zo'n tempo door ging was Gawain best snel aan de buurt. Althans, dat hoopte ik voor hem. Ik stond op en rekte me uit. Daarna haalde ik heel zorgvuldig mijn hand door mijn blonde haren. 'Dus nog iets te vertellen?' Was mijn vraag om een gesprek op gang te krijgen aangezien ik niks wist te zeggen op het andere onderwerp.

Gawain
    'Dus nog iets te vertellen?' vroeg Dana. Ik dacht even na. 'Nee niet echt,' zei ik. 'Alleen dat zo'n leuke bezoekjes altijd zo vermoeiend zijn.' Ik gaapte even. Ik had nog niet genoeg tijd gekregen om te herstellen en te rusten. Waarschijnlijk zou ik in slaap doezelen als ik ergens zou gaan liggen. 'Als je me nu zou laten liggen zou ik waarschijnlijk zo in slaap vallen door alles.' ik wreef even in mijn ogen om de slaap wat te beperken.

Dana
    'Nee niet echt,' was Gawain's antwoord. 'Alleen dat zo'n leuke bezoekjes altijd zo vermoeiend zijn.' Hij gaapte even. Ik wilde deed mijn mond open om wat te zeggen maar hij was me voor. Als je me nu zou laten liggen zou ik waarschijnlijk zo in slaap vallen door alles.' Ik glimlachte even terwijl ik nadacht.
    'Wil je slapen?' vroeg ik. 'Want als dat zo is kan dat wel geregeld worden.'

Gawain
    'Wil je slapen? Want als dat zo is kan dat wel geregeld worden,' zegt Dana. Ik glimlach even. 'Als dat zou gaan zou dat fijn zijn,' zeg ik. 'Anders heb je kans dat ik nog op de stoel in slaap vallen.' Ik gaap nog eens. 'Dankje.' Ik ga iets rechter op zitten. Op mijn armen staan de afdrukken van de rugleuning. Eindelijk zou ik kunnen slapen zonder veel pijn of andere zorgen. Als er wat zou gebeuren zou iemand me helpen.

Dana
    Gawain zou dat hij best graag wilde slapen dus ik stond op. 'Ze hebben hier vast wel ergens een deken,' mompelde ik bedenkelijk. 'Vind je het erg op de grond te slapen? Anders vrees ik dat het toch echt de stoel wordt.' Ik keek Gawain vragend aan. Ik dacht na waar de dekens konden liggen en of er hier kussens waren. Dan kon Gawain tenminste op een zachte ondergrond slapen.

Gawain
    Dana zegt dat het dan wel de grond wordt. Het maakte me niet uit als ik maar liggend kon slapen. 'Ik vind de grond goed genoeg,' zeg ik. 'En dekens liggen in een van de kastjes als ik het goed onthouden heb.' Ik stond vast op. Men ik was echt moe. Als Heather klaar was zou ze me wel wakker maken. De doek die eerst op mijn rug lag legde ik even op de stoel. Ik liep naar het raam en keek naar buiten. Hier zou ik gaan liggen. Dicht bij buiten.