• Jaa! Mijn slechtste vak is al van de basisschool wiskunde geweest. Ik begreep er nooit echt iets van.
    Gisteren was ik niet naar school gegaan maar een hele boel kinderen wel en die kregen hun score voor hun wiskunde examen te weten. Kom ik op school vandaag, hoor ik van mijn klasgenoten dat ik het hoogste cijfer van de klas heb!
    Normaal heb voor wiskunde 7,8 - dit jaar ben ik al verbeterd, oké - maar ik heb voor mijn examen een 92% ofzo. En daar ben ik echt blij om. Het examen was btw op 100 en ik had 92.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 12:31 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wauw (:
    Ik mag al blij zijn met een zesje op wiskunde :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik sta een 8.7 voor wiskunde op het moment (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wauw, dat is echt tof(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb een 7 gehaald voor mijn toets! Ik was zo blij :'D
    Nu sta ik namelijk een 6 ipv een 4 en mag ik dus over.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik sta een 4.6 voor wiskunde of zo, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cup schreef:
    Ik heb een 7 gehaald voor mijn toets! Ik was zo blij :'D
    Nu sta ik namelijk een 6 ipv een 4 en mag ik dus over.


    Veel geluk ermee!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik sta een 9,5 voor wiskunde (nerd)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Haha dat was bij mij ook XD
    Op basisschool echt een bagger vak, en op middelbare stond ik bijna 10 gemiddeld na het examen XD
    Maar het examen moest het verpesten en stond ik nu een 9 ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb 80% nu voor wiskunde, ben echt superblij. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat is echt goed van je :D Mag je trots op zijn! Ik sta nu een 5.2 voor wiskunde. Maar dat is al beter als vorig jaar, toen stond ik een 4. Dus ik ben er ook heel erg blij mee ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bij mij juist andersom
    Ik was altijd heel goed in wiskunde, maar dit jaar bak ik er niks van
    Waarschijnlijk omdat ik dit eerste half jaar onder een steen heb geleefd
    Vorig jaar stond ik een 7,8 en nu een 2,5


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Haha ik sta een 4,6 voor wiskunde.

    Wow, ik had een onvoldoende op mijn wiskunde examen, dus dat van jou is echt zoo veel. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb dyscalculie en ik had net 48/100 op mijn examen, terwijl ik er fucking -sorry, voor mijn gevloek- hard voor heb geleerd ;c


    Before you find your prince, you've got to kiss a lot of frogs.

    Ik sta nu een 7 voor Wiskunde, stond eerst een 9,5(no_chears)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.