• Hi! (: Ik moet voor school wat mensen interviewen over hun werk/opleiding, ik vond eerlijk gezegd het wel een mooie kans om het aan jullie te vragen! Het zijn in totaal maar 6 vragen, en zou het erg op prijs stellen als jullie het zouden invullen. alvast bedankt voor het invullen! (:

    De vragen:

    Voor welk beroep/opleiding heb je gekozen?

    Waarom heb je dit beroep/opleiding gekozen?

    Welke opleiding heb je gedaan voor dit beroep, of ben je aan het doen?

    Welke vakken heb je nodig voor dit beroep/opleiding?

    Wat zijn de leuke kanten van je beroep/opleiding?

    Wat zijn de minder leuke kanten van je beroep/opleiding?


    Ik hoop dat de vragen duidelijk zijn, zo niet, meld het dan eventjes haha!

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:14 ]

    Waarom heb je dit beroep/opleiding gekozen? Ik ben erg creatief en wilde altijd in de hulpverlening werken.

    Welke opleiding heb je gedaan voor dit beroep? nvt, ik studeer ;)

    Welke vakken heb je nodig voor dit beroep/opleiding? Engels, Nederlands, AK, maatschappij

    Wat zijn de leuke kanten van je beroep/opleiding? De creativiteit en het helpen van mensen.

    Wat zijn de minder leuke kanten van je beroep/opleiding? Die heb ik nog niet ontdekt!


    I was an angel living in the garden of evil

    Waarom heb je dit beroep/opleiding gekozen?
    Ik heb voor deze opleiding gekozen omdat ik graag iets voor mensen wil betekenen. (Ik studeer Sociale Studies, Maatschappelijk Werk & Dienstverlening)

    Welke opleiding heb je gedaan voor dit beroep?
    N.v.t. Ik studeer nog (:

    Welke vakken heb je nodig voor dit beroep/opleiding?
    Er zijn geen specifieke vakken die je gehad moet hebben om deze opleiding te gaan doen.

    Wat zijn de leuke kanten van je beroep/opleiding?
    Wat ik leuk vind is dat ik later in mijn beroep iets kan betekenen voor mensen, door ze bijvoorbeeld te helpen met het oplossen van problemen.

    Wat zijn de minder leuke kanten van je beroep/opleiding?
    Aan mijn opleiding zijn sommige vakken minder leuk, maar ook de docenten zijn niet allemaal even leuk :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.