• He guys. Ik heb een aantal ideeën voor een story. Om precies te zijn: 3. Maar ik heb niet zoveel zin om alleen te schrijven, want samen is ook veel leuker. Wil je samen schrijven?, vul het onderstaande ding dan even in (:

    Naam:
    Leeftijd:
    Hoogste abo's:
    Hoogste kudo's:
    Ooit in top 5 gestaan?:
    Schrijfstijl:


    Ik zal het ook wel ff invullen (:
    Naam: Maaike
    Leeftijd: almost 13.
    Hoogste abo's: 60
    Hoogste kudo's: 50
    Ooit in top 5 gestaan: Ja, zoiets de hele middag. (top 3 gehaald (: )
    Schrijfstijl:
    Ik zat roerloos in de stoel. Ik staarde wat voor me uit, zonder doel. Mijn mascara had lange, zwarte banen over mijn wangen gevormd. Het was officieel, hij was weg, voor altijd. Ik voelde een warme hand op mijn schouder. Ik negeerde het. De hand verdween van mijn schouder, waardoor ik op keek. Ik keek naar achteren, waar ik mijn moeder weg zag lopen. Ik schudde mijn hoofd en keek weer voor me uit. Leven ging niet altijd zoals je wou. Je had altijd tegenslagen. Mijn vader zei altijd, "Van alle tegenslagen die je krijgt, zul je dubbel zoveel goede dingen meemaken". Ik slikte. Mijn vader, hij was zo wijs. Hij kon me zoals niemand mij kon. Hij accepteerde mij, om hoe ik was. Soms bedacht ik het me, moest hij dat doen?, alleen omdat hij vader was. Mijn mondhoeken krulden zwakjes omhoog. Zo veel herinnering met hem, altijd als ik eraan terug dacht, werd ik blij. Ik wist dat hij mijn leven verlaten had, maar mijn hart zal hij nooit verlaten.

    Als je het leuk lijkt om met me te schrijven, laat maar een berichtje achter (: Ik zal zodra ik weet met wie ik wil schrijven, die gene een PBtje sturen met de ideeën zodat we kunnen kiezen. En ofcourse kan jij dan ook ideeën voorstellen, als je de mijne niks vindt. (:


    Lots of love (:

    Naam:Cheverney
    Leeftijd:12 (word 13 over8 dagen Jippie!0
    Hoogste abo's: Ik heb nog nooit een story op quizlet gezet, al schrijf ik er best wel veel, ik heb alleen mijn 'opdrachten' van mijn schrijfclubje erop gezet =D
    Hoogste kudo's: -.-" Zelfde verhaal xd
    Ooit in top 5 gestaan?: uhum xd
    Schrijfstijl:
    Langzaam verdwijn ik in de schaduw. Ik kijk nog één keer achterom naar het leven dat ik achterlaat. Mijn miserabele leventje. Er is niemand die me ze missen. Ik vraag me af of er überhaupt iemand is die zou merken dat ik weg ben.
    Ik gun mezelf een laatste blik. Een laatste blik op wat voor mij ooit zo belangrijk was. Ik hunkerde naar liefde, genegenheid. Ik heb het nooit gevonden.
    Terwijl een traan mijn ooghoek verlaat loop ik weg. Ik weet niet waarheen, maar het kan onmogelijk erger zijn dan wat ik achterlaat. Terwijl ik wegloop wordt ik opgezogen door de nacht. Geabsorbeerd lijkt het wel.
    Meerdere tranen volgen die ene traan op en ze laten een spoor achter. Een spoor die iemand zou kunnen volgen als ze me zouden willen vinden. Niet dat ook maar iemand de moeite zou doen.
    Het lijkt net alsof ik mijn vleugels uit sla en naar de hemel vlieg. Ik volg de sterren naar een nieuwe bestemming.
    Hopelijk een betere bestemming


    Every living creature dies alone.

    Hoezo baseer je dat op kudo's, abo's, etc?


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Hoezo baseer je dat op kudo's, abo's, etc?


    Omdat ze denkt dat, dat betere schrijfsters zijn denk ik? Fail.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mags schreef:
    (...)

    Omdat ze denkt dat, dat betere schrijfsters zijn denk ik? Fail.


    Pfff, wacht maar tot ze de slechte fanfics vol plotholes en schrijffouten ziet met 30 kudos die dagenlang in de top3 staan! Alleen maar omdat ze over een beroemd iemand zijn.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zal het ook wel ff invullen (:
    Naam: Maaike
    Leeftijd: almost 13.
    Hoogste abo's: 60
    Hoogste kudo's: 50
    Ooit in top 5 gestaan: Ja, zoiets de hele middag. (top 3 gehaald (: )
    Schrijfstijl:
    Ik zat roerloos in de stoel. Ik staarde wat voor me uit, zonder doel. Mijn mascara had lange, zwarte banen over mijn wangen gevormd. Het was officieel, hij was weg, voor altijd. Ik voelde een warme hand op mijn schouder. Ik negeerde het. De hand verdween van mijn schouder, waardoor ik op keek. Ik keek naar achteren, waar ik mijn moeder weg zag lopen. Ik schudde mijn hoofd en keek weer voor me uit. Leven ging niet altijd zoals je wou. Je had altijd tegenslagen. Mijn vader zei altijd, "Van alle tegenslagen die je krijgt, zul je dubbel zoveel goede dingen meemaken". Ik slikte. Mijn vader, hij was zo wijs. Hij kon me zoals niemand mij kon. Hij accepteerde mij, om hoe ik was. Soms bedacht ik het me, moest hij dat doen?, alleen omdat hij vader was. Mijn mondhoeken krulden zwakjes omhoog. Zo veel herinnering met hem, altijd als ik eraan terug dacht, werd ik blij. Ik wist dat hij mijn leven verlaten had, maar mijn hart zal hij nooit verlaten.


    Waar slaat die zin op? Of ik ben gewoon extremely blond of dat is gewoon een hele slechte grammaticafout. :X


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ach, niet geschoten altijd mis.

    Naam: Brittaney
    Leeftijd: 14
    Hoogste abo's: 61
    Hoogste kudo's: Iets van 24
    Ooit in top 5 gestaan?: Nee, maar eerlijk gezegd boeit mij dat niet zo (: Ik schrijf veel liever voor mijn plezier dan dat ik dood fanatiek mensen dood gooi met hoofdstukken omdat ik zo nodig in de top wil staan.
    Schrijfstijl:
    Maanden verstreken en seizoenen liepen in elkaar over. Iedere ochtend stond ik vol hoop naast de brievenbus. Maar nog steeds. Nog steeds was er geen enkele brief bij van hem.. Hij die mijn leven op zijn kop had gezet en me toen had achter gelaten. Ik had heb zo dicht bij gelaten, ik kon zijn vingertoppen op mijn hart voelen branden, en zijn naam uren achtereen lispelen. Had ik hem te dicht bij gelaten? Had ik mijn barrière laten wijken voor niemand minder dan een leugenaar? Zoute tranen prikten in mijn ogen, terwijl ik me langzaam omdraaide. Ik zou voor altijd blijven wachten op een brief die nooit zou komen. Een stukje papier dat mijn leven in bedwang hield.
    Mijn ogen sprongen open toen ik de zwakke scharnieren van het post-poortje omhoog en weer omlaag hoorde gaan. In mijn handen lag de brief waar ik maanden gesmacht had. Een stuk papier met woorden die recht uit zijn hart kwamen. En iedere dag had ik tevergeefs bij de deur gestaan. Want de brief was nooit gekomen. En nu.. Nu de jongen van wie ik hield, de jongen die dicht bij genoeg kwam om mijn hart te winnen eindelijk een brief had gestuurd, had hij mijn hart al lang gebroken. Zou hij me terug kunnen winnen met de verlossende woorden in deze brief?
    Nieuwsgierig haalde ik het witte papier uit zijn envelop.
    Lieve Valence,
    Ik zal altijd voor je blijven vechten, my love.
    Maar weet dat ik nooit meer terug zal keren.
    Vergeet me niet, lieve Valence.

    Mijn tranen drupten boos, en toch vooral gebroken op het papier, terwijl ik mijn rug lang de deur naar beneden voelde glijden. De brief in mijn handen gleed naast me op de grond terwijl ik in stilte de verbitterde tranen langs mijn wangen liet glijden. Mijn vingertoppen gleden over mijn hart, een plek die zonder hem voor altijd leeg zou blijven.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 23:10 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mags schreef:
    (...)

    Omdat ze denkt dat, dat betere schrijfsters zijn denk ik? Fail.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Pfff, wacht maar tot ze de slechte fanfics vol plotholes en schrijffouten ziet met 30 kudos die dagenlang in de top3 staan! Alleen maar omdat ze over een beroemd iemand zijn.

    Lol, ik heb een paar keer bovenaan de top gestaan, met één story. De kudo-knop werd gebruikt like hell en ik had ongelooflijk veel abo's. Het verhaal zelf? De slechte die ik ooit geschreven had. Kwestie van vriendjespolitiek.
    Sowieso denk ik dat ze gewoon lezers wilt en het hele verhaal haar geen fuck interesseert :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Lol, ik heb een paar keer bovenaan de top gestaan, met één story. De kudo-knop werd gebruikt like hell en ik had ongelooflijk veel abo's. Het verhaal zelf? De slechte die ik ooit geschreven had. Kwestie van vriendjespolitiek.
    Sowieso denk ik dat ze gewoon lezers wilt en het hele verhaal haar geen fuck interesseert :"D


    Daar doelde ik eigenlijk op, haha. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Guys. Ik heb geen zin in jullie opmerkingen over mijn schrijfstijl en dat soort shit. Als het je niet bevalt, er is een rood kruisje bovenaan je tabblad.


    Lots of love (: