• Jaa! Mijn slechtste vak is al van de basisschool wiskunde geweest. Ik begreep er nooit echt iets van.
    Gisteren was ik niet naar school gegaan maar een hele boel kinderen wel en die kregen hun score voor hun wiskunde examen te weten. Kom ik op school vandaag, hoor ik van mijn klasgenoten dat ik het hoogste cijfer van de klas heb!
    Normaal heb voor wiskunde 7,8 - dit jaar ben ik al verbeterd, oké - maar ik heb voor mijn examen een 92% ofzo. En daar ben ik echt blij om. Het examen was btw op 100 en ik had 92.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 12:31 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik sta een 8,2 voor wiskunde :Y).
    Ik vind wiskunde gewoon te makkelijk ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik snap echt altijd alles van wiskunde, maaqr krijg toch lage cijfers. Mijn leraar beoordeelt heel erg streng, en ik had bijvoorbeeld alleen geen rij met procenten bij mijn somfrequentiegrafiek gezet, dat was eigenlijk mijn enige fout in het proefwerk, nog wel wat kleine foutjes maar raad eens; een 6. Zucht..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Ik snap echt altijd alles van wiskunde, maaqr krijg toch lage cijfers. Mijn leraar beoordeelt heel erg streng, en ik had bijvoorbeeld alleen geen rij met procenten bij mijn somfrequentiegrafiek gezet, dat was eigenlijk mijn enige fout in het proefwerk, nog wel wat kleine foutjes maar raad eens; een 6. Zucht..


    Da's eens balen. Ach ja. Soms zijn de kleinste dingen degene die het meest tellen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Lol, kom ik aan met m'n 4,9 voor wiskunde.
    Ik zweer, da's echt het enige vak waar ik altijd in moet falen. Maar ik ben blij dat het bij jou wel goed gaat (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lux schreef:
    Lol, kom ik aan met m'n 4,9 voor wiskunde.
    Ik zweer, da's echt het enige vak waar ik altijd in moet falen. Maar ik ben blij dat het bij jou wel goed gaat (:


    Dankjewel. Het probleem bij wiskunde was altijd die vraagstukken en die oefeningen waarin je je werkwijze moest uitleggen. Ik kan niet goed doordenken of uitleggen, haha. Maar wel hoofdrekenen en gewoon dingen die je moet kúnnen enzo.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    En ik was nog wel trots op mijn 5,9 , wat voor mijn doen een supergoed cijfer is. But, gefeliciteerd <3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:

    En ik was nog wel trots op mijn 5,9 , wat voor mijn doen een supergoed cijfer is. But, gefeliciteerd <3


    Mja, ook ik had een 5.9, waar ik heel blij mee was!

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 23:21 ]


    Bad decisions make good stories.

    ik ben net door, 50% -a-


    Save me from myself.

    Ruilen? :3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Toen ik toets of examen wiskunde had bleven àlle vragen letterlijk leeg.
    Echt waar!
    Wiskunde was en zal altijd Chinees voor me blijven.
    Ik kan optellen, da's genoeg. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wiskunde. Een vak vol logica. De logica zal ik nooit begrijpen...


    "Well, well. Look who we've got here!"