• Jaa! Mijn slechtste vak is al van de basisschool wiskunde geweest. Ik begreep er nooit echt iets van.
    Gisteren was ik niet naar school gegaan maar een hele boel kinderen wel en die kregen hun score voor hun wiskunde examen te weten. Kom ik op school vandaag, hoor ik van mijn klasgenoten dat ik het hoogste cijfer van de klas heb!
    Normaal heb voor wiskunde 7,8 - dit jaar ben ik al verbeterd, oké - maar ik heb voor mijn examen een 92% ofzo. En daar ben ik echt blij om. Het examen was btw op 100 en ik had 92.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 12:31 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik sta een 7.9 (heb nog maar 1 toets gehad, krijg er ook maar 4 in totaal) en ik mag echt geen onvoldoende staan. -gayhandje-
    Dat is elk jaar al zo. Onvoldoende voor wiskunde? Je zakt of moet terug naar de havo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Woa, echt knap van je! *jaloers*

    Bij mij dachten ze ook dat ik dyslectisch was, maar voor dit rapport sta ik voor alle vreemde talen hoger dan een acht. Zo zie je maar weer. (:

    Amina schreef:
    Ik heb dyscalculie en ik had net 48/100 op mijn examen, terwijl ik er fucking -sorry, voor mijn gevloek- hard voor heb geleerd ;c


    Da's stommm. Maar je hebt toch andere vakken waarin je goed bent? :)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tempesta schreef:
    Wow, ik had een onvoldoende op mijn wiskunde examen, dus dat van jou is echt zoo veel. ;o


    Dankjewel. Heb wel twee dagen na elkaar als een kip zonder kop definities luid geroepen en ijsbeerde door heel het huis.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik spreek maar niet over mijn prestaties. Wiskunde is altijd al een rotvak voor me geweest. Mijn hoogst punt is een 6,5


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Biar schreef:
    (...)

    Da's stommm. Maar je hebt toch andere vakken waarin je goed bent? :)


    Ja, dat wel, ik kan talen beter, maar het is wel frustrerend als je zoveel geleerd hebt en dan nog een onvoldoende haalt..


    Before you find your prince, you've got to kiss a lot of frogs.

    Amina schreef:
    (...)

    Ja, dat wel, ik kan talen beter, maar het is wel frustrerend als je zoveel geleerd hebt en dan nog een onvoldoende haalt..


    Ik begrijp je. Hetzelfde bij Godsdienst. Ik doe mijn best maar ik krijg altijd een 6.5


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    i know rekenenen kon ik niet maar in wiskunde ben ik een ster


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Biar schreef:
    (...)

    Ik begrijp je. Hetzelfde bij Godsdienst. Ik doe mijn best maar ik krijg altijd een 6.5


    Haha, ik had dit examen 97/100 en dat had ik helemaal niet verwacht eigenlijk (:


    Before you find your prince, you've got to kiss a lot of frogs.

    Amina schreef:
    (...)

    Haha, ik had dit examen 97/100 en dat had ik helemaal niet verwacht eigenlijk (:



    Ze geeft ons toch vragen die zo doordacht zijn. (cat)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Biar schreef:
    (...)


    Ze geeft ons toch vragen die zo doordacht zijn. (cat)


    Da's minder. Wij moesten gewoon heel onze cursus Godsdienst vanbuiten leren en we moesten ook dingen tekenen en onze slechte en goede gewoontes opschrijven. Dat was wel makkelijk! (;


    Before you find your prince, you've got to kiss a lot of frogs.

    Ha, ja. Dat had ik ook in het eerste. Nu zit ik in het vierde en heb ik 77%
    Relaxed dus (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    92 voor wiskunde Ö
    Had ik dat maar.(A)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    8.2 hier:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Amina schreef:
    (...)

    Ja, dat wel, ik kan talen beter, maar het is wel frustrerend als je zoveel geleerd hebt en dan nog een onvoldoende haalt..

    Ik snap wat je bedoelt
    Dat heb ik de laatste tijd ook
    Ik had een 1,9 en ik had heel hard geleerd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one