• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 16:42 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Juah.
    Maar nu moet ik ff gaan. Ik ga met Kyra proberen waarheid te scheiden van zijn leugens. -le cries-


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Yeah, nee, eigenlijk niet, maar Laura komt wss nog wel een keer terug, als Lizz weer komt of zo, en momenteel zijn we dus loner met z'n tweeën aan het RPG'en XD


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    &Succes Jules!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Hum, je weet dat de geesten niet in staat zijn de personage's aan te raken? Ze zijn bedoeld als psychische marteling ^^
    Cassie
    'Ik kon er niets aan doen,' piepte ik tegen mijn moeder. 'Ik probeerde.. Ik wist niet hoe...' 'Je liet me stikken,' siste Kat. 'Als jij er was geweest, had ik nu nog geleefd.' 'Als jij niet zo nutteloos was geweest...' Verschillende anderen doemden op uit de mist, de geesten van alle mensen die ik niet had kunnen redden, iedereen die onder mijn handen is gestorven. 'Jij hebt ons vermoord,' sisten ze. Tranen begonnen zachtjes over mijn wangen te lopen en ik verborg mijn gezicht in de blonde haren van mijn zusje, die nog altijd slapend in mijn armen lag.


    I kno-how.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 13:07 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lalala.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ook hai. :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hii ;D
    Is er nou nog een plan met Brianna?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Neuh, ik en Laura hadden via MSN alleen bedacht dat Snow Brianna er misschien weer in kon zetten, maar of het doorging & hoe dan was niet bedacht xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Helleu.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hi.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alles goed?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ja, behalve dat ik nu wiskunde nakijk.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik leer voor wiskut toets D: Drm ben ik ook beetje sloom xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ben moe, heb in alle RPG's al gereageerd waar ik kan reageren, en ik heb geen zin om mijn Engels SO te leren. Wat doe je dan? Juist, je gaat hier een beetje levenloos reageren met je personage dat faalt.

    Yentl

    Ik deins achteruit, en kijk naar het mes. Dan kan ik niet meer verder, en bots tegen de muur aan. Glynn komt ondertussen steeds dichterbij. Ik druk me tegen de muur, met een angstige blik op haar felle ogen, die normaal vol warmte zijn. Dan besef ik dat Snow inspeelt op onze angsten. En ik weet de mijne maar al te goed; de dood. Het zijn maar geesten, ze kunnen me niks doen. Ik duik op Glynn en het mes af, dwars door beiden heen. Even denk ik toch iets in mijn borst te voelen, maar dan val ik op de grond, in een totaal andere omgeving. Ik grijns, en sta op.
    'Eén-nul voor mij, Snow,' grijns ik.
    Waar zijn de anderen? Ik kijk zoekend rond, maar besef dan dat die ook nog moeten vechten tegen hun zwaktes.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hi, mijn post komt eraan ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.